Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poetser schreef:Ik ben benieuwd naar het weer hier zondag. Zondag gaven ze (een week vooruit) 24 graden aan, gisteren was dat al 26 en nu 28. Als die temperatuur op dit tempo blijft stijgen komen we een 36/38 graden uit![]()
België kennende mogen we al blij zijn dat het uiteindelijk nog net 20 graden en een beetje zon wordt![]()
poetser schreef:Zo'n 20 tot 23 graden zou ideaal zijn inderdaad. Ik heb de hele dag de zon op het raam, bovenste verdieping en plat dak en ik wil niet eens weten hoe warm dat zou zijn binnen met 38 graden.
Hier regent het weer. Zoontje is op uitstap naar de Kalmthoutse Heide, hopelijk is het weer daar wat beter.
poetser schreef:Ik ben benieuwd naar het weer hier zondag. Zondag gaven ze (een week vooruit) 24 graden aan, gisteren was dat al 26 en nu 28. Als die temperatuur op dit tempo blijft stijgen komen we een 36/38 graden uit![]()
België kennende mogen we al blij zijn dat het uiteindelijk nog net 20 graden en een beetje zon wordt![]()