Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xdniesje schreef:Stil hier!
Ik had zaterdag die NK, sjee wat een ramp was dat!
Shiloh schreef:gefeliciteerd Sander!
Bij ons lopen de wedstrijden niet zo en we beginnen langzaam onze vinger te leggen op waar dat nou aan ligt.
Verder zijn we bij de huidige dansschool niet zo tevreden. We volgen daar prive lessen en zijn zo'n beetje de enige wedstrijd dansers. Er is geen motivatie. De trainers willen niet met ons doelen stellen en zo. Het is allemaal heel erg van dat losse lessen gebeuren.
Volgend seizoen gaan we daarom naar Cervia in Rhenen. Hebben maandag een proef prive les gehad, om gewoon eens te kijken hoe of wat. En wat een verademing!
We gaan daar op maandag avond de techniek club doen. (bestaande uit meerdere wedstrijd paren op verschillende niveau's. Sommige dingen gebeuren algemeen en andere dingen weer meer individueel, klonk heel leuk allemaal) en daarnaast eens per maand een prive les of zo.
Ik heb er zin in
Dowski schreef:lekker dicht tegen hem aan gaan staan en stug niets doen als hij het niet goed aangeeft
okee, klinkt gemeen, maar dat kreeg ik laatst tijdens de agentijnse tangocursus te horen; als jij het niet voelt, moet je niet zelf gaan denken wat je zou kunnen doen, want dan leert hij het ook niet hoe het wel moet.