@ duChambre; Daar zijn ze een beetje te preuts voor vrees ik...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
duChambre schreef:paardrijden, turnen (geloof ik, weet niet zekr of ze het nog doet), fitness en haar vriendje
stijldansen heeft ze al 2 jaar gedaan..
en helaas is ze veels te druk met school (6vwo) en werken, dus een dagje uit gaat het niet worden (of het moet binnen een week, maar dan kan ik zelf niet)
_Kellyy schreef:Iemand een ideetje? ;
Ik en mn vriend gaan zaterdag uit-eten. ( we hebben dan een half jaartje.) Ik wil gewoon iets leuks geven aangezien hij mij dan uiteten neemt ..Sierraden etc. houd ie al helemaal niet van, en luchtjes heeft ie al genoeg
En een fotoboek van ons samen zit er niet in aangezien we niet zoveel foto's hebben gemaakt van ons saampjes.
_sabinee schreef:hallloo.
vraagje weten jullie iets wat ik voor mijn vriend kan kopen(ja het is ook altijd het zelfde)
morgen hebben we een halfjaar maar weet niets te geven ,gisteravond zijn we uiteten geweest maar nu wil ik iets leuks geven..
we hebben dus een half jaar het is geen sieraden drager,luisterd alleen cd,s in ziijn auto(en heeft er net 1 gehad vN me)boxers heeft ie voor onze vakantie nieuw gekocht want hij had te weinig,en dan weet ik het niet meer..
sommige zeiden maak een foto voor in zijn potomonee of voor op zijn kamer maar hij slaapt daar alleen hij is verder altijd heel druk en een foto ja die heeft ie al zat op zijn telefoon staan![]()
wie kan me helpen