Pinootje schreef:Heb ik al 100000x gedaan
Lijkt me sterk was je nu nog niet klaar geweest

Ik zie hem wel, anders kopieer je de link even in een nieuw venster.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pinootje schreef:Heb ik al 100000x gedaan
Citaat:20:25 Het Journaal meldt dat de vermoedelijke dader een vriend is van Samir A., de Marokkaanse jongen die plattegronden van het Binnenhof in zijn bezit had. Hij was de aanleiding voor het terreuralarm dat onlangs werd afgegeven.
Ethelate schreef:Er zijn al tig register gesloten omdat er ipv condeleance berichten alleen maar teksten geplaats werden met vreselijke teksten.
Op een marokkaans-jongeren forum wordt geschreven over terecht, dat varken enz...
Ik zou me als diepschamen als ik marokkaanse was, maar heel veel zijn het dus met die verdachte eens![]()
Brendageene schreef:Nog iets: 911 dagen na de moord op Pim Fortyun is vandaag... 9 11 is Amerikaans voor 11 september (WTC) en tevens is 911 Amerika's alarmnummer. En 911 dagen erna was de aanslag in Madrid. In Nederland is het alarmnummer: 112.. Welke datum is het vandaag??? 2 11 (Amerikaanse datum voor 2 November dus....)
Ik krijg het idee dat alles samenhangt en dat is een hele enge gedachte...
Brendageene schreef:Nog iets: 911 dagen na de moord op Pim Fortyun is vandaag... 9 11 is Amerikaans voor 11 september (WTC) en tevens is 911 Amerika's alarmnummer. En 911 dagen erna was de aanslag in Madrid. In Nederland is het alarmnummer: 112.. Welke datum is het vandaag??? 2 11 (Amerikaanse datum voor 2 November dus....)
molly schreef:Maar weetje wat wel zo is, ik ben natuurlijk ook zwaar tegen deze moord. Maar Pim word er elke keer bijgehaald en het doet dan ook voorkomen dat Pim ook door een buitenlander vermoord is maar dat was toch echt een Nederlander.
Pinootje schreef::\ En ook nog dat die "verdachte" een vriend is van die ene S... (uit NOS tekst van menno) aan het plannen was voor een aanslag... Ik heb indruk dat je gelijk hebt ,maar kan ook puur toeval zijn geweest... weet niet wat ik moet van denken..
axeltje"]
Daar hebben wij het vandaag op school dus net over gehad. Zal de criminaliteit minder worden als de straffen zwaarder worden.
Is toch wel een goede vraag. Want in landen waar ze zware straffen uitdelen is de criminaliteit dus niet minder.
[/quote]
wordt het iig een stuk rustiger op straat en we zijn toch van alle criminelen af! stel, door deze manier zijn er 0 criminelen op straat. 1 iemand zonder strafblad pikt een mooie tv uit een etalage (zeg maar iets moois) en diegene gaat de bak in. zijn we weer lekker crimineel-vrij
dit is wel een wat overdreven voorbeeld misschien, mara het gaat om het idee
[quote="Kusia schreef:Je denk ik wat over het hoofd gezien wat Dior en ik geschreven hebben
Dior vond dat alle autochtonen met stafblad levenslang moesten krijgen, maar door een inbraak bijvoorbeeld kan je ook al een strafblad krijgen.
Lovely"]
WIlders is bang en dat is begrijpelijk en het is ook heel verstandig van hem dat hij geen olie op het vuur wil gooien, het is alleen jammer dat hij zijn mond dan niet gewoon dicht houdt.
[/quote]
Kijk, en daar stopt de democratie al. Wilders wil juist zijn ideeen naar buiten kunnen brengen. Als hij dat niet meer kan, is artikel 1 van de grondwet al aangetast.
[quote="Desiree schreef:Heleen van Royen is vrees ik de volgende. Ze deed namelijk een zeer gewaagde uitspraak daarstraks op tv. Ze zei iets van (weet het niet letterlijk meer) maar dat hij maar terug moet naar waar hij vandaan komt. MAar ja, dat mag niet he, dus eens kijken wat haar te wachten staat.