Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 09:14

Hoe is het gegaan resistance? Hopelijk wel okee voor jezelf...

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 09:19

Ja ik ben ook benieuwd.
De date van maandag was wel geslaagd maar we weten beide dat een relatie er evt niet in zal zitten ;) Maar geen probleem zolang je het beide maar weet.

Met nog 2 wel contact, 1 wel vrij veel aan het appen, dat is wel heel leuk contact dus wie weet dat ik daar ooit eens mee afspreek om te kijken of dat wat kan worden.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 10:04

lieveli schreef:
Face it, of ik word wijzer of bokt wordt rotter. Maar er is iets aan de hand...

Ik denk dat jij wijzer wordt op sommige momenten :')
You go girl *\o/*

En Resistance wat zei hij!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 10:20

:')

Hopelijk goed gesprek gehad ben benieuwd!!

Gisteren met toekomstige date (??) gebeld, maar weet niet zo goed.... wil wel met hem daten maar heb het idee dat hij niet bepaald mijn type is. Op whatsapp pushte hij ook heel erg om film te komen kijken bij hem thuis, gezegd dat ik dat niet deed en begreep die ook wel maar hij bleef erover doorgaan. Heb hem heel duidelijk gemaakt dat als hij zo door ging er helemaal geen date kwam. Toen was het ineens allemaal een grapje :') Uhhuh....

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 10:23

Resistance: Ben erg benieuwd of jullie nog over de situatie hebben gesproken,
Hoe sta jij eigenlijk tegen over een relatie beginnen met hem?
Zou jij daar voor open staan...?

Mijn date en ik gaan vanavond samen uit eten en we hadden het er over dat we een selfie met elkaar wouden hebben, hij zei na het eten weet ik wel een mooi plekje waar we mooie foto's kunnen maken... smelt... <3
Vanavond blijf ik bij hem slapen :D
Laatst bijgewerkt door DeniesRos op 20-01-17 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 10:23

Goed dat je duidelijk je grenzen aangeeft Yonker. Ik snap heel goed dat je een beetje de kriebels krijgt als iemand die zo pusherig is.
Als je nu al twijfelt zou ik niet op daté gaan.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 10:45

Agh ja aan de telefoon was t wel gezellig :) dus vandaar dat ik twijfel of ik toch niet op date wil met hem. Maar zie wel hoe t loopt!

Wat lief dnieze <3

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 11:51

Yonker schreef:
Agh ja aan de telefoon was t wel gezellig :) dus vandaar dat ik twijfel of ik toch niet op date wil met hem. Maar zie wel hoe t loopt!

Wat lief dnieze <3

Hoelang appen jullie al?
Tuurlijk mag die vragen of je een film komt kijken, maar als jij aan geeft het vervelend te vinden dan moet die dit respecteren vindt ik.
Hopelijk als jullie wel op date gaan dat hij niet in het echt ook zo is, zo opdringerig.
Zou zeker afspreken in het openbaar, ben je in ieder geval veilig :')

Catoohh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 12:48

Afbeelding
Ik heb al een vriend, maar ik volg dit topic dagelijks en moest meteen hieraan denken natuurlijk toen ik dit plaatje voorbij zag komen.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 12:52

Ik ben ook benieuwd naar jullie gesprek gisteren resistance, ik vind dat hij dubbele signalen afgeeft na wat je zei in je eerdere Posts.

Dnieze veel plezier!

Ik kom ook even binnen vallen,
Een maand geleden tinder gedownload, en wat leuke matches. Maar 1 sprong er in het bijzonder uit, ik geloofde niet dat deze jongen echt was, echt een hele mooie man, lichaam met alles erop en eraan, gewoon zoals ze in een modellenblaadje staan. Heeeeel mooi gezicht, oprecht de mooiste man die ik bij far gezien heb. Dus ik denk.. catfish.
Nou uiteindelijk over gegaan op appen, ik sprak niet veel vanuit mijn kant want ik vertrouwde het niet helemaal. Zo'n mooie man, en dat op 10 minuten afstand met de auto van mij wonend, dat kan toch niet zonder dat ik hem ooit gezien heb. :+
Maar goed hij bleef contact zoeken en afgelopen maandag hadden we dan afgesproken, hij woont op zichzelf dus ik zou daarheen gaan..
Een codewoord verzonnen met mijn vriendin in geval van nood, en gaan met die banaan.
Nou dames, het was fantastisch, zijn uitstraling was nog mooier dan op de foto's (en dan denken dat het niet mooier kon), en hij was ZO grappig, gentle, lief, zorgzaam. Deze man heeft echt alles in 1.
We moesten Engels praten, hij leert Nederlands, en normaal weet ik mezelf wel te redden maar ik was enorm onder de indruk dat ik soms gewoon niet uit mijn woorden kwam :=

Ik ben blijven slapen, leuke nacht gehad, maar ik ben nooit zo onzeker over mezelf geweest.
Sochtends maakt hij koffie en ontbijt voor me :9k
Vroeg steeds of ik op mijn gemak was..
Al met al, een knappe lieve grappige man, waarvan ik dacht dat hij te mooi was om waar te zijn. Eenmaal dinsdag middag thuis voelde ik kriebels, ik werd er gewoon onrustig van :oo

Ik was bang voor het vervolg, gaat hij me texten? Nog eens op date vragen? ondanks zijn zorgzaamheid kan het puur lust gericht zijn en leuk geweest voor 1 x natuurlijk. en toch appt hij mij woensdagmiddag wat ik die avond te doen heb. Uiteindelijk lekker films gekeken samen, weer daar geslapen, samen coffee gedronken en heb hem gisteren middag ook naar de stad gebracht Zodat hij niet moeilijk hoeft te doen met openbaar vervoer. Geeft me een kus en bedankt me en appt later nog even om me te bedanken voor het wegbrengen en wens me een fijne dag.

Nu afwachten hoe dit gaat lopen, maar ik vind hem echt heel leuk :=
Normaal ben ik gewend dat knappe mannen echt poedersuiker zijn, maar nu weet ik dat ik ze niet allemaal over een kam moet scheren.
Hopelijk word dit vervolgd!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 12:55

Ah wat een heerlijk verhaal! Ik hoop voor je dat het wat word! Maar zo te horen ga je hem dit weekend nog wel een keer zien ;)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 14:21

Wat leuk zeg Guess! Lekker van genieten en ik herken dat wel hoor. Ik dacht dat mijn Tindermatch (nu vriend) ook te mooi was om waar te zijn. Ik vergeet mezelf nooit meer, hoe ik was, na de eerste en tweede date. Mijn vriendinnen hebben me echt uitgelachen _O-
Agja lekker van genieten en hopelijk voor jou wordt het wat! :D

En Resistance, blijf maar een beetje op je hoede en probeer jezelf te beschermen. Op het begin vond ik het mega leuk voor je klinken maar nu heb ik zo mijn twijfels. Ik zou het nooit accepteren dat ik mezelf eerst zou moeten bewijzen als student, iets wat f#cking 8 maanden verder is. Ze willen me of ze willen me niet en ze moeten me maar vertrouwen dat ik geen losgeslagen student zou worden die elke nacht bij een ander ventje in bed kruipt na een studentenavond. Ik bedoel er zijn genoeg brave studenten, kijk naar mij.. :') Ik ga zelden op stap of naar studentenavonden en als ik toch een keer ga laat mijn vriend me ook gewoon gaan :)

Verder gaat alles goed hier, wij gaan morgen op wintersport *\o/*
Zo moest ik het vorig jaar (toen we net aan het daten waren) nog doen met foto's van zijn wintersport en nu een jaar later ga ik het gewoon in real life meemaken :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 14:26

Jeutje Guess, you go typen English onmiddelijk yes?

Yonker schreef:

Gisteren met toekomstige date (??) gebeld, maar weet niet zo goed.... wil wel met hem daten maar heb het idee dat hij niet bepaald mijn type is. Op whatsapp pushte hij ook heel erg om film te komen kijken bij hem thuis, gezegd dat ik dat niet deed en begreep die ook wel maar hij bleef erover doorgaan. Heb hem heel duidelijk gemaakt dat als hij zo door ging er helemaal geen date kwam. Toen was het ineens allemaal een grapje :') Uhhuh....

HAHA oooh neeee. Awkward grapje jongeman! Wat zegt je onderbuikgevoel?

DNIEZE schreef:

Mijn date en ik gaan vanavond samen uit eten en we hadden het er over dat we een selfie met elkaar wouden hebben, hij zei na het eten weet ik wel een mooi plekje waar we mooie foto's kunnen maken... smelt... <3

Oh lekker spontaan := Onze foto's neem ik altijd stiekem in de bus of op de fiets. Als ik tegen mijn vriend zeg dat ik mooie selfies wil van ons zegt hij dat we geen meisjes van 14 zijn :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 14:28

Uhm ja ik weet niet zo goed wat me onderbuikgevoel zegt :')

Hahahahaha meisjes van 14 _O- ja ik weet nog dat ik vroeger met een vriendin op die leeftijd zelf een "fotoshoot" heb gedaan. Gelukkig bestaan die foto's niet meer :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 14:37

Ik vind het een beetje overkomen als een rare snuiter. Maar je kunt allicht met hem afspreken omdat het gewoon weer een vermaakje is voor ons. Volgens mij wordt het niet saai :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 15:05

We hebben het er nog eens over gehad. Ik begrijp het vanaf zijn kant nu veel beter, en ik weet best zeker dat het niet alleen maar mooie praatjes zijn. Ik ga verder niet in detail over wat er gezegd is ivm privacy voor hem, maar hij is in het verleden meerdere malen heel erg gekwetst (en hij zei er nadrukkelijk bij dat hij niet zielig wilde doen of de gebeten hond wilde spelen), en dat hij daarom eerst echt vertrouwen wil hebben (wat moet groeien) voordat hij zijn gevoelens helemaal laat gaan. Hij wil dus gewoon goed op zijn gevoelens passen. Ik begrijp dut heel goed, ik ben ook heel erg gekwetst in het verleden en zo had ik er nog nooit echt over na gedacht. Daarbij moet ik hem ook nog echt leren vertrouwen; dat gaat niet zomaar.

Ik heb hem ook nog gevraagd of het geen excuus was om nog met anderen te kunnen daten, mocht er iemand langskomen, maar dat was echt niet het geval. En ik las daarover echt geen leugen bij hem.

We gaan dus gewoon voorlopig verder zoals het gaat; gewoon lekker genieten van de momenten dat we samen zijn, en het samen leuk hebben. En wie weet wordt het dan uiteindelijk meer. Ik sta hier ook achter, het is absoluut niet zo dat ik me om heb laten praten. :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-01-17 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 15:07

Mooi dat je er over hebt kunnen praten! Ik blijf het eerlijk gezegd nog een raar verhaal vinden maar het is je eigen keuze!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 15:12

lieveli schreef:
Ik vind het een beetje overkomen als een rare snuiter. Maar je kunt allicht met hem afspreken omdat het gewoon weer een vermaakje is voor ons. Volgens mij wordt het niet saai :')

Vind ik wel een goeie ja <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 15:13

Ik vind het nog steeds een raar verhaal hoor Resistance, waarom dan per se wachten tot jij in je studentenperiode zit? Maar goed, als jij er weer een goed gevoel bij hebt is dat het belangrijkste natuurlijk.

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 15:18

Wat ik eng vind is de eisen die hij nu al stelt aan jouw studententijd :')
Dat je je 'degelijk' gedraagt? Wat is dat uberhaupt?
Straks ga je studeren en moet je bij elk feestje verantwoording afleggen of het allemaal wel degelijk is..
Ik bedoel, ik feest best wel wat af maar een eventuele toekomstige vriend zou zich echt geen zorgen hoeven maken want ik spook wat dat betreft niks uit. Maar zou een gozer als dat daar ooit vertrouwen in hebben? Pas er voor op dat je je niet te veel aan hem gaat hoeven aanpassen uiteindelijk.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 15:21

Ik krijg echt de kriebels bij t verhaal, iets met jaloers gedrag en alles willen controleren.... dus wellicht maar beter dat t geen relatie is dan :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 15:21

Ja weet je, mooi verhaal hoor resistance, maar op een bepaalde leeftijd is iedereen wel een keer flink gekwetst. Kan gebeuren. En ja, dan moet je wel weer even leren vertrouwen. Maar weet je wat het is; dat leer je pas als je ergens weer induikt. Jij bent niet die persoon uit het verleden, dus hij moet zijn wantrouwen niet op jou projecteren.
Hij wil eigenlijk bijna een jaar de tijd nemen om te kijken of hij vertrouwen heeft in jou. Dat vind je zelf niet een beetje vreemd?

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 15:32

Goof schreef:
Ja weet je, mooi verhaal hoor resistance, maar op een bepaalde leeftijd is iedereen wel een keer flink gekwetst. Kan gebeuren. En ja, dan moet je wel weer even leren vertrouwen. Maar weet je wat het is; dat leer je pas als je ergens weer induikt. Jij bent niet die persoon uit het verleden, dus hij moet zijn wantrouwen niet op jou projecteren.
Hij wil eigenlijk bijna een jaar de tijd nemen om te kijken of hij vertrouwen heeft in jou. Dat vind je zelf niet een beetje vreemd?

Ben ik het ook mee eens. We zijn geen 14 meer, we zijn allemaal op ons bek gegaan...
Nouja, ieder z'n ding! :)

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 15:32

lieveli schreef:
Jeutje Guess, you go typen English onmiddelijk yes?

Yonker schreef:

HAHA oooh neeee. Awkward grapje jongeman! Wat zegt je onderbuikgevoel?

DNIEZE schreef:

Oh lekker spontaan := Onze foto's neem ik altijd stiekem in de bus of op de fiets. Als ik tegen mijn vriend zeg dat ik mooie selfies wil van ons zegt hij dat we geen meisjes van 14 zijn :')

whahah precies dat! Maar vondt het wel erg schattig overkomen voor iemand van 28, dat die toch echt graag met mij een selfie wilt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 15:42

Het is meer dat ik zijn gevoelens heel goed begrijp. Ik ben in het verleden op een dermate erge manier gekwetst dat ik daar nog steeds last van heb en naar een psycholoog ga ervoor. Bij mijn ex heeft het een jaar gekost totdat ik hem volledig vertrouwde, en toen vond ik het ook eng toen hij naar de universiteit ging met al die feestjes en gedrink enzo.

Hij zei overigens ook dat "degelijk" misschien niet helemaal de woordkeuze was geweest (moest ie om lachen hoe stom dat achteraf wel niet klonk).

Het klinkt als ik het zo uitleg inderdaad vaag, maar ik begrijp heel goed wat hij mij heeft uitgelegd. En al met al heb ik heel sterk het gevoel dat hij het ook echt meende. :)