Klopt! Ik vind de rits leuk en als ik wat nettere schoenen nodig heb kunnen de ritsen er ook uit. En met mijn 1m60 kan ik die 4 cm zool prima gebruiken
Op vakantie in Denemarken en ik geniet zo van het rondscharrelen hier met onze boot. Wat een mooi land met mooie natuur, prachtige dorpjes en stadjes, lekker eten en vriendelijke mensen. Nog twee weken te gaan! En we gaan naar Legoland
Mijn loon is binnen, en die viel niet tegen! Naast het feit dat mijn loon al voldoening geeft. Geeft mijn werk dat nog meer. Ik heb zulks leuke bewoners. En kan mijn creativiteit helemaal in los laten gaan. Wat soms resulteert en positief emotionele familie. En als ik daar aan denk, schiet ik weer vol.
Daarnaast... Ik had vorig jaar aardappels gepoot. Geoogst, maar er was blijkbaar wat blijven zitten. Echter is die oogst veel beter dan vorig jaar. Vorig jaar had ik deze hoeveelheid, op drie x zo veel grond. Nu alleen al dit, op twee vierkante meter. Even te bedenken. Ik heb dus niet gepoot. Dus dit is echt mazzel...
En... In mijn relatie komt een lichtpuntje. Hoewel die nu even nog heel klein is, zie ik het wél als positief.
black_kelpie
Geplaatst: 26-07-22 14:34
Fijne buitenrit gemaakt met mijn bijrijd-mietje, hij was zo stoer