Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LCharlotte schreef:WAAROM GATA HIJ NU NIET NAAR LYNN ZOALS AFGESPROKEN??? ZIT ZE NU VCOOR NIKS IN DE AUTO??!!
Mistic schreef:sorayalover1 schreef:Voordat ik nog meer PB's krijg waar ze is bij welke handelaar.
Dat weet ik niet.. Ik weet dat ze in Belgie staat / naartoe gaat vandaag. Ik denk zelf richting Essen / achtmaal etc. Ik heb haar gesmst waar percies ze komt te staan maar ik zal waarschijnlijk pas vanavond bericht terug hebben. Als ik het weer zet ik het in het topic ok
Waarom zou je niet weten waar Paloma terecht komt. Het is toch jouw paard, jij brengt haar toch weg. Ik snap werkelijk waar niet dat je Paloma niet nog wat fijne jaren gunt.
Miss_Montana schreef:[
Omdat sommige mensen nou eenmaal zo simpel denken over dieren. Staat het je niet aan, doe je hem gewoon weg en koop je een nieuwe. Wat kan hun het nou schelen waar het 'oude speeltje' terecht komt
casperrr schreef:Nanouschka_w schreef:misschien een stomme opmerking maar waarom wordt de nieuwe pony ineens verkocht?!
ik snap best dat ouders bezorgd zijn, maar als je je met paarden bezig houdt loop je altijd een bepaald risico, gewoon omdat het levende wezens zijn die veel sterker zijn dan wij mensen... daar kan die nieuwe pony toch niets aan doen... en als je besloten hebt een dier te kopen, ben je (vind ik) persoonlijk verantwoordelijk voor het welbevinden van het dier, dus ook als je hem besluit te verkopen moet je je uiterste best doen om een geschikt tehuis te vinden
duidelijk het topic niet gelezen...
dees_daan schreef:ik heb thuisnummer van soraya!!
vikki schreef:Mistic, Sorayalover1 is nog wel herstellende van haar operatie e.d. he... ik kan me dus voorstellen dat ze om die reden niet eens mee kan en mag ... en vergeet daarbij ook niet dat ze minderjarig is en de beslissingen omtrent Paloma daarom waarschijnlijk uberhaupt niet bij haar liggen.
vikki schreef:
Mistic, Sorayalover1 is nog wel herstellende van haar operatie e.d. he... ik kan me dus voorstellen dat ze om die reden niet eens mee kan en mag ... en vergeet daarbij ook niet dat ze minderjarig is en de beslissingen omtrent Paloma daarom waarschijnlijk uberhaupt niet bij haar liggen.
sorayalover1 schreef:ik zal anoek een sms sturen dat ze mischien nog bij mariska staat