Sence gefeliciteerd!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nann_ schreef:@kimmie16 : balen zegwas dit je eerste keer afrijden?
ik mag over 12 daagjes voor de 3e keer![]()
MSQuincyTE schreef:Sence schreef:Hij is er maandag pas helaas. Vanmiddag wel al in de auto gereden
Dat is nou een hele domme zet van jou want dat mag namelijk niet
Macchiato schreef:Verdorie!! Ik ben steeds aan het oefenen met de theorie met oefenexamens maar ik slaag maar steeds niet :'( word er een beetje wanhopig van aangezien vrijdag mn theorie examen al is!! Hebben jullie nog tips voor mij om de theorie voor vrijdag wel te kunnen??
Macchiato schreef:Verdorie!! Ik ben steeds aan het oefenen met de theorie met oefenexamens maar ik slaag maar steeds niet :'( word er een beetje wanhopig van aangezien vrijdag mn theorie examen al is!! Hebben jullie nog tips voor mij om de theorie voor vrijdag wel te kunnen??
MSQuincyTE schreef:Macchiato schreef:Verdorie!! Ik ben steeds aan het oefenen met de theorie met oefenexamens maar ik slaag maar steeds niet :'( word er een beetje wanhopig van aangezien vrijdag mn theorie examen al is!! Hebben jullie nog tips voor mij om de theorie voor vrijdag wel te kunnen??
Theorie les nemen bij je rijschool werkt het allerbeste, dat zouden ze dus moeten verplichten vind ik
Sence schreef:Ik heb al een auto op het oog!
http://www.autowereld.com/imagesDB/640/ ... 1_ibiz.jpg
(intussen droom ik lekker verder..)
_SteR_ schreef:Sence schreef:Ik heb al een auto op het oog!
http://www.autowereld.com/imagesDB/640/ ... 1_ibiz.jpg
(intussen droom ik lekker verder..)
Hahaha, als je geld wint zekerWel een gaaf karretje ja. Dit is de auto van mij en mijn moeder, waar ik nu in rond rijd.
Alles erop en eraan, airco, centrale deurvergrendeling, gti velgjes enz, hahaVerder ontzettend zuinig, 1 op 22!
Mariet schreef:Ik moet a.s. donderdag in Schotland afrijden om 08.40.(Ik haal m'n rijbewijs in Schotland omdat m'n vader hier woont, het 2x zo goedkoop is, ze, net als in australie, links rijden + het kan al op je 17e).
MSQuincyTE schreef:Mariet schreef:Ik moet a.s. donderdag in Schotland afrijden om 08.40.(Ik haal m'n rijbewijs in Schotland omdat m'n vader hier woont, het 2x zo goedkoop is, ze, net als in australie, links rijden + het kan al op je 17e).
En dat vind ik nou niet kunnen op je 17e
Sence schreef:In Amerika mag het toch al op je 16e?
Mams wil zo een stukje met mij rijden (heb mn rijbewijs dus nog niet, ik heb m wel maar t kaartje nog niet). Ze wil weten hoe ik rij omdat ik morgen mn kaartje op kan halen...
_Nann_ schreef:Sence schreef:In Amerika mag het toch al op je 16e?
Mams wil zo een stukje met mij rijden (heb mn rijbewijs dus nog niet, ik heb m wel maar t kaartje nog niet). Ze wil weten hoe ik rij omdat ik morgen mn kaartje op kan halen...
zolang je je rijbewijs nog niet in handen hebt, zou ik lekker wachten met achter het stuur kruipen,
als ze je aanhouden heb je een gigantisch probleem![]()
Mariet schreef:Ik moet a.s. donderdag in Schotland afrijden om 08.40.(Ik haal m'n rijbewijs in Schotland omdat m'n vader hier woont, het 2x zo goedkoop is, ze, net als in australie, links rijden + het kan al op je 17e).
MSQuincyTE schreef:Mariet schreef:Ik moet a.s. donderdag in Schotland afrijden om 08.40.(Ik haal m'n rijbewijs in Schotland omdat m'n vader hier woont, het 2x zo goedkoop is, ze, net als in australie, links rijden + het kan al op je 17e).
En dat vind ik nou niet kunnen op je 17e