Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als we namelijk nóg verder gaan kijken is er een ook een onweerskans op 7 juni, maar dan zit ik in Manchester. Egoïstisch gezien wil ik dus dat 2 juni mooi gaat uitpakken.
Ik zie dat in de laatste run al de situatie weer wat veranderd is. Kwestie van de runs in de gaten houden en de dag er voor beoordelen of het dus écht de moeite nog waard is.
)
poetser schreef:Ik ben benieuwd naar het weer hier zondag. Zondag gaven ze (een week vooruit) 24 graden aan, gisteren was dat al 26 en nu 28. Als die temperatuur op dit tempo blijft stijgen komen we een 36/38 graden uit![]()
België kennende mogen we al blij zijn dat het uiteindelijk nog net 20 graden en een beetje zon wordt![]()
poetser schreef:Zo'n 20 tot 23 graden zou ideaal zijn inderdaad. Ik heb de hele dag de zon op het raam, bovenste verdieping en plat dak en ik wil niet eens weten hoe warm dat zou zijn binnen met 38 graden.
Hier regent het weer. Zoontje is op uitstap naar de Kalmthoutse Heide, hopelijk is het weer daar wat beter.
Krijg het jammer genoeg niet op de foto, dan is het gewoon grijsachtig.

poetser schreef:Ik ben benieuwd naar het weer hier zondag. Zondag gaven ze (een week vooruit) 24 graden aan, gisteren was dat al 26 en nu 28. Als die temperatuur op dit tempo blijft stijgen komen we een 36/38 graden uit![]()
België kennende mogen we al blij zijn dat het uiteindelijk nog net 20 graden en een beetje zon wordt![]()
KMI geeft nog steeds 28 aan bij mij. poetser schreef:Ik ben benieuwd naar het weer hier zondag. Zondag gaven ze (een week vooruit) 24 graden aan, gisteren was dat al 26 en nu 28. Als die temperatuur op dit tempo blijft stijgen komen we een 36/38 graden uit![]()