Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:07

Eennn het is weer code geel _O- _O- _O-

Klinkt alsof jullie een geslaagde vrijdagavond hadden! Ik had The Voice en m'n dekentje :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:10

:+ wat een pech Haha.. wel begrijpelijk, begreep dat er veel sneeuw gaat vallen, lijkt me niet fijn de weg op te gaan.. hopelijk wordt je geduld een keer beloond en was het het wachten waard :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:17

Weet niet wat hij wil doen, maar ik voel me daar niet prettig bij.. Want er zal maar wel wat gebeuren (vet schuldgevoel) maar ook.. als het wel ineens heel slecht wordt en hij is hier en hij is niet leuk.. hem door de ellende terug naar huis sturen is ook wat. Dus.

Ik zou andersom nu ook niet drie kwartier verder op date gaan :n

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:29

Nee ik zou daar ook geen lekker gevoel bij hebben en het zelf ook niet doen :n

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:35

Toch? Ik voelde me al zo mutserig :=

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 19:46

Ik heb vanavond ook een date, maar volgens mij valt het hier wel mee met het weer (Leeuwarden). Ik moet een half uur rijden. Ik kan eventueel met de bus, maar daar voel ik niet zoveel voor, zit je weer aan tijd vast enzo.

Ik ben trouwens ook wat brak :+ Iets met een rare avond/nacht haha. Maar heb de hele dag rustig aan gedaan dus ik moet vanavond maar gewoon even gezellig doen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 21:20

Hier geen sneeuw.. zit net boven Dokkum :)

Mijn nieuwe huis is nu zo goed als klaar!!! :D Zit weer op mn eigen bank en ook mijn antieke kast staat in de woonkamer. Zo heerlijk.

Ben dit weekend samen met mijn jongens. En ik merk zoveel verschil. Ze zijn goed gehumeurd en gaan veel makkelijker slapen. Zo zie je maar dat spanning in huis niemand goed doet. Schrijnend eigenlijk maar het bevestigt vooral dat het een goede zaak is. In dit huis is er niemand die ons drieën bekritiseerd en eigen regels toe wil voegen. Wat een rust :D

Aan daten kom ik niet toe en ik heb er ook bar weinig zin. Mijn horoscoop zegt steeds dat de liefde centraal komt de staan in de komende periode :') De liefde voor mezelf en mijn kinderen denk ik :D haha!

Berdien wat k zeg!

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 21:30

Ik heb ook weer een date! Nouja, date.. Ga met mijn vader naar de film volgende zondag :+ Denk dat het een goede impressie is van mijn niet-bestaande liefdesleven :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 21:32

Ik doe met je mee, maar dan zonder de bios. Morgen maar eens kijken of pa thuis is, samen voetbal kijken :')

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 22:18

:(:) I feel ya bro, I feel ya

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 22:26

Gaan jullie toch samen naar de film :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 22:51

anne_bento schreef:
Darah3 mooie tijd 7 uur naar bed, gebeurd mij ook iets te vaak Haha. Wat is hst ex scharrel verhaal? Waarom is dat toen gestopt?

Stappen was wel weer leuk, zoals altijd, teveel drank, tekort slaap, mega brak vandaag Haha.
Ik zie mijn date morgen weer! Hij komt hier eten en daarna gaan we naar de film. Heel veel zin in **\O/**

Haha top zo'n stapavond! Fijn dat je je date morgen weer ziet :D

Omdat hij echt een ghost was, maar zie nu achteraf dat hij spelletjes aan het spelen was.
Maar ja, even bijkletsen, drankje doen kan geen kwaad (zeg ik nu heel wijs :') ).

Neeee wat klote Berdien :(:) maar snap het wel met dat weer!

Rare avond/nacht Yvanka, vertel <<)

Wat fijn dat je nieuwe huis zo goed als klaar is Sophie :):)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 23:57

Ik ben net naar de film geweest met maat van me :P

Nu kijken of ik Leeuwarden nog uit kom, ook al valt het volgens mij heel erg mee hier.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 00:17

Zo heeft iedereen een date, en zo niemand :+

Ik heb het volgende week mogelijk druk. 3 Mannen die een drankje willen doen waarvan ik denk, leuk!

Man 1 is degene hier uit het dorp. Zijn enthousiasme is leuk maar schrikt me tegelijkertijd ook wel af, toch maar een kans geven.
Man 2 heeft vriendin voor me geswyped. We hadden meteen leuke meer diepgaande gesprekken, hij schrok alleen een beetje van het feit dat ik een dochter heb (had zich voorgenomen geen vrouwen met kinderen te daten) maar wil me ondanks dat toch graag ontmoeten. Mijn puntje dan weer is dat hij 2m lang is.. Oops!
Man 3 had ik gesproken voor het hele verhaal met paardenman, eind juli dus al. Leuke klik, een man met ook een dochter. We spraken af wat te drinken maar ging niet door vakanties, daarna 2 pogingen gedaan tot een datum waarop hij steeds niet kon en toen dacht ik laat maar. Het contact verwaterde maar hij zat nog wel een tijdje in mijn hoofd, jammer vond ik het dat we elkaar niet hadden ontmoet. Blijkbaar was dat insgelijks want vandaag kreeg ik spontaan een appje, en vrij snel de vraag of ik toch nog open stond voor een drankje. Dus maar ja gezegd en lijkt er nu op dat die toch snel gaat komen, of ik word nu weer aan het lijntje gehouden haha. Nadeel is alleen dat hij zijn dochter heeft in het weekend dat mijn dochter niet bij mij is en andersom. Lastig plannen haha.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 02:05

Linda fleur oh 3 mannen!
Hopelijk zit er een leuke date tussen! :)

Ik heb net een leuke jongeman leren kennen, en woont ook nog eens dichtbij, handig :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 02:47

Even gekopieerd uit mijn Whatsapp, dus geen ABN;excuus :+
We waren op stap, en op een gegeven moment hadden we het vet gezellig met een groepje jongens en 1 was echt best wel oké en knap (gewoon echt mijn type qua uiterlijk) O:) . Dus ik was daar wat mee en met zijn vrienden en mijn vriendin had een andere jongen opgescharreld dus die was wat heen en weer weg. Vroeg die jongen of we mee gingen naar kroeg 2 dus wij daarheen, jongen van vriendin mee, was dat groepje waar we mee waren gewoon pleite. nja half uurtje later komt ie, opeens bestaan we niet meer ofzo. Terwijl hij voor de tijd echt met me aan t flirten was enzo en we hadden het vet gezellig, Dus ik wat met hem proberen te praten enzo, gaat ie opeens voor m'n neus met een of andere chick zoenen. Nja ik dacht tabee. Sta ik boven te wachten bij de wc, komt ie naar me toe vet praten enzo. Dus vriendin en ik mee roken, gaat ie weer met haar zoenen. vervolgens ging hij naar huis, krijg ik een knuffel en een kus op m'n wang met Jo was gezellig tot de volgende keer.
_O- ik baalde echt, vond hem best leuk.

Maaarrr ik had vanavond date met de tinderman van eerder dit jaar. Hadden half 9 afgesproken om te gaan poolen en was 1 uur weer thuis, zegt genoeg denk ik haha. Was heel gezellig, tijd ging ook snel om. Eerst tot 11 ofzo gepoold en toen nog even ergens wat gedronken. Toen liepen we naar mijn auto, hand in hand haha. Vroeg ie of ik nog even mee naar boven wilde, maar het was al half 1 dus leek me niet zo verstandig haha, ook vanwege het weer (wat echt zwaar overdreven is hier haha). Hebben wat prutsmuts, maar ook wel over serieuzere dingen gepraat dus dat was wel fijn.
Vond hem ook alleen niet zo top zoenen -O- Maar is misschien ook even wennen.
Morgen maar even horen wanneer we elkaar weer zien.

Linda: je krijgt het maar druk met 3 mannen! Ik had ook nog een aanbod staan, maar denk dat ik eerst even wacht wat er uit bovenstaande komt :j
Darah: toch weer met ex scharrel gepraat.. als hij je aan het lijntje houd, waarom dan nog contact met hem?
Sophie: tijd voor jezelf is ook goed! En van jezelf houden ook, komt vanzelf wel weer ruimte voor een man

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 03:14

Zo, de keuze is reuze Linda :)) 3 mannen!

Yvanka, apart van die gast! Wel jammer dat je date niet top zoende :(

Haha nee is een andere ex-scharrel :)) maar ben zeker wel over hem.
Snap niet wat ik toen in hem zag..

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 09:07

Linda_fleur lekker druk 3 mannen! :D overenthousiaste mannen schrikt me ook altijd af.. leuk dat man nummer 2 evengoed wil afspreken ondanks dat je een dochter hebt!

Yvankaxx vaag die kerel in de kroeg.. zie dat soort dingen vaak genoeg gebeuren.. leuk dat je date geslaagd was!! **\O/** ik hoop dat jouw 2e keer zoenen beter wordt dan dat het bij mijn date werd :+

Ik was gister echt ziek, hele dag in bed en op de bank gelegen. Vriendin die mee was stappen vrijdag heeft precies hetzelfde.. best vreemd, minder gedronken als normaal en eerder thuis als normaal.. dus ben vroeg naar bed gegaan om fit te zijn voor m’n date vanavond, maar ben toch beroerd -O- baal echt heel erg :\

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 15:59

Mooi dat je date leuk was Yvanka!
Balen anne! Gek dat jij een je vriendin dat allebei hadden, niet toevallig hetzelfde gegeten ofzo? :P

Mijn date gaat ook niet door helaas, kan er moeilijk komen met dit weer :=
Wel balen want vanochtend lag er nog niks.
Vrijdag een nieuwe poging :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:31

Hier wel veel sneeuw, maar blijft gelukkig niet liggen! :brr:

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 16:41

Hier wel, dit was een paar uur geleden, ben er inmiddels al doorheen gegaan en mag straks weer naar huis :P

Afbeelding

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 17:59

Ahh wat jammer Lois :( maar is ook echt poedersuiker idd!

Nou mijn ex-scharrel heeft me weer overal van geblokkeerd :') hij is zo voorspelbaar hahahaa

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 18:16

Mijn date van gister appte me net dat hij toch de "echte" klik mist. Heb hem gevraagd waarom hij me dan wel ging zoenen en me uitnodigde bij hem thuis :roll:
Goh, dacht eindelijk eens een leuke getroffen te hebben.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 18:20

Yvankaxx schreef:
Mijn date van gister appte me net dat hij toch de "echte" klik mist. Heb hem gevraagd waarom hij me dan wel ging zoenen en me uitnodigde bij hem thuis :roll:

Goh wat raar en jammer zeg!

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 18:28

Yvankaxx schreef:

Jammer! Wat antwoordde hij daarop?