Bellatrix schreef:fleurtjeuh schreef:Voor de meelevende mensen
I GOT THE JOB!![]()
Super! Gefeliciteerd!
Maar zou je hier niet financieel op achteruit gaan?
Ja klopt, maar minder dan ik in eerste instantie dacht.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Nee , ik krijg willekeurige berichten voorbij van Facebook....
Zo krijg ik ook verzorgpaarden voorbij uit Zeeland.
Ik weet ook niet hoe ik het uit moet zetten. Ik ben niet bevriend met deze mensen of volg pagina's niet. Ik krijg het zo voorgeschoteld.

Marocje schreef:fleurtjeuh schreef:Voor de meelevende mensen
I GOT THE JOB!![]()
Yeahhh, gefeliciteerd!
Mijn ergernis:
[ Afbeelding ]
Echt elke keer dat ie een nieuwe pagina opent.

Zebrastreep schreef:Nee , ik krijg willekeurige berichten voorbij van Facebook....
Ik weet ook niet hoe ik het uit moet zetten. Ik ben niet bevriend met deze mensen of volg pagina's niet. Ik krijg het zo voorgeschoteld.
xPabloBokt schreef:Zebrastreep schreef:Nee , ik krijg willekeurige berichten voorbij van Facebook....
Gewoon heel Facebook uitzetten.
Serieus, heb ik ook gedaan. Ik mis het niet.
Moska schreef:Heb het idee dat Facebook onlangs weer een nieuw algoritme heeft gemaakt. Ik krijg nu ook random dingen te zien, waaronder buitenlandse tv zenders waar ik nog nooit van gehoord heb. Het was een tijdje rustig, maar ben nu weer de hele tijd zaken aan het wegklikken/verbergen. Heel irritant. Het moment van afscheid nemen van Facebook komt steeds dichterbij.