Klinkt alsof jullie een geslaagde vrijdagavond hadden! Ik had The Voice en m'n dekentje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Iets met een rare avond/nacht haha. Maar heb de hele dag rustig aan gedaan dus ik moet vanavond maar gewoon even gezellig doen.
Zit weer op mn eigen bank en ook mijn antieke kast staat in de woonkamer. Zo heerlijk.
De liefde voor mezelf en mijn kinderen denk ik
haha!
Denk dat het een goede impressie is van mijn niet-bestaande liefdesleven
I feel ya bro, I feel ya
anne_bento schreef:Darah3 mooie tijd 7 uur naar bed, gebeurd mij ook iets te vaak Haha. Wat is hst ex scharrel verhaal? Waarom is dat toen gestopt?
Stappen was wel weer leuk, zoals altijd, teveel drank, tekort slaap, mega brak vandaag Haha.
Ik zie mijn date morgen weer! Hij komt hier eten en daarna gaan we naar de film. Heel veel zin in
).
maar snap het wel met dat weer!

. Dus ik was daar wat mee en met zijn vrienden en mijn vriendin had een andere jongen opgescharreld dus die was wat heen en weer weg. Vroeg die jongen of we mee gingen naar kroeg 2 dus wij daarheen, jongen van vriendin mee, was dat groepje waar we mee waren gewoon pleite. nja half uurtje later komt ie, opeens bestaan we niet meer ofzo. Terwijl hij voor de tijd echt met me aan t flirten was enzo en we hadden het vet gezellig, Dus ik wat met hem proberen te praten enzo, gaat ie opeens voor m'n neus met een of andere chick zoenen. Nja ik dacht tabee. Sta ik boven te wachten bij de wc, komt ie naar me toe vet praten enzo. Dus vriendin en ik mee roken, gaat ie weer met haar zoenen. vervolgens ging hij naar huis, krijg ik een knuffel en een kus op m'n wang met Jo was gezellig tot de volgende keer.
ik baalde echt, vond hem best leuk.
Maar is misschien ook even wennen.
3 mannen!
maar ben zeker wel over hem.
overenthousiaste mannen schrikt me ook altijd af.. leuk dat man nummer 2 evengoed wil afspreken ondanks dat je een dochter hebt!
ik hoop dat jouw 2e keer zoenen beter wordt dan dat het bij mijn date werd
baal echt heel erg
maar is ook echt poedersuiker idd!
hij is zo voorspelbaar hahahaa