[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 13:40

EmmaK95 schreef:
_Friemel schreef:
Die van mij eet de koelkast leeg en laat alles achter zijn kont liggen, iemand die hebben? :')

_O-
Ik snap werkelijk niet dat mannen kunnen opstaan, als een wervelwind door het huis kunnen gaan en vervolgens alle zooi kunnen laten liggen :')

Ik wel... ik ben namelijk precies zo _O-
Dus heb een kerel nodig die wel opruimt hahaha!

Omg justmexx wat naar! Beterschap!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 14:01

Beterschap Justmexx!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 14:06

Beterschap Justmexx! :oo

Mijn man is ook een enorme rommelkont. Ik zou er de hele dag met een bezem en vuilniszak achteraan kunnen lopen en dan krijgt hij het nog voor elkaar om er een pestbende van de maken. Terwijl ik juist hysterisch netjes en opgeruimd ben. Jullie kunnen wel raden waar de ruzies thuis bij ons over gaan :D

_classic

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 14:11

Stille meelezer hier, mag ik jullie advies vragen? :o

Over twee weken heb ik mijn propedeuse uitreiking en ik weet echt niet wat ik moet dragen. Ik draag meestal jeans, met shirts/truien en all stars. Maar ik wil niet zo casual naar mijn uitreiking gaan haha, wat zouden jullie doen?

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 14:15

Classic, ik zou gaan voor een wat sjiekere broek/pantalon (ben zelf wat minder van de rokjes) en een mooie top van kant of zijde zodat het een elegante uitstraling krijgt. Mooie pumps eronder, make up en haar wat specialer dan normaal en klaar is kees

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 14:18

Auw Justmexx! :oo Sterkte!

Vandaag

Blouse: H&M
Broek: Primark
Schoenen: dr martens

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-18 14:28

justmexx schreef:
[ [url=m/bsslp2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Stille meelezer. Mijn outfit voor de komende 3 weken. Paardlief schrok en ik zag de grond van dichtbij en heb daarbij mijn staartbotje gebroken -O-

Jeetje heftig beterschap!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 14:30

Leuke blouse Fair!

@Classic, een leuke blouse met een wat nettere broek?

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 15:11

Justmexx, ik heb op mijn 12e mijn stuitje gebroken en heb er nog steeds last van. Ik hoop echt dat je volledig hersteld! Sterkte meid

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 15:22

Justmexx, heel veel beterschap!!!! je stuitje breken is zo naar. Heb er tien jaar terug een scheurtje in gehad en heb er echt nog lang last van gehad.

Classic, hangt ervan af wat je zelf prettig vind. Ik zou zelf een mooi jurkje kiezen met enkellaarsjes of pumps eronder. Maar als dat je ding niet is kan je ook gewoon een mooie broek met een sjieke top doen. Eventueel nog iets van een jasje erbij ofzo.

Mijn outfit voor vandaag. Heb eigenlijk niets op de planning staan maar wilde me toch gewoon aankleden :')

Afbeelding
Alles is van de HM :') Bloesje is nieuw, ik ben op zoek naar wat meer dingen die ik kan gebruiken om laagjes te creeeren

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 15:40

Bedankt voor de tips! Een nette pantalon heb ik niet, maar zou wel een oplossing zijn. Helaas zijn pumps geen opties, door mijn zwakke enkels (gescheurde enkelbanden, wat slecht hersteld is) is het voor mij geen doen om op hoge hakken te lopen. Lage, breede hakken zouden denk ik wel een optie zijn.

Pluisje1998 schreef:
Classic, hangt ervan af wat je zelf prettig vind. Ik zou zelf een mooi jurkje kiezen met enkellaarsjes of pumps eronder. Maar als dat je ding niet is kan je ook gewoon een mooie broek met een sjieke top doen. Eventueel nog iets van een jasje erbij ofzo.

Ik zat zelf inderdaad te denken aan een simpel jurkje (geen tierelantijntjes) met enkellaarsjes met een lage hak, zoiets:
Afbeelding

Maar ik weet het niet zo goed :o

Edit: wat een leuke outfit pluisje! Zoiets vind ik ook erg leuk, maar het is zo buiten mijn comfortzone dat ik het niet durf :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 15:45

EmmaK95 schreef:
_Friemel schreef:
Die van mij eet de koelkast leeg en laat alles achter zijn kont liggen, iemand die hebben? :')

_O-
Ik snap werkelijk niet dat mannen kunnen opstaan, als een wervelwind door het huis kunnen gaan en vervolgens alle zooi kunnen laten liggen :')

Niet alleen mannen hoor... Ik doe dat ook :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 16:56

justmexx schreef:
[ [url=m/bsslp2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Stille meelezer. Mijn outfit voor de komende 3 weken. Paardlief schrok en ik zag de grond van dichtbij en heb daarbij mijn staartbotje gebroken -O-

Auw, beterschap.

Fair schreef:
Auw Justmexx! :oo Sterkte!

Vandaag

Blouse: H&M
Broek: Primark
Schoenen: dr martens

[ [url=m/NfbIjW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk zeg. En leuke bril heb je op :D.

Pluisje1998 schreef:
Justmexx, heel veel beterschap!!!! je stuitje breken is zo naar. Heb er tien jaar terug een scheurtje in gehad en heb er echt nog lang last van gehad.

Mijn outfit voor vandaag. Heb eigenlijk niets op de planning staan maar wilde me toch gewoon aankleden :')

[ [url=m/2f1P3Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles is van de HM :') Bloesje is nieuw, ik ben op zoek naar wat meer dingen die ik kan gebruiken om laagjes te creeeren

Goedgekeurd :j.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 16:59

Fair jij hebt mooi haar <3

En die groene trui heeft een mooie kleur :j

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:48

_classic schreef:
Bedankt voor de tips! Een nette pantalon heb ik niet, maar zou wel een oplossing zijn. Helaas zijn pumps geen opties, door mijn zwakke enkels (gescheurde enkelbanden, wat slecht hersteld is) is het voor mij geen doen om op hoge hakken te lopen. Lage, breede hakken zouden denk ik wel een optie zijn.

Pluisje1998 schreef:

Ik zat zelf inderdaad te denken aan een simpel jurkje (geen tierelantijntjes) met enkellaarsjes met een lage hak, zoiets:
[ [url=m/7BL4GT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar ik weet het niet zo goed :o

Edit: wat een leuke outfit pluisje! Zoiets vind ik ook erg leuk, maar het is zo buiten mijn comfortzone dat ik het niet durf :')

Super leuke laarsjes! Een gave jumpsuit zou daar trouwens ook leuk bij staan :)

butterfly84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:21

Beterschap justmexx! Er komen weer veel gave outfits voorbij. Leuk om dezelfde trui op twee manieren te zien. Mijn outfit vandaagAfbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:23

Wauw, staat goed!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:29

Mooi butterfly!

Ik vind die hak nog aardig hoog classic, misschien iets van een mooie chelsea boot?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:37

Even megabijleespost
Hannemarie, mooi groen jasje :~ ook de grijze schoenen met megastrik zijn retecool, en het bloesje past mooi bij de rok. Alleen vind ik het groen raar bij dat blauw van de top, of vertekent de foto?

Dreamer, erg mooi die kokerrok met die losse trui

Wiebke mooi warm rood!

Butterfly, ik ben geen fan van a-lijn in combi met kistachtige schoenen, daar is iets mee. Ik weet alleen niet wat :o?

Frummels, coole rode jurk.

San, is het bustier nou zo hoog? Hele gave pumps +:)+ bolero is nono, doe maar trui of sjaal.

Justmexx beterschap Y;(

Pluis met heule mooie bloemetjes *\%/* ik ben fan!

Lau, ik twijfel ook. Heb gave sneakers van Kors op het oog. En een handtas van chanel van 900 euro. En eventueel een Vuitton Neverfull voor luttele 500 euro. Kan met de schoenen nog wachten tot black friday...

Vandaag in dit tenue de hort op, wit hemd h&m, sjaaltje WE, geruit vestje EDC, groene cardigan Talking frech, jeans 7forallmankind, sneakers Liu Jo, handtas Kors, trechcoat model jas met leopard zijde binnenkant S. Oliver

Afbeelding

Afbeelding

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:41

Leuk foxy! Volgens mij heb jij echt een prachtige collectie merken en kleding.

Afbeelding
Top - Nikkie
Rokje - Maison scotch
Laarsjes - Mjus

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:54

Wauw prachtige outfit Foxy, en je jas <3 zoiets zoek ik nog!
Kleur blauw/groen vertekent inderdaad. En er zit ook een groene streep in het elastiek van de rok en in de strik op de blouse (:

Mooi Noeps, simpel maar heel netjes, leuk! :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:58

foxy80 schreef:
Even megabijleespost
Hannemarie, mooi groen jasje :~ ook de grijze schoenen met megastrik zijn retecool, en het bloesje past mooi bij de rok. Alleen vind ik het groen raar bij dat blauw van de top, of vertekent de foto?

Dreamer, erg mooi die kokerrok met die losse trui

Wiebke mooi warm rood!

Butterfly, ik ben geen fan van a-lijn in combi met kistachtige schoenen, daar is iets mee. Ik weet alleen niet wat :o?

Frummels, coole rode jurk.

San, is het bustier nou zo hoog? Hele gave pumps +:)+ bolero is nono, doe maar trui of sjaal.

Justmexx beterschap Y;(

Pluis met heule mooie bloemetjes *\%/* ik ben fan!

Lau, ik twijfel ook. Heb gave sneakers van Kors op het oog. En een handtas van chanel van 900 euro. En eventueel een Vuitton Neverfull voor luttele 500 euro. Kan met de schoenen nog wachten tot black friday...

Vandaag in dit tenue de hort op, wit hemd h&m, sjaaltje WE, geruit vestje EDC, groene cardigan Talking frech, jeans 7forallmankind, sneakers Liu Jo, handtas Kors, trechcoat model jas met leopard zijde binnenkant S. Oliver

[ [url=m/IHFDXy.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nWzQO6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja, de halslijn loopt van onder de sleutelbeenderen in het midden naar een diepere punt. Supergave halslijn is t:

Afbeelding
Hier is ie beter te zien.

Ik heb gekozen voor mijn bordeaux sjaal als omslagdoek :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:59

Sterkte JustMexx

Pluisje, leuke blouse! Zou ik zo aandoen met een stoere zwarte broek :D

Classic, niet helemaal te vergelijken... Maar met mijn diplomauitrijking (middelbare school ;) ) had ik een aansluitende zwarte broek aan, een net blauw shirt met opdruk en een zwart jasje. Ik was (en ben) ook geen jurkjesmens ;)

Foxy, tof zo'n blouse met vestje!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 20:10

foxy80 schreef:
ack friday...

[ [url=m/IHFDXy.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nWzQO6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gave outfit. Zo'n jas heb ik ook gehad.

Trenchcoats :+:.

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 20:33

Zeer geslaagde outfits allemaal op deze pagina, zeg :D . En knap van je, Pluisje, dat je je op een niets-te-doendag alsnog representatief kleedt haha, ik kan dat nooit :')