Theo van Gogh doodgestoken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:41

Pinootje schreef:
Heb ik al 100000x gedaan Scheve mond

Lijkt me sterk was je nu nog niet klaar geweest Scheve mond
Ik zie hem wel, anders kopieer je de link even in een nieuw venster.

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:42

Pinootje schreef:
Heb ik al 100000x gedaan Scheve mond

Geen zin om het over te typen, maar hier een stukje van de NOS website:

Citaat:
20:25 Het Journaal meldt dat de vermoedelijke dader een vriend is van Samir A., de Marokkaanse jongen die plattegronden van het Binnenhof in zijn bezit had. Hij was de aanleiding voor het terreuralarm dat onlangs werd afgegeven.

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:42

De film bevat wel wat zeer extreme beelden moet ik zeggen.
Maar dan hadden ze het nog altijd op een andere manier kunnen beantwoorden.
Ik kan er niks aan doen,maar altijd als er zoiets als dit gebeurd schiet er al in mn hoofd "vast weer een "buitenlander".
Ik heb persoonlijk niks tegen deze mensen,maar ik betrap me erop dat ik steeds grover begin te praten over deze mensen Bloos!
Laatst bijgewerkt door Lianne007 op 02-11-04 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

marit88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:43

Pinootje

Sammie schreef:
Lijkt me sterk was je nu nog niet klaar geweest Scheve mond
Ik zie hem wel, anders kopieer je de link even in een nieuw venster.

Ghehe, ja ik overdrijf graag. maar bedankt, had niet aan gedacht om de link te kopieren..

Menno

marit88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:45

Maar weetje wat wel zo is, ik ben natuurlijk ook zwaar tegen deze moord. Maar Pim word er elke keer bijgehaald en het doet dan ook voorkomen dat Pim ook door een buitenlander vermoord is maar dat was toch echt een Nederlander..

Maar het is verschrikelijk dat zoiets kan gebeuren!!! Niet normaal.. en niet discrimineerend maar ik denk dat door deze gebeurtenis het weer moeilijker word voor allochtonen in ons land om te integreeren.

R.I.P. Theo van Gogh

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:45

Er zijn al tig register gesloten omdat er ipv condeleance berichten alleen maar teksten geplaats werden met vreselijke teksten.
Op een marokkaans-jongeren forum wordt geschreven over terecht, dat varken enz...

Ik zou me als diepschamen als ik marokkaanse was, maar heel veel zijn het dus met die verdachte eens Lips are sealed

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:46

ik schaam me ook kapot voor de uitspraken die nederlanders hier doen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:47

Ethelate schreef:
Er zijn al tig register gesloten omdat er ipv condeleance berichten alleen maar teksten geplaats werden met vreselijke teksten.
Op een marokkaans-jongeren forum wordt geschreven over terecht, dat varken enz...

Ik zou me als diepschamen als ik marokkaanse was, maar heel veel zijn het dus met die verdachte eens Lips are sealed

Gelukkig zijn er oko die het er niet mee eens zijn...

Maar dat mensen zoiets kunnen goedkeuren... Ook al heeft hij dingen gezegd waar ze het niet mee eens waren....

Brendageene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:47

Nog iets: 911 dagen na de moord op Pim Fortyun is vandaag... 9 11 is Amerikaans voor 11 september (WTC) en tevens is 911 Amerika's alarmnummer. En 911 dagen erna was de aanslag in Madrid. In Nederland is het alarmnummer: 112.. Welke datum is het vandaag??? 2 11 (Amerikaanse datum voor 2 November dus....)

Ik krijg het idee dat alles samenhangt en dat is een hele enge gedachte... Scheve mond

prana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:49

Pffffff, waarom gaat iedereen er altijd maar van uit, net als xchantjeuhx dat moslimvrouwen worden mishandeld, tuurlijk gebeurd dat. Maar bij ons wegkijkende en doodzwijgende nederlanders toch ook? en niet alleen vrouwen maar tegenwoordig ook al kinderen.............. ( tot de dood er op volgt) niet zo zwart wit mensen, asjeblieft![/quote]

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:49

Laura schreef:
ik schaam me ook kapot voor de uitspraken die nederlanders hier doen.

Inderdaad.... Scheve mond

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:50

Brendageene schreef:
Nog iets: 911 dagen na de moord op Pim Fortyun is vandaag... 9 11 is Amerikaans voor 11 september (WTC) en tevens is 911 Amerika's alarmnummer. En 911 dagen erna was de aanslag in Madrid. In Nederland is het alarmnummer: 112.. Welke datum is het vandaag??? 2 11 (Amerikaanse datum voor 2 November dus....)

Ik krijg het idee dat alles samenhangt en dat is een hele enge gedachte... Scheve mond

Oeh daar krijg je toch de bibbers van, zo kloppend... Scheve mond

Pinootje

Brendageene schreef:

Scheve mond En ook nog dat die "verdachte" een vriend is van die ene S... (uit NOS tekst van menno) aan het plannen was voor een aanslag... Ik heb indruk dat je gelijk hebt ,maar kan ook puur toeval zijn geweest... weet niet wat ik moet van denken.. Scheve mond

Tancreda4

Brendageene schreef:

Beangstigend...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:51

Ja Brendageen dat hebben we al 10 keer voorbij zien gekomen.

molly schreef:
Maar weetje wat wel zo is, ik ben natuurlijk ook zwaar tegen deze moord. Maar Pim word er elke keer bijgehaald en het doet dan ook voorkomen dat Pim ook door een buitenlander vermoord is maar dat was toch echt een Nederlander.

Scheve mond Blijkbaar mis jij de hele essentie over de moord op Pim en op Theo. Ze zijn niet vermoord door een buitenlander/ Nederlander. Ze zijn vermoord om hun meningen! vrijheid van meningsuiting wat vermoord werd.

Ethelate

Brendageene schreef:

Ik dacht dat ze bedoelde van dat het vandaag 911 dagen na Pim's dood was
Maar het is wel eng dat het allemaal zo in elkaar hangt... Scheve mond

Lianne007

Brendageene schreef:

heb ik ook net gehoord op tv.
om dat alleen al zo te verzinnen met deze datums is al ziek genoeg..

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:53

Pinootje schreef:
:\ En ook nog dat die "verdachte" een vriend is van die ene S... (uit NOS tekst van menno) aan het plannen was voor een aanslag... Ik heb indruk dat je gelijk hebt ,maar kan ook puur toeval zijn geweest... weet niet wat ik moet van denken.. Scheve mond

Mwah toeval...ze horen gewoon beide tot een groepje fundamentalistische moslims, niet heel toevallig dat ze elkaar kennen.

En dat andere lijkt me wel toeval idd Haha! .

marit88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:54

Sammie ik snap ook wel dat dit een politieke moord is hoor... alleen doen veel mensen voorkomen dat Pim ook door een buitenlander vermoord is (zo vat ik het op van veel mensen).. vandaar...

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:56

Maar eigenlijk heeft 911 helemaal geen betekenis voor Nederland.

Maar goed, ik ga zo lekker onstpannen op mijn bedje naar de tv kijken. Gelukkig maak ik me niet zo druk om deze (soms te verhitte) discussie. Iedereen heeft zijn eigen mening, de één vind een ander zijn mening te bizar, maar laat diegene dan ook gewoon in zijn waarde. We zijn verschillende mensen met ieder een andere mening. Gelukkig maar ook, want anders zou de wereld er zwart-wit uit zien. Helaas aan de andere kant, want door de verschillende meningen is er een bijzonder man een verloren gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:58

axeltje"]
Daar hebben wij het vandaag op school dus net over gehad. Zal de criminaliteit minder worden als de straffen zwaarder worden.
Is toch wel een goede vraag. Want in landen waar ze zware straffen uitdelen is de criminaliteit dus niet minder.
[/quote]

wordt het iig een stuk rustiger op straat en we zijn toch van alle criminelen af! stel, door deze manier zijn er 0 criminelen op straat. 1 iemand zonder strafblad pikt een mooie tv uit een etalage (zeg maar iets moois) en diegene gaat de bak in. zijn we weer lekker crimineel-vrij Haha!

dit is wel een wat overdreven voorbeeld misschien, mara het gaat om het idee Haha!

[quote="Kusia schreef:
Je denk ik wat over het hoofd gezien wat Dior en ik geschreven hebben Knipoog

Dior vond dat alle autochtonen met stafblad levenslang moesten krijgen, maar door een inbraak bijvoorbeeld kan je ook al een strafblad krijgen.

nou dan, dan daalt de criminaliteit toch een aardig eind? Haha!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 21:59

Kusia schreef:
Maar goed, ik ga zo lekker onstpannen op mijn bedje naar de tv kijken.

Ware het niet dat half tv land zijn programmering om heeft gegooid.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:00

‘Even’ al die blz. bijgelezen en ik haal er nog een paar quotes uit.

Lovely"]
WIlders is bang en dat is begrijpelijk en het is ook heel verstandig van hem dat hij geen olie op het vuur wil gooien, het is alleen jammer dat hij zijn mond dan niet gewoon dicht houdt.
[/quote]

Kijk, en daar stopt de democratie al. Wilders wil juist zijn ideeen naar buiten kunnen brengen. Als hij dat niet meer kan, is artikel 1 van de grondwet al aangetast.

[quote="Desiree schreef:
Heleen van Royen is vrees ik de volgende. Ze deed namelijk een zeer gewaagde uitspraak daarstraks op tv. Ze zei iets van (weet het niet letterlijk meer) maar dat hij maar terug moet naar waar hij vandaan komt. MAar ja, dat mag niet he, dus eens kijken wat haar te wachten staat.

Opzouten zei Heleen Knipoog . Idd niet zo slim van haar maar wel oprecht.

Wat ik erg vind in dit topic is dat nog steeds allerlei mensen deze vreselijke daad proberen goed te praten en het nog gek vinden dat je een hekel krijgt aan extremisten.
Laten we nu niet doen alsof alle moslims lieverdjes zijn.
Iedere dag is er wel weer een zelfmoordaanslag in Irak of Israel, een teken dat het bij het moslimgeloof hoort om de martelaar uit te hangen en een dode meer of minder je niets uit maakt.