Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menno schreef:Is het niet verstandig een nieuw topic te openen?
Een met acties die gedaan zijn en nog gedaan moeten worden? In dit topic raak ik het overzicht kwijt. Iedereen is ergens mee bezig, iedereen roept door elkaar. Berichten lopen langs elkaar heen.
Laten we eens beginnen met een goed overzicht van stand van zaken bij onszelf, voordat er verdere acties ondernomen worden.
Een goede organisatie is het halve werk.
Nathalie schreef:Trouwens, nog iets, toen mijn vader lotte's vader aan de telefoon had, hoorde hij Lotte schreeuwen op de achtergrond "Help me!! Help me dan!!!! Ik moet hier weg!!"
Weetniet of het wat uitmaakt, maar kan geen kwaad om het iig even te melden...
BartVB schreef:Mensen. Even rustig aub...
Ik heb net via, via een andere kant van het verhaal gehoord waaruit blijkt dat de situatie allemaal redelijk mee lijkt te vallen. Ivm privacy en regels e.d. kan ik er niet veel meer over kwijt helaas.
....
Wat ik tot nu toe gehoord hebt strookt namelijk helemaal niet met wat er in dit topic te lezen is. Bedenk aub dat _ieder_ verhaal twee kanten heeft, ook dit verhaal.
Cody schreef:Misschien raar gedacht maar is een kort berichtje via de wereldomroep geen idee? We zouden dan kunnen aangeven dat we bezorgd zijn, en graag in contact willen komen met Lotte, haar tante in Groningen of haar oom in Brazilië. Dan houden we het bij onszelf (niet: de vader heeft haar ontvoerd, maar WIJ zijn bezorgd) en kunnen we misschien te weten komen hoe het met Lotte is?
layla d schreef:Echt, want als we dit doorzetten terwijl er niks aan de hand was....dan brengen we echt veel schade aan.