[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimmetje01

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 23:19

@ Janine 1990; ze hebben net een nieuw set aangeschaft dus dat wordt het niet... :+

@ duChambre; Daar zijn ze een beetje te preuts voor vrees ik...

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 09:34

Iemand een idee? :oo

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 10:06

duChambre schreef:
paardrijden, turnen (geloof ik, weet niet zekr of ze het nog doet), fitness en haar vriendje :P
stijldansen heeft ze al 2 jaar gedaan..
en helaas is ze veels te druk met school (6vwo) en werken, dus een dagje uit gaat het niet worden (of het moet binnen een week, maar dan kan ik zelf niet :+)

Als ze paardrijd... een leuke strandrit, een westernles, een ritje op een shire (kan ergens in zutphen), een rit op een ijslander...?

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 12:09

strandrit heeft ze al eens van me gehad, western vind ze niet zo interessant, en het moet liefst wel een beetje dichtbij huis zijn, aangezien ze dus niet zoveel tijd heeft om een dag/groot dagdeel weg te gaan..
lastig zusje heb ik zeg :')

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 17:33

_Kellyy schreef:
Iemand een ideetje? ;

Ik en mn vriend gaan zaterdag uit-eten. ( we hebben dan een half jaartje.) Ik wil gewoon iets leuks geven aangezien hij mij dan uiteten neemt .. :) Sierraden etc. houd ie al helemaal niet van, en luchtjes heeft ie al genoeg :P En een fotoboek van ons samen zit er niet in aangezien we niet zoveel foto's hebben gemaakt van ons saampjes.

Waar houdt hij van? Klinkt wel een beetje als mijn vriend, die ik overigens eergisteren een fotoalbum heb gegeven :P
Maar geurtjes heeft hij al (wat heeft hij niet ) en van sieraden houdt hij niet.
Als hij jarig is wil ik hem misschien een (anti-)slipcursus geven
Of misschien een: motorrijles.

Je kan hem natuurlijk ook 2 kaartjes geven voor een pretpark oid :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 17:40

Heeelp, ik weet nog steeds niet wat ik moet vragen voor m'n verjaardag... Nog ideeen?

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 17:44

Janine1990 schreef:
Heeelp, ik weet nog steeds niet wat ik moet vragen voor m'n verjaardag... Nog ideeen?

Geert? oke..flauw :')

Fotoshoot (nmet Ultimo )
Wedstrijdkleding ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:15

Jaaa, dat wil een vriendin al regelen Joos :+

En ik wilde dit keer geen paardenspullen, want dat is elk jaar hetzelfde.. :P

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 00:17

Kimmetje: Een ballonvaart? Misschien een beetje standaard, maar volgens mij is het geweldig om zoiets eens gedaan te hebben. En aangezien jullie met zijn 4en zijn moet dat dan nog wel te betalen zijn denk ik!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 19:13

Ik ben er uit, ik krijg een nieuwe fiets voor m'n verjaardag :D

Misschien ook een idee voor een huwelijkscadeau? Ik weet niet of je ouders het leuk vinden, maar fietsen zijn altijd leuk natuurlijk. Wel wat prijzig...

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:36

Hai hai,
Mijn vriend en ik hebben een moeilijke tijd achter de rug door omstandigheden.
Omdat hij er altijd voor mij is en altijd achter mij staat wil ik hem iets geven waarmee ik laat zien hoeveel ik om hem geef en dat ik wardeer wat hij voor me doet.
Iemand een idee?

Het mogen geen sieraden of luchtjes zijn. Kan niet door zijn werk.

x_Jose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 21:44

Mooie foto van jullie samen ingelijst! met een leuk, lief zelfbedacht gedichtje:)

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 15:51

Iemand ideeen voor een kado voor mijn vader?

Laigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 00:43

Mag ik hier een beetje reclame maken? :o

Sinds 1 april van dit jaar heb ik een winkeltje in hand beschilderd servies.
Ik kan het voor je beschilderen, maar je kunt het ook gezellig zelf komen doen tijdens een workshop.

Heel leuk is bijvoorbeeld een geboortekaartje naschilderen op een kommetje, beker en bordje.
Of een huwelijksbord of.... er zijn zoveel mogelijkheden.

Het serviesgoed mag gewoon in de vaatwasser en de magnetron en het gaat een leven lang mee.

Mijn gezellige winkeltje ligt net over de grens in België, in Lommel, onder Eindhoven.
Je kunt ook via internet bestellen.

Hier onderaan staat de link.

Groetjes van Tante Theepot!

_sabinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 09:10

hallloo.

vraagje weten jullie iets wat ik voor mijn vriend kan kopen(ja het is ook altijd het zelfde :o )

morgen hebben we een halfjaar maar weet niets te geven ,gisteravond zijn we uiteten geweest maar nu wil ik iets leuks geven..

we hebben dus een half jaar het is geen sieraden drager,luisterd alleen cd,s in ziijn auto(en heeft er net 1 gehad vN me)boxers heeft ie voor onze vakantie nieuw gekocht want hij had te weinig,en dan weet ik het niet meer..
sommige zeiden maak een foto voor in zijn potomonee of voor op zijn kamer maar hij slaapt daar alleen hij is verder altijd heel druk en een foto ja die heeft ie al zat op zijn telefoon staan :+

wie kan me helpen :+

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:24

ik zoek een leuk cadeautje voor m'n ouders die 25 jaar getrouwd zijn,
het kan iets zijn, maar ook een leuke activiteit.
had zelf een dagje giethoorn(boot) bedacht, maar ik hoop dat julie met nog meer ideeen aankomen.
ben hopeloos met cadeaus verzinnen :+ .

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:33

_sabinee schreef:
hallloo.

vraagje weten jullie iets wat ik voor mijn vriend kan kopen(ja het is ook altijd het zelfde :o )

morgen hebben we een halfjaar maar weet niets te geven ,gisteravond zijn we uiteten geweest maar nu wil ik iets leuks geven..

we hebben dus een half jaar het is geen sieraden drager,luisterd alleen cd,s in ziijn auto(en heeft er net 1 gehad vN me)boxers heeft ie voor onze vakantie nieuw gekocht want hij had te weinig,en dan weet ik het niet meer..
sommige zeiden maak een foto voor in zijn potomonee of voor op zijn kamer maar hij slaapt daar alleen hij is verder altijd heel druk en een foto ja die heeft ie al zat op zijn telefoon staan :+

wie kan me helpen :+

Is altijd moeilijk hé..
luchtje etcetera is zo afgezaagd..
Misschien een leuke foto van jullie? Uitvergroot of gewoon in het klein voor op zn nachtkastje. :)
Anders een dagje weg, of ergens gaan eten?
Of als hij bijv. van gitaar spelen houd en jij creatief bent: Een oude gitaar op de kop tikken, en deze mooi beschilderen zodat hij deze op kan hangen.. ??

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:02

Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een kadotje voor mijn vriend, die over 2 weken voor 10 weken naar Amerika vertrekt..
Sowieso krijgt hij van mij al een klein fotoboekje met foto's van ons erin. Maar daarnaast ben ik nog op zoek naar een kadotje om hem mee te geven op zijn reis...Het moet wel iets persoonlijks zijn..

Iemand goede ideeen?

Alvast bedankt!

X laura

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:23

Dit is al de 10e x dat ik het aanraad denk ik. O:) Maar:
http://www.idhanger.nl En dan met een lief tekstje ofzo. :)

Weet iemand hier wat voor cadeau ik m'n vader voor zijn verjaardag kan geven? Ik neem m'n moeder mee naar de musical Hairspray en wil voor m'n vader ook eens iets bijzonders doen. Alleen heeft 'ie totaal geen hobby's. :') Ja, voetbal, maar daar wil ik niet mee naartoe. :7 Dus HELP.

Mijn broer is ook binnenkort jarig en voor hem heb ik ook geen idee. Misschien een mooie armband, maar ik weet helemaal niet of 'ie dat leuk vindt. :\ Hij wordt 21 jaar, hij is student Psychologie en gaat binnenkort verhuizen naar een ander huis (maar hij heeft al een foto van ons op doek aan de muur en heeft écht al genoeg voor in z'n huis). Iemand?

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:37

We hebben eindelijk een leuk trouwkado gevonden voor mn ouders !! :)

We krijgen kennissen uit Amerika over voor hun bruiloft en die slapen bij ons in huis.. Als je net getrouwd bent wil je natuurlijk wel een huwelijksnacht sámen :+
We hebben een nacht geboekt in het Delta Hotel in Vlaardingen, een suite aan de waterkant, ontbijt op bed, champagne op kamer en late checkout..

Kunnen ze er toch nog een beetje van genieten! _O-

Kyr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:46

Hmm ik ben volgende zaterdag jarig, maar ik weet nog steeds niet echt wat ik nou moet vragen.
Ik heb eigenlijk alles al, een goeie fiets, mooie mp4 speler, telefoon weet ik veel
heeft iemand ideeen?

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 20:57

Hallo!

Donderdag zijn mijn ouders 27 jaar getrouwd en nu wil ik ze iets geven waar ze samen iets aan hebben. Ik doe dit alleen dus budget ligt zo rond de 50 euro. Ik zat zelf aan een dinerbon te denken maar dat is ook zo standaard ;) Wie heeft een beter idee ?

Kyr_ Geld misschien? Dan kun je het bewaren en iets kopen wanneer je een idee hebt?

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:31

hee,
Mijn vriend is van het weekend jarig, en ik kon maar niet op een cadeautje komen... Nu kwam ik op het idee om een t-shirt van zijn favoriete band te bestellen, namelijk flogging molly.
Is dit een leuk idee, of moet ik nog even heel hard nadenken?

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 18:32

Is een leuk idee joh! Maar is die wel optijd binnen?

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 13:59

Gaat even meelezen.

Heb net in een ander topic een super leuk idee gezien.
(weet niet of het al ergens genoemd is hoor)

www.ikheetgeenbjorn.nl

Boxers e.d. met eigen tekst erop