Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
                                                         Texas02 schreef:Wat heb je aan die functie dan? Oprechte vraag hoor, want de meesten maken toch eigen foto's? Vind je dan nog wat je zoekt?
Texas02 schreef:Wat heb je aan die functie dan? Oprechte vraag hoor, want de meesten maken toch eigen foto's? Vind je dan nog wat je zoekt?

Bellex schreef:Als je een item hebt gekocht 4 dagen geleden, verkoper is meermaals per dag online, heeft nog 2 dagen om te verzenden maar bereid het pakket nog niet voor. Gaan jullie dan vragen of het lukt het te versturen of wacht je af?
Heb nu al 2 verkopers gehad die hetzelfde item na die dagen niet hadden verzonden, nu heb ik geen haast, maar als dit nr 3 is en ik weer moet zoeken, begint de tijd inmiddels toch iets meer te dringen
                                                         Bellex schreef:Als je een item hebt gekocht 4 dagen geleden, verkoper is meermaals per dag online, heeft nog 2 dagen om te verzenden maar bereid het pakket nog niet voor. Gaan jullie dan vragen of het lukt het te versturen of wacht je af?
Heb nu al 2 verkopers gehad die hetzelfde item na die dagen niet hadden verzonden, nu heb ik geen haast, maar als dit nr 3 is en ik weer moet zoeken, begint de tijd inmiddels toch iets meer te dringen
                                                         Angelaa2 schreef:Bellex schreef:Als je een item hebt gekocht 4 dagen geleden, verkoper is meermaals per dag online, heeft nog 2 dagen om te verzenden maar bereid het pakket nog niet voor. Gaan jullie dan vragen of het lukt het te versturen of wacht je af?
Ik heb 1x gehad dat door de vele pakketjes ik er 1 toch gemist had en pas na een melding van vinted het opmerkte. Je kan het altijd proberen en aardig vragen?