Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lies_sparkle

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 11:11

Ik draag altijd een zwarte broek en daar doe ik alle kleurtjes op :)
Behalve groen, want dat vind ik lelijk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 11:17

Ik draag veel zwart, wit en grijs. (En streepjes, haha)
Maak ook uitstapjes naar (bordeaux)rood en kaki groen.

Heb voor de zomer wel shorts in felle kleuren (maar draag meestal spijker shorts). Heb een groene van pull & bear die echt favoriet is, terwijl ik normaal een hekel heb aan groen haha. Ik pas wel vaak gekleurde kleding, maar vind het het vaak gewoon net-niet.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 11:30

Ik heb die kniekousen van de Primark. Zijn soort knit/gebreid achtig. Kan er mee rennen en al maar zakken niet af :j ik ben ook maar 1,64m en ik vind het niet storend eigenlijk. Vind het me niet kleiner maken of wel? Maar ik vind lengte ook niet belangrijk. Vind lange en korte mensen even mooi.

Die kimono is trouwens van de h&m. Zit heerlijk, lekker losjes!
Ik vind een zwarte look ook leuk te combineren met kleur. Die kimono heeft bv een kleur accent. Of ik die er een super oversized geel vast/kimono bij. Ik stik van de kimono/vast achtige dingen trouwens :P

Pastel en neon, kunnen allebei leuk zijn. Ligt aan de combi en de persoon. Ik zou wel eerder voor zachte felle kleur kiezen dan neon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 12:13

Ik vind beide kunnen, maar bij neon kies ik wel voor details en geen grote stukken. Wil niet als markeerstift door de straten wandelen :))

En ook alleen wanneer ik wat kleur heb in de zomer. Bij een bleke huid steken veel kleuren (zowel fel als zacht) gauw af alsof je ziek bent, dat vind ik best jammer.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 13:08

Haha eens met Varekaj wbt neon :))

Ik heb nauwelijks pastelkleuren; staat me absoluut niet. Heb ook heel veel zwart en grijs wat ik met 1 kleur element combineer, en veel in blauw- en groentinten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 13:32

pastel vind ik ook niks, staat meestal zo tuttig

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 13:33

Ik vind het altijd juist leuk om dingen te combineren met mijn bleke huid, juist zodat het bleke er extra uitkomt. Ik ben denk ik ook zowat de enige die blij is met een bijna witte huid haha! Ik zon ook nooit of iets.
Het is maar net hoe de combi is denk ik. Al vind ik een mooi zomerkleurtje of getinte huidskleur wel mooi bij andere :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 13:38

Jij hebt een mooie witte huidskleur, ik ben snel ziekelijk grauw. Ik denk erover om mijn haar eens te laten kleuren in een iets warmere tint ipv mijn eigen vale naturelle blondkleur, maar op zich heb ik geen zin om tijd en geld aan de kapper te spenderen voor een kleurtje. Bij zelfkleuring wordt mijn haar erg snel droog, dat laat ik bewust links liggen.

Pastel kan mooi zijn als het goed gecombineerd is. Iemand kan prima staan met nude-roze, maar overdrijven door een volledige outfit in dat kleur te nemen. Ten eerste ziet iedereen er dan flets uit en ten tweede lijkt het alsof je naakt over straat loopt :+

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 14:04

Ik draag vooral naar m'n werk echt bijna alleen maar zwart en wit :+
Heb vandaag een zwart jurkje met halflange mouwen aan maar kwam er vanochtend pas achter dat ik zowel m'n zwarte kantoorbroek als m'n huidskleurige panty was vergeten dus ik heb er nu een zwarte panty en zwarte ballerina's onder aan... Ziet er niet uit en voel me net alsof ik naar een begrafenis ga maar het is even niet anders, haha.
Overigens vind ik een huidskleurige panty ook echt alleen maar acceptabel voor op kantoor :=

Ahhhh ik wil winkelen maar ik heb steeds geen tijd!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 14:15

Ik draag echt van alles haha! Ook wel veel pastel, vind dat mintgroen en dat poederroze heel mooi.
Maar ook dat lichte blauw, heerlijk voor de zomer! Maar dan inderdaad niet te veel verschillende kleurtjes bij elkaar of alles in 1 kleur, daar ben ik sowieso geen fan van.

Verder combineer ik wel veel met zwart, maar draag ik wel altijd een beetje kleur.

Echte neonkleuren vind ik alleen terug in mijn sportkleding volgens mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 14:40

Ikzelf vind neon inderdaad ook voor sportkleding of bikini's. :+

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 14:53

Ik heb een neon-roze bikini broekjes inderdaad, en that's about it inderdaad!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 14:56

Mijn haarkleur is, geloof ik, ook beetje donkerblond grauwig. Beetje Peper en zout kleur. Ik verf het al zolang als ik me kan herinneren, altijd met warme ondertonen inderdaad. Maakt je huid automatisch ook warmer ook al is het bleek. Mijn eigen haarkleur wil ik echt nooit meer terug haha

Mintgroen is inderdaad leuk! Maar dan wel met zwart ofzo gecombineerd. Ik zou nooit geheel in kleur gaan :P

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 14:59

Mijn garderobe is heel lang zwart/donker geweest. Hier probeer ik vanaf te stappen omdat ik kleur een veel leukere uitstraling vind geven. Vind het positiever, gelukkiger en opener overkomen wanneer mensen kleur dragen. Betekent niet dat ik zwart niet mooi vind oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 15:15

Met een leuke spijkerbroek past (bijna) alles. Heb een felroze shirt dat losjes zit, daar draag ik graag een spijkerbroek bij met mijn lichtroze blazer er overheen en eenvoudige schoenen. Mijn witte tennisslofjes bijvoorbeeld.

Maar ik kan ook gaan voor mijn lichtgrijze blazer, blauwe spijkerbroek en dan donkerblauw losse bloes of losse oudroze hemdje.

Of je trekt een leuke spijkerbroek aan in donkerblauw, een knalkleur hemdje en dan donkerblauw jasje er overheen. Dat tempert het felle, maar zorgt toch voor een leuk accent.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 16:05

Net deze schatjes besteld :D komen morgen binnen of overmorgen als het goed is! Zonnenbril en schoentjes

Afbeelding

Afbeelding

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 16:13

Ik had neppe Lolita's die ik inmiddels nooit meer draag omdat ze al snel niet echt mooi meer waren (die soort zwarte fluwelen met 'veters' en houten hak), maar deze zijn echt gaaf <3 Waar heb je ze besteld?
Zonnebril vind ik ook heel gaaf maar die staan mij helaas nooit.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 16:55

Ik heb ook nog de gewone lita's van zwart leer en houten hak. Die zijn nog steeds als nieuw :) ook nepperds btw haha. Maar nep suede achtig zal idd wel snel slijten.

Ik heb ze van Kenzaa.nl :)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:10

Oh ja Lita's, niet Lolita's :') Het is weer maandag hoor. Een vriendin heeft toen inderdaad de leren gekocht en die zijn nog heel mooi, maar die van mij zijn een soort 'ingevallen'. Heel jammer.

Oh hm... Zie net dat ze daar internationaal verzenden dus dan wel heel aantrekkelijk... Ze zijn ook niet duur.

Ik wil ook nog de witte Airmax Thea <3 Heb al een paar in grijsachtig/lichtgroen en daar krijg ik echt constant complimentjes over, maar ik vind ze helemaal in het wit zo gaaf. Deze: http://images.freshnessmag.com/wp-conte ... ite-00.jpg

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:16

Schoenen zijn niet mijn ding, maar ben heel benieuwd hoe je ze gaat combineren :D
Altijd leuk om andere stijlen te zien dan die van mezelf!
En die zonnebril is wel gaaf zeg.

Mooi die Airmax Eulogy, jammer dat wit zo besmettelijk is, maar vind witte schoenen vaak wel leuk staan!

Over neon of pastel, ik ben niet echt een neon fan, pastel ook niet overwegend.
Ik weet soms niet echt wat mijn stijl is :')
Wel dat ik geen meisje-meisje ben en netjes gekleed (met blazer of een bloesje) gaan ook niet mijn ding is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:17

Die witte zijn echt zo mooi! Ik ben alleen heel erg slecht met witte schoenen jammer genoeg. :))
Ik twijfel ook zo hard of ik als zomer schoenen een paar roshes wil of dat ik ga voor airmax thea. Vind de Airmax thea extra leuk omdat mijn moeders naam Thea is. :Y)

Afbeelding
Dit zijn ook airmax thea's toch? Vind deze echt prachtig.

Afbeelding
Maar vind deze ook mooi en het scheelt toch weer zo'n 40 euro. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:19

noooooo die bovenste! :oo :oo <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:21

Ja mooi he? <3 Maar 125 euro vind ik eigenlijk echt teveel geld voor een paar sneakers. :+

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:25

Ik ben echt verliefd op mijn Thea's en ze lopen zooo heerlijk <3 Ze hebben sowieso heel veel nieuwe kleuren bij Office zag ik laatst en ik heb net een nieuwe baan dus ik vind eigenlijk dat ik mezelf wel mag trakteren dit weekend. Ik draag ze ook echt overal bij haha maar daar zal ongetwijfeld niet iedereen fan van zijn. Gelukkig zijn ze hier wel net iets goedkoper dan in Nederland! Ligt ook aan de kleur etc. De witte zijn hier geloof ik ook £80/90 dus zoveel scheelt het dan misschien niet haha.

Ik heb laatst ook een paar Roshe's gekocht in lichtblauw met nog heel wat andere kleuren (het is een soort Hawaii-achtig maar ook weer niet... ik zal dit weekend wel een foto maken, ze liggen bij m'n vriend). Ben niet eens zo'n onwijze fan van Roshe's maar ik verveelde me en ze waren behoorlijk afgeprijsd, dus ja.

Edit: ja, dat is ook wat me tegen houdt bij die witte, ik ben sowieso al niet zo'n held met schoenen schoonhouden, dus misschien zijn die witte dan niet zo'n goed plan := Kan me daar namelijk ook echt aan ergeren.
Laatst bijgewerkt door Eulogy op 23-02-15 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:26

150 is mijn max bij schoenen die echt mooi zijn en fijn lopen (clarks etc). Dan weet je gewoon dat je op wolkjes loopt!

Ik vind die eerste ook wel heeel gaaf, misschien wat voor volgende maand. O:)