Dani schreef:De persoonlijke discussie lijkt me wel afgerond nu, verder daarop doorgaan is niet nodig.
Nou, die persoon die raar loopt te doen gaat in priveberichten verder. Ik ga er van uit dat jullie daar ook wat aan doen. Beetje kinderachtig zo.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miekje1979 schreef:Omdat Google me niet verder helpt en we er hier thuis niet uitkomen. Wie in vredesnaam spreekt de Toyota-reclames in... de stem is zó bekend, maar we komen er hier niet op. Iemand?
Jolliegirl schreef:Miekje1979 schreef:Omdat Google me niet verder helpt en we er hier thuis niet uitkomen. Wie in vredesnaam spreekt de Toyota-reclames in... de stem is zó bekend, maar we komen er hier niet op. Iemand?
Thijs van aken?
http://www.stemmenweb.nl/s/398thijs.mp3
Jolliegirl schreef:och hemeltje..
Nou dan een vraag van mij... moet er nu ent aan denken
is het genetisch bepaald of je een hekel kan hebben aan iemand??
ik heb een collega gehad die ik niet kon uitstaan, wat ik ook probeerde, hoeveel kansen ik het ook gaf....
Zit dit in je hoofd?
Of is dit echt persoonlijk?
Jolliegirl schreef:Ja maar ik doel niet op online nu.
Echt zakelijk gezien. Wat ik ook probeerde, ik kon diegene gewoon niet uitstaan...
Marjoow schreef:Hallo!
Ik vroeg mij zojuist wat af en moest aan dit topic denken!
Ik zal vast niet de enige zijn die dit opgevallen is. Als je snachts neonletters ziet, valt het mij op dat je eigenlijk alle kleuren wel scherp ziet, behalve blauw. In Amersfoort zag ik op 3 gebouwen 3 verschillende borden met neonletters, HU Amersfoort in blauw, 22High in oranje, Mercure in roze.
De laatste 2 kon ik scherp zien. De blauwe letters, die niet. Ligt dat aan mij, of is er een andere verklaring voor?
Hoppit schreef:Zombie vraag: als je van die TWD zombies hebt, die lopen allemaal uit elkaar te vallen en te vergaan. Kan je in theorie niet gewoon wachten tot overal die zompies uit elkaar gevallen zijn? Hoe kunnen die eigenlijk überhaupt bijten met al die loshangende kaken etc? It makes no sense!
moonsparkle schreef:Waarom is er zoveel over Amerika te vinden en te zien op tv en zo relatief weinig over australie? (valt me op nu ik een paar keer naar Amerika ben geweest en nu voor australie aan het kijken ben)
Jolliegirl schreef:Ja maar ik doel niet op online nu.
Echt zakelijk gezien. Wat ik ook probeerde, ik kon diegene gewoon niet uitstaan...
Knert schreef:Zo heb ik ook een collega... een vrouw die het niet zo heel nauw neemt met de hygiëne.
Zo kan ze regelmatig de toilet achterlaten dat ik precies weet wanneer ze ongesteld is. En alsof ze altijd haar poes zit kaal te plukken, er ligt altijd schaamhaar op de bril.
Door mijn mannenberoep is het heel makkelijk gokken wie de toilet zo achterlaat.
En haar haar... dat is echt te erg. Ik weet precies wanneer ze het gewassen heeft. Als in...: dat het dan niet vet op haar hoofd kleeft.
En regelmatig loopt ze op sokken rond. Tja...
En als er getrakteerd wordt gaat ze regelmatig voor ronde 2. Soms voor ronde 3.
Maar zelf trakteren hoe maar. En toen we keer samen trakteerden moest ik echt zeuren om haar bijdrage, maandenlang. Echt een principe geworden om vol te houden van mijn kant... want als je niet wil bijdragen waarom mij ervoor laten opdraaien?
Ik probeer aardig te blijven. Nu is ze zwanger, dus even geen gore toiletten meer.
Wij hebben kledingsvoorschriften; mannen geen korte broeken en vrouwen bij voorkeur in rok (bijbel belt). En deze dame komt er gewoon mee weg met vet glimmend haar en voorhoofd, en een fleecetrui uit 1995 met de nodige pluisbolletjes en open sandalen aan te komen... terwijl ze met klanten afspreekt.
En ho maar wanneer ik een ladder in mijn panty heb.....
Waarom meet mijn baas met 2 maten?
Steeph schreef:Jolliegirl schreef:
Wat ik me dan weer af vraag;
Als je droeftoeters op foei zet... kan je dan ook geen PB's meer ontvangen van die personen?
Die worden dan direct automatisch verwijderd.