sanso schreef:Daar gaan we nooit achter komen quera want ik ga dat gesprek niet voeren.
Nee logisch, maar dat zou hun idiote verwachting zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siersma schreef:https://www.facebook.com/14034871281342 ... 436873374/
Deze kwam op fb voorbij. Te leuk om niet te delen
sanso schreef:Maar dan kun je ze toch wel bijhouden? Zeker als je toch ziet dat een ander het niet leuk vindt (is namelijk rete goed zichtbaar bij mij)
Prairy schreef:Vanochtend in het ziekenhuis voor een niet zo fijne ingreep op de afdeling gyn. Had een stel een koter mee. Ik probeerde in mijn eigen bubbel te blijven, gaat dat joch vlak naast mij met blokken zitten spelen. Flikker op. Het is echt maar goed dat ik geen kinderen ga krijgen. Heb daar echt niet het geduld voor en al helemaal niet als ik niet lekker in mijn vel zit.
Prairy schreef:Vanochtend in het ziekenhuis voor een niet zo fijne ingreep op de afdeling gyn. Had een stel een koter mee. Ik probeerde in mijn eigen bubbel te blijven, gaat dat joch vlak naast mij met blokken zitten spelen. Flikker op. Het is echt maar goed dat ik geen kinderen ga krijgen. Heb daar echt niet het geduld voor en al helemaal niet als ik niet lekker in mijn vel zit.
Sizzle schreef:Op de afdeling waar kinderen ter wereld komen geen kinderen verwachten is ook niet zo realistisch misschien, hoe vervelend en akelig dat ook voor je is als je er voor andere dingen zit.
Vaak komen de oudere kinderen mee om de broer/zus in wording te kunnen zien op de echo.
Niobe schreef:Shaggy09 schreef:Ik vind het ziekenhuis sowieso niet zo je-van-het.
Gek genoeg kom ik graag in ziekenhuizen, het liefst had ik in 1 gewerkt. Alleen niet in Hardenberg, dat ziekenhuis is echt de hel.
Niobe schreef:Voor alle zekerheid in spoilertag: Big Bang Theory spoiler. Ook al is het al even geleden dat de aflevering uitkwamSpoiler:
Zucht, ik zit nu de laatste aflevering van Big Bang Theory te kijken en ondanks dat Penny het hele seizoen al stellig beweert geen kinderen te willen, is ze nu toch ineens superblij zwanger. Waarom doen seriemakers dat toch steeds?