Ik heb één shirt wat echt gigantisch gekrompen is na het wassen. Sommige broeken hebben schade op de achterkant vlak onder de kontzakken maar dat ligt eerder aan m'n wasmachine denk ik want ik heb meerdere broeken met op dezelfde plek schade en ze komen lang niet allemaal van de primark. Maar voor de rest zit al m'n primark kleding nog prima, lingerie blijft ook heel goed en de pasvorm van de bh's ben ik ook echt fan van
Volgens mij wel. Ik heb een schapenonesie van de Primark te koop in XL, dat is de grootste maat. Ik ga zelf dinsdag weer heen, even een onesie en joggingbroek scoren. En 2 kersttruien voor de kerstkaart van dit jaar.
Ik ben echt al 3 weken een datum aan het prikken om in Hasselt (BE) binnen te lopen maar nog niet eens de kans gehad! Als ik een datum heb gevonden laat ik wel even wat weten!
Hoi! Ik heb even een vraagje. Ik ben opzoek naar een herfst/winter jas. Ik wil graag een mantel achtige jas van minimaal een meter lang. Ik wil een beetje dit idee zeg maar. https://gyazo.com/1e0e7871cfe86ea751cbd3a7aa7a5684 Hebben ze dit bij de Primark? Anders ga ik er zo nog even heen