Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoop echt dat er een donor gevonden wordt voor je, ik ga er iig hard voor duimen. Vind je echt een bikkel hoe je hier toch steeds weer positief blijft posten, blijf je koppie hoog houden!!
!
!
MSQuincyTE schreef:Yellowfish ik heb het wel al eens op TV gezien zo'n transplantatie, en dat is niet niks
ik ga bewust geen eigen ervaringen van andere patienten lezen, ik zal het zelf wel ervaren

Yellowfish schreef:MSQuincyTE schreef:Yellowfish ik heb het wel al eens op TV gezien zo'n transplantatie, en dat is niet niks
Tja, de chemokuren die ik nu onderga zijn ook 'niet niks'ik ga bewust geen eigen ervaringen van andere patienten lezen, ik zal het zelf wel ervaren

MSQuincyTE schreef:Hebben ze in het ziekenhuis ook laptops
.... 
het gaat nu eigenlijk wel goed met me, al doet het zeer om iedereen te horen zeggen 'oh, een transplantatie.. ja ik ken die en die, maar nee.. die heeft het niet gehaald..' dat zijn geen dingen die ik wil horen. Natuurlijk snap ik dat veel mensen iemand kennen die een transplantatie heeft ondergaan, maar toe, denk eerst na voor je iets dergerlijks zegt. Nog meer zeer doet het om mijn ouders in de problemen te zien komen met hun werk omdat er werkelijk bijna niets geregeld is hier in Nederland voor ouders die voor hun kind moeten zorgen als dat ziek is. Bah.
Afgelopen dinsdagavond ben ik even naar de bioscoop geweest, Wild Hogs, vond de film wat tegenvallen maar het was leuk om er even tussenuit te zijn!
vanavond ga ik wat drinken met een vriendin in de stad en zaterdagavond ga ik ook even een kijkje nemen in de stad