Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yonker schreef:Agh ja aan de telefoon was t wel gezelligdus vandaar dat ik twijfel of ik toch niet op date wil met hem. Maar zie wel hoe t loopt!
Wat lief dnieze
Yonker schreef:![]()
Hopelijk goed gesprek gehad ben benieuwd!!
Gisteren met toekomstige date (??) gebeld, maar weet niet zo goed.... wil wel met hem daten maar heb het idee dat hij niet bepaald mijn type is. Op whatsapp pushte hij ook heel erg om film te komen kijken bij hem thuis, gezegd dat ik dat niet deed en begreep die ook wel maar hij bleef erover doorgaan. Heb hem heel duidelijk gemaakt dat als hij zo door ging er helemaal geen date kwam. Toen was het ineens allemaal een grapjeUhhuh....
DNIEZE schreef:Resistance: Ben erg benieuwd of jullie nog over de situatie hebben gesproken,
Hoe sta jij eigenlijk tegen over een relatie beginnen met hem?
Zou jij daar voor open staan...?
Mijn date en ik gaan vanavond samen uit eten en we hadden het er over dat we een selfie met elkaar wouden hebben, hij zei na het eten weet ik wel een mooi plekje waar we mooie foto's kunnen maken... smelt...![]()
Vanavond blijf ik bij hem slapen
Goof schreef:Ja weet je, mooi verhaal hoor resistance, maar op een bepaalde leeftijd is iedereen wel een keer flink gekwetst. Kan gebeuren. En ja, dan moet je wel weer even leren vertrouwen. Maar weet je wat het is; dat leer je pas als je ergens weer induikt. Jij bent niet die persoon uit het verleden, dus hij moet zijn wantrouwen niet op jou projecteren.
Hij wil eigenlijk bijna een jaar de tijd nemen om te kijken of hij vertrouwen heeft in jou. Dat vind je zelf niet een beetje vreemd?
lieveli schreef:Jeutje Guess, you go typen English onmiddelijk yes?Yonker schreef:![]()
Hopelijk goed gesprek gehad ben benieuwd!!
Gisteren met toekomstige date (??) gebeld, maar weet niet zo goed.... wil wel met hem daten maar heb het idee dat hij niet bepaald mijn type is. Op whatsapp pushte hij ook heel erg om film te komen kijken bij hem thuis, gezegd dat ik dat niet deed en begreep die ook wel maar hij bleef erover doorgaan. Heb hem heel duidelijk gemaakt dat als hij zo door ging er helemaal geen date kwam. Toen was het ineens allemaal een grapjeUhhuh....
HAHA oooh neeee. Awkward grapje jongeman! Wat zegt je onderbuikgevoel?DNIEZE schreef:Resistance: Ben erg benieuwd of jullie nog over de situatie hebben gesproken,
Hoe sta jij eigenlijk tegen over een relatie beginnen met hem?
Zou jij daar voor open staan...?
Mijn date en ik gaan vanavond samen uit eten en we hadden het er over dat we een selfie met elkaar wouden hebben, hij zei na het eten weet ik wel een mooi plekje waar we mooie foto's kunnen maken... smelt...![]()
Vanavond blijf ik bij hem slapen
Oh lekker spontaanOnze foto's neem ik altijd stiekem in de bus of op de fiets. Als ik tegen mijn vriend zeg dat ik mooie selfies wil van ons zegt hij dat we geen meisjes van 14 zijn