Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 18:24

Wat een grappige hond Miccamaaike.

Jullie ook genoten van nog een nazomerdag? {:}

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 19:43

Ja heerlijk buiten gezeten vandaag.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 20:11

Citaat:
]Weekvraag week 39
Waaraan zou jij als vrijwilliger een steentje bij willen dragen?

Ik draag mijn steentje al bij als vrijwilliger voor Bokt <3

Verder zou ik heel graag als vrijwilliger willen werken met/voor dieren... liefst fulltime, maar helaas moet ik ook geld op mijn bankrekening krijgen om het onderhoud van mijn eigen dieren te kunnen betalen :D (ben overigens wel heel erg blij met mijn baan hoor :D )

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 21:06

Ik vind het heel erg! Maar ik doe ze allemaal in een keer. Ik ga proberen vanaf nu wat actiever te zijn. Maar de afgelopen weken waren behoorlijk roerig te noemen. Dus moest even voor mijzelf kiezen. Maar ik wil dit jaar zeker niet overslaan, want het plezier om een pakket te maken, en te krijgen is zo ontzettend leuk.

Weekvraag week 35
Ben jij een ochtend- of een avondmens?

Ik ben zeker weten een avondmens. Al is mijn energie pijl de laatste tijd rond 17 uur wel op. Maar ik lief 10 x liever tot 12 uur in de ochtend in bed, dan dat ik om 19 uur al in bed moet haha.

Weekvraag week 36
Wat is jouw lievelingsgeur? Geen parfum, maar denk aan: lavendel, fruit, amber etc.

Ik vind kaneel in de herfst en winter erg fijn. In het voorjaar vind ik lavendel heel erg lekker. Maar fruitige geuren vind ik ook erg lekker. Rituals zorgt toch wel vaak voor dat het de juiste geuren zijn.

Weekvraag week 37
Wat zou je graag nog willen leren of welke hobby/sport zou je weer op willen pakken?

Ik zou graag het paardrijden weer actief willen oppakken. Maar door medicatie verandering ben ik behoorlijk aangekomen de afgelopen tijd, en heb de beslissing gemaakt eerst te moeten afvallen voordat ik weer op het paard stap. Dus tot die tijd vooral lekker poetsen en knuffelen. Verder zou ik ook wel weer willen zwemmen. Maar ik heb de agenda al weer aardig vol staan, dus voor nu is dat even genoeg.

Weekvraag week 38
Als je één ding mee mocht nemen naar een onbewoond eiland, wat zou dat dan zijn? Smartphone is uitgesloten.

Ik zou dan een kussen mee nemen waar ik mijn hoofd op kan leggen. Dat zou voor mij comfort bieden om te kunnen slapen.

Weekvraag week 39

Ik heb me toevallig net aangemeld bij het verzorgingstehuis om met ouderen te gaan wandelen. Maar ik ben ook als fotograaf vrijwilliger bij Stichting Earlybirds en geef ik vrijwillig les bij de colorguard.

qua cadeautjes kan je het bij mij niet zo snel fout doen. Wel vind ik het altijd heel speciaal als er iets zelf gemaakt is. Zoals vorig jaar bijvoorbeeld de tekeningen van de kinderen, maar ook een jaar zwitsal in kleine potjes. Ik ben dol op rituals, geurstokjes, warme dekens, warme sokken (maat 40, liever te groot dan te klein), chocolade zeg ik nooit nee tegen (melkchocolade is dan favoriet, of witte chocolade met knetter haha), ik lees graag donaldduckjes, ik drink graag coca cola zero, en mijn 3 katjes zijn dol op speeltjes.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 21:21

Fijn om wat van je te horen Marieke. :knuffel: Het klinkt als een pittige tijd en een goed besluit om rustig aan te doen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-25 22:44

Ik heb vandaag de shetdurance gereden met mijn heren. Even voor hun verlanglijstje, veulen halsters of maat mini shet. Ik hou ook van onderleggers in kekke kleurtjes mocht mijn SS daar vaardig in zijn. Maten wat dat betreft of touwhalsters wil ik best doorgeven indien nodig. Verder gaan snoepjes er ook wel in. :D
Afbeelding
Ze hebben keurig 9,5km/h gelopen met een goede hartslag en daar gaat het natuurlijk om!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 08:18

Heerlijk Jorex! :D

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 11:10

Ohh wat gaan jullie hard!

Bijna lootjes tijd, wat spannend! Ik wilde dit weekend al wat gaan bijlezen, maar lag met koorts op de bank en klink als een zeehond. Had vandaag een salestraining die niet doorgaat, dat komt wel even goed uit. Dagje op de bank met de laptop om alles bij te werken komt ook goed uit.

Vrijwilligerswerk, als ik de tijd zou hebben en wat stabieler met emoties zou ik het heel leuk vinden om met honden uit een asiel te gaan wandelen, wassen, borstelen. En andere dingen om ze een leuke dag te geven. Ik denk alleen dat ik dan alles mee naar huis wil nemen wat niet haalbaar is. :knuffel:

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 11:26

Citaat:
Weekvraag week 39

Timekeeping op springwedstrijden (nationaal en internationaal) is een behoorlijke tijd mijn baan geweest. Inmiddels alweer jaren niet meer, maar ik doe het nog steeds wel eens. Op grote concoursen uiteraard betaald, maar op kleine concoursen vaker als vrijwilligerswerk. Ook op het secretariaat wil ik nog wel eens invallen als vrijwilliger.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 11:44

Wauw! Word altijd beetje jaloers van die mooie bos plaatjes omdat mijn knol helemaal wappie word buiten :(

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 12:19

Knap gedaan Jorex!
Beterschap Keizerin
Balen Jody dat je een springveer hebt buiten. :=

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 13:45

Ik ga vanavond even zitten voor de weekvragen

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 15:19

Ahhh al bijna lootjes zo leuk!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 21:26

Jaaa het komt al dichtbij.

Hoe staan jullie tegenover wat lekkers in je box?
En wat vind je dan lekker?

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 21:30

Pff heel veel!

Chocolade, chips, kaas, worst, biertjes, wat zoetere schnaps. Eigenlijk heel veel O:) . Dus kom maar door :j

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 21:36

Te veel ;')
Chocola (geen wit of puur), chips, kaas, speciaal bier, zoete witte wijn :9

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 21:49

Schnaps? Of bedoel je snacks?

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 22:22

Jummm nu krijg ik er helemaal trek van :P

Hier vooral gek op hartig: nootjes, kaascrackertjes, zoute sticks, stukje kaas. Lekker met een licht rose’tje, een blush of een gris ofzo.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-25 22:58

Hartig en zoet vind ik lekker. Wel liefst lactose vrij, maar zo niet eet m’n vriend het wel op haha

De lootjes komen gewoon al weer bijna, wordt het al tijd voor top en flop lijstjes?

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 06:53

Stal_Fiore schreef:

Lekkers is altijd welkom, leuk juist! Alleen liever niet té veel i.v.m. overtollige vetjes die er nog af moeten. :D

Ik hou zowel van zoet als hartig. Ook leuk om iets lokaals te proberen.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 07:26

Ik hou van zout en van zuur. En van pindasaus :') Pure chocolade is ook een top!
Ik hou ook van vis, maar doe maar niet haha.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 07:45

Als mijn Santa wat lekkers in het pakket wil doen dan zeg ik daar geen 'Nee' tegen. :)
Ik drink alleen geen alcohol.

Ik ben een alleseter: vlees, planten, zoet, zuur, zout. Alleen bitter doe je me geen plezier mee.

LWDaisy krijgt een Wijco pakket :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 07:49

Jolien87 schreef:
Als mijn Santa wat lekkers in het pakket wil doen dan zeg ik daar geen 'Nee' tegen. :)
Ik drink alleen geen alcohol.

Ik ben een alleseter: vlees, planten, zoet, zuur, zout. Alleen bitter doe je me geen plezier mee.

LWDaisy krijgt een Wijco pakket :')

Als Belg maak je mij daar serieus gelukkig mee haha, in BE betaal je je blauw voor pindasaus :')
Als ik een weekend Centerparcs boek, hol ik meteen naar de dome - die hebben de NL pindasaus :')
Het is de enige manier om mijn vriend rijst te laten eten - en ik hou van rijst :')

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 07:55

Stal_Fiore schreef:

Speciaalbiertjes zijn altijd welkom! Iets van kaas/worst ook, zoetigheid liever niet.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 08:15

Stal_Fiore schreef:

Ja hoor, altijd prima :) Ik hou van chocolade, snoep, chips, hapjes.... Eigenlijk wel van alles. Ik drink geen bier en ook geen koffie (of eten met een koffiesmaak). Verder eet ik geen vis (of schaaldieren) maar dat in een pakket stoppen lijkt mij sowieso niet echt handig ;)

@ Jorex, wat een leuk span en wat leuk dat je mendurance doet met ze!

@ Nevica, wat super sneu van je hond zeg! Heel veel sterkte, wat een zorgen :(:)