Yellowfish heeft leukemie..[update:Leukemievrij en thuis!]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

K_im

Re: Yellowfish heeft leukemie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:20

Nou Yellowfish, ik heb mijn kaartje om precies 4 uur op de bus gedaan. Dus die zie je snel Knipoog

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:23

jeetje Yellowfish sterkte.. heel veel sterkte en je bent echt zooooo knap bewonderenswaardig zoals jij jezelf oppept
sterkte...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:04

Tjee Yellowfish, wat een domper moet dat geweest zijn Ach gut Hoop echt dat er een donor gevonden wordt voor je, ik ga er iig hard voor duimen. Vind je echt een bikkel hoe je hier toch steeds weer positief blijft posten, blijf je koppie hoog houden!!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:30

Yellowfish, heel veel sterkte met alle behandelingen die je te wachten staan!
Het zal zowel lichamelijk als emotioneel niet makkelijk zijn, maar blijf positief denken en houd de moed erin Lachen !
Als je net zo'n bikkel blijft als je tot nu toe geweest bent, dan moet het goed komen Knipoog !

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 03:31

Jeetje. Echt supér veel sterkte,en hopelijk knap je vlug op Knipoog

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 11:39

MSQuincyTE schreef:
Yellowfish ik heb het wel al eens op TV gezien zo'n transplantatie, en dat is niet niks

Tja, de chemokuren die ik nu onderga zijn ook 'niet niks' Lachen ik ga bewust geen eigen ervaringen van andere patienten lezen, ik zal het zelf wel ervaren Lachen

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 12:03

Lijkt me een goed idee Ja

Het heeft ook geen zin om je druk te gaan maken omdat andere mensen bepaalde ervaringen hebben Lachen
De een beleeft/voelt het op die manier maar voor de ander kan dat wel heel anders zijn Lachen

Tuurlijk zijn die chemokuren ook niet niks... Ach gut
Kan me voorstellen dat je er echt hondsberoerd van wordt Ach gut

Heel veel succes en sterkte nogmaals Lachen

saartje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 21:35

Het is de eerste keer dat ik reageer maar ik heb je topic wel gevolgd.

Echt heel veel sterkte in deze moeilijke periode Ach gut
Maar je hebt veel mensen achter je staan en iedereen gaat je er mee doorheen helpen!

Ge zijt een sterke dus ge gaat er u zeker doorheen slagen! Zeker en vast de moed niet opgeven! Ach gut

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 21:51

Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd, misschien afgezaagde woorden maar wel gemeende Ja
En jeetje wat ben jij een sterk persoon, zoveel strijdkracht komt er vanuit je berichtjes terwijl je al zo'n moeilijke tijd achter de rug hebt, echt waar petje af!

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 22:02

jeetje meid, ik wens je al het goeds toe dat je nodig hebt de komende tijd.
En veel kracht om weer door deze reeks zware behandelingen heen te komen.
En ik wil je nog even zeggen dat ik je verschrikkelijk sterk vind!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:29

Yellowfish schreef:
MSQuincyTE schreef:
Yellowfish ik heb het wel al eens op TV gezien zo'n transplantatie, en dat is niet niks

Tja, de chemokuren die ik nu onderga zijn ook 'niet niks' Lachen ik ga bewust geen eigen ervaringen van andere patienten lezen, ik zal het zelf wel ervaren Lachen

Heel verstandig, iedereen staat toch weer anders in zo'n situatie.
Nogmaals heel veel succes de komende tijd!! Ach gut

Charlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 23:56

Ik vind je zo sterk Yellowfish, daar heb ik echt bewondering voor!!!
Heel veel sterkte de komende tijd!

Dikke knuffel Knipoog

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 12:32

Yellowfish,
Hoe is het nu met je?
Een hele dikke knuffel van hierzo Ach gut

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 20:47

romaan je bent wederom behoorlijk sterk in je berichten!
ik vind dat je het erg goed aanpakt en je mag best een paar dagen struisvogeltje spelen Knipoog

ga er weer tegen aan meis, schouders eronder en jou krijgen ze niet klein hoor !!

zet hem op !
Kusje

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 21:00

Vraag me ook af, hoe het nu met je gaat!

Lekker rustig aan doen meid!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 21:14

Jeetje wat een rot uitslag....
Ben beetje sprakeloos en vind dat jij alles dapper ondergaat...
Heeel veeelsterkte!!!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 21:18

Romaan, ik ben nog steeds maar 2 woorden voor jou: Topper en Respect..

meis, super hoe je ermee omgaat, en we/ik zijn/ben er altijd voor je! Hou je taai meis Kusje

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 22:07

Hebben ze in het ziekenhuis ook laptops

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 22:18

MSQuincyTE schreef:
Hebben ze in het ziekenhuis ook laptops

Yellowfish heeft van haar ouders een laptop gekregen om met iedereen in contact te blijven etc. Ik denk dat ze deze ook mee naar het ziekenhuis neemt.

'correct me if i'm wrong'

Yellowfish, echt enorm veel respect. En ik wens je veel sterkte. Ik zal aan je denken...

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 22:41

Dat kan ze toch nog contact hebben met andere mensen als ze afgezonderd zit

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 07:49

Misschien voelt ze zich niet echt goed. En is ze te 'zwak' om achter de pc te kruipen. Maar nogmaals. Ik kan het ook mis hebben.

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 07:58

Heeeeeeeeeeeeel veeel sterkte Ach gut ....

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 09:04

Nou, afgelopen maandag hebben we weer gesprek gehad met mijn oncoloog. Hij heeft alles nog even uitgelegd en in principe klopt het verhaal zoals ik het op de vorige bladzijde heb uitgelegd, al is het wel zo dat niet ieder blok precies 36 dagen is maar zo lang duurt als nodig is. Als ik tussentijds namelijk niet goed genoeg herstel (lichamelijk of qua bloed) moeten kuren worden uitgesteld. Iets anders dat ook niet klopt is de quarantaine tijd, ik dacht 3 tot 6 weken maar het is 6 tot 8 weken, slik.

Verder was er maandag ook nog een andere tegenvaller. In de loop van de dag kreeg ik wat pijn met ademhalen, verder geen aandacht aan geschonken. Tegen de tijd dat ik naar bed ging was het echter zo erg geworden dat ik niet meer kon liggen van de pijn en het ook benauwd kreeg, waarop we dus van de oncoloog naar het AMC moesten komen. Dus al met al van half12 's avonds tot 3 uur 's nachts op de eerste hulp gezeten. Bloed afgenomen, hartfilmpjes gemaakt, foto's gemaakt van mijn longen.. 't was gelukkig niet de longembolie waar ze aan dachten, maar veeeel irritatie door de MTX-kuur. Ben weer naar huis gestuurd met 4 tot 6 maal daags 1000 mg paracetamol. Inmiddels is het gelukkig zo goed als weg Lachen

Het struisvogeltje spelen is weer over, de realiteit moet maar niet uit het oog verloren worden Lachen het gaat nu eigenlijk wel goed met me, al doet het zeer om iedereen te horen zeggen 'oh, een transplantatie.. ja ik ken die en die, maar nee.. die heeft het niet gehaald..' dat zijn geen dingen die ik wil horen. Natuurlijk snap ik dat veel mensen iemand kennen die een transplantatie heeft ondergaan, maar toe, denk eerst na voor je iets dergerlijks zegt. Nog meer zeer doet het om mijn ouders in de problemen te zien komen met hun werk omdat er werkelijk bijna niets geregeld is hier in Nederland voor ouders die voor hun kind moeten zorgen als dat ziek is. Bah.

De leukere dingen Cool Afgelopen dinsdagavond ben ik even naar de bioscoop geweest, Wild Hogs, vond de film wat tegenvallen maar het was leuk om er even tussenuit te zijn! Haha! vanavond ga ik wat drinken met een vriendin in de stad en zaterdagavond ga ik ook even een kijkje nemen in de stad Ja

Nou, ik ga nu richting het ziekenhuis om bloed te prikken en vervolgens duik ik de studieboeken weer in want morgen liggen op school 2 toetsen op me te wachten.. Haha!

@ MSQuincyTE: Zoals Kim zegt klopt het helemaal, ik heb een laptop en neem die ook altijd mee, maar wanneer ik in het ziekenhuis ben voel ik me zelden goed genoeg om erachter te gaan. Misschien dat dat anders gaat zijn wanneer ik zolang in quarantaine moet maar ik weet niet of mijn laptop dan mee mag Lachen

Liefs,
Yellowfish

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 09:09

Jeetje meid ik vind je echt ongelovelijk sterk, kan me voorstellen dat je al die verhalen niet wil horen en je hebt er ook helemaal niks aan want jij ben niet iemand anders.
Gelukkig is de erge benauwdheid weer weg, wel fijn dat je lekker naar de bioscoop bent geweest al viel de film wat tegen.

Veel succes met alles meid en ook met studeren vind het zo knap dat je dat ook allemaal gewoon doorzet

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 09:13

Yellowfish in het UMCG hebben ze zins kort ook laptops voor die pantienten die in quarantaine zitten zodat ze contact kunnen houden met familie die niet op bezoek mogen of kunnen komen.