Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Christiene schreef:ik doe het denk ik niet, heb er nog wel eentje heen gestuurd met alleen de vraag "hoelaat wil je vanavond dan die tv's ophalen.." om te kijken of het dan een normaal nederlands mailtje is.
over het algemeen heb ik met mensen die wat ophalen wel goede ervaringen.
Die zijn wel altijd langer actief op marktplaats. deze man net een jaar.
edit
krijg ik als antwoord:
hallo ik kom nu stuur mee de adres.
ik reageer niet meer daarop. bedankt voor reacties, bokt is altijd wel handig voor sommige dingen/tips
heb hier wel vaker mee gelezen het blijft een leuk topic.
.
Christiene schreef:ik vertrouw het niet echt haha dus ik geef geen adres, heb zelfs de advertentie weggehaald. mail wel niks meer terug. gelukkig is het is een hele oude email waar ik verder niks meer mee doe.
Christiene schreef:hoi ik heb 2 tv's gratis af te halen op marktplaats staan nu reageert er iemand zo:
hi hllo naam met naam mag ik deze tv''s ophalen als zijn vrij is
stuur mee de adres ik kom ophalen vana avond wacht ik voor u
is dit vertrouwd om zomaar je adres te geven.. of komen ze dan je nieuwe tv bij wijze van jatten? ( ik woon alleen en ook best afgelegen)
Donna89 schreef:Nou kast is opgehaald.
Kreeg mailtje of ik even mijn nr kon geven want hij kon het niet vinden...
Belt ie, ja ik ben weer naar huis gegaan want je reageerde niet zo snel. (binnen 2 min)
Maarrr ik woon er 3 min vandaan dus ik kan er zo zijn. Nou goed ik wacht wel..
Belt ie na 5 min weer. Jaa ik ben dr (niemand te zien)
Ik zeg nou waarschijnijk sta je aan de verkeerde kant van de flat.
Belt ie na paar minuten weer. Ja ik sta nou aan de andere kant
Bleek hij bij een andere flat te staan!! Moeilijk hoor bordjes lezen.
Half uur buiten gestaan![]()
Maar hij heeft m mee genomen!
Prima prijs voor gekregen en ik ben er vanaf!![]()
Zag dat ik nog een fornhuis had liggen in de schuur dus meteen maar foto's gemaakt. Kan die ook op MP
pmarena schreef:Ik vind je reactie een beetje overdreven eigenlijk
Je zet zelf in de advertentie dat ze gratis af te halen zijn.
Dan krijg je een mail van iemand die vrij beleefd vraagt of ze er nog zijn, en die zegt dat hij ze dan graag af wil komen halen als dat mag.
Dat zocht je toch juist, iemand die ze af wilde komen halen, en dan is het niet goed![]()
Het is geen heel mooi Nederlands nee, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen tuig is... zeker gezien de mailer heel netjes vraagt of hij ze op mag komen halen en of ze nog vrij zijn.... het is niet dat hij heel bot reageert toch
Gratis TV's zijn ook al snel voor mensen van de wat "lagere" regionen natuurlijk... iemand die zijn zaakjes helemaal voor elkaar heeft die wil al snel wat nieuwerwetsers
Jadeleigh263 schreef:Ach, als zij tv's willen verhandelen laat het ze doen, misschien hebben ze het geld harder nodig dan een tv, dat kunnen wij niet ruiken namelijk.
En ongetwijfeld buitenlandse mensen vind ik beetje raar, mijn familie is ook buitenlands en wij kunnen ook gewoon ABN meestal zelfs beter dan de gemiddelde nederlander![]()
Zou ook iemand kunnen zijn met zware dyslectie die zinsdelen door elkaar haalt.
Rare mensen kom je overal tegen, of het nou gaat om gratis spullen of spullen waar ze veel voor moeten betalen