Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 22:59

xSagan schreef:
Nog een ergenis bijgekomen: ik heb mijn noise canceling van sony bij mijn ouders laten liggen. Ik heb nog wel een backup achter de hand, maar nu mijn Fijne, hardleerse buur boven mij weer muziek aan het draaien is waar ik mag meegenieten met alleen de ondertonen weet ik weer waarom ik de jbl omgeruild heb voor een Sony. XD maar eigenwijs als ik ben heb ik ook geen zin meer nu in de auto te stappen en terug te rijden. Heb nu mijn eigen radio ook aangezet als tegenhanger. Dat werkt iets, maar is nog niet ideaal.

Is die Sony zo'n verschil? Ik heb nu al jaren een JBL, maar na zo'n 6 jaar heeft één van de schanieren het begeven en wordt ie bij elkaar gehouden met lijm en wat tape, niet zo praktisch om elke dag mee te nemen naar school :')
De geluidskwaliteit is verder nog top, en omdat ik toch half doof ben heb ik niet enorm veel last van als hij niet meer even veel geluid cancelled als eerst, maar wil best eens kijken naar andere opties

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 23:16

Polarize schreef:
xSagan schreef:
Nog een ergenis bijgekomen: ik heb mijn noise canceling van sony bij mijn ouders laten liggen. Ik heb nog wel een backup achter de hand, maar nu mijn Fijne, hardleerse buur boven mij weer muziek aan het draaien is waar ik mag meegenieten met alleen de ondertonen weet ik weer waarom ik de jbl omgeruild heb voor een Sony. XD maar eigenwijs als ik ben heb ik ook geen zin meer nu in de auto te stappen en terug te rijden. Heb nu mijn eigen radio ook aangezet als tegenhanger. Dat werkt iets, maar is nog niet ideaal.

Is die Sony zo'n verschil? Ik heb nu al jaren een JBL, maar na zo'n 6 jaar heeft één van de schanieren het begeven en wordt ie bij elkaar gehouden met lijm en wat tape, niet zo praktisch om elke dag mee te nemen naar school :')
De geluidskwaliteit is verder nog top, en omdat ik toch half doof ben heb ik niet enorm veel last van als hij niet meer even veel geluid cancelled als eerst, maar wil best eens kijken naar andere opties

Ik vind als super gevoelig geluid persoon echt een verschil. De jbl ligt op mijn oren en Sony ligt er overheen. Alleen daardoor sluit de Sony al zoveel meer voor mij af. Nu had ik bij een filmpje de jbl over de helft qua geluid en hoor ik nog de buur er door heen. Doordat de Sony niet op mijn oor drukt, verdraag ik hem ook een stuk langer wat ook nodig is bij mijn buur.

Froukje_J

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 23:23

Vuurwerk/carbid heel leuk op 31 december nu niet....

Klein lichtpuntje ons lieve hond is helemaal genezen van haar operatie en de wond is nu helemaal netjes en rustig ik heb net even een klein vreugde dansje gedaan :+ niet te gek want mijn enkel is nog steeds hopeloos

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 23:35

xSagan, heb jij van JBL dan on-ear ipv over-ear? Want mijn JBL zit wel ruim over mijn oren heen, had er met een net gezette helix piercing geen last van zegmaar.

Grootste probleem bij mijn JBL is ook de kapotte schanier en het feit dat de padding in het kopstuk zo uitgedragen is dat het na een tijdje echt niet meer comfortabel is bovenop mijn hoofd :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 23:41

2 stukken appeltaart op als lunch,met slagroom.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 00:37

Nu ook zin in appeltaart met slagroom :\

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 01:10

Ik sta op plek 2 voor een huis , nog nooit zo dichtbij geweest!

Wat is de ergenis zou je dan denken, nou dat er nog iemand voor mij staat _O-

Dit huisje is klein maar heeft zelfs een tuin en in een dorpje. Als ik op maps kijk oog de buurt rustig. Maar goed inmiddels ben ik zover dat klein mij niet meer uitmaakt. Ik weet dat ik super gelukkig ga zijn met zoiets.

Nog een nadeel de inschrijving sluit morgen om 23:45 en dan is het weekend. Ik moet echt nog even geduld hebben.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 01:25

Zebrastreep schreef:
Ik sta op plek 2 voor een huis , nog nooit zo dichtbij geweest!

Wat is de ergenis zou je dan denken, nou dat er nog iemand voor mij staat _O-

Dit huisje is klein maar heeft zelfs een tuin en in een dorpje. Als ik op maps kijk oog de buurt rustig. Maar goed inmiddels ben ik zover dat klein mij niet meer uitmaakt. Ik weet dat ik super gelukkig ga zijn met zoiets.

Nog een nadeel de inschrijving sluit morgen om 23:45 en dan is het weekend. Ik moet echt nog even geduld hebben.

Fingers crossed!! :):)

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 03:33

Op dag 1 van de vakantie verkouden geworden, wat al ergernis nummer 1 is. Na een paar slechte nachten door het gehoest en gesnotter mezelf net wakker geblaft en vervolgens de draai niet meer kunnen vinden. Het enige dat dan werkt is m’n bed even uit want dan heb ik een andere houding en meer kans ooit weer in slaap te komen als ik weer in bed stap. Dus hier zit ik, midden in de nacht, op de bank, blaffend en hopend dat als ik zo weer in m’n bed stap ik nog wat slaap kan pakken. Grr.

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 07:22

Hier ook nog steeds ziek. Ik voldoende opgeknapt om te gaan werken maar was om 4 uur nog wakker, moet werken van 7 tot 1530. Wordt een lange dag

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 09:20

Het weer, dit is toch gewoon deprimerend.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 09:28

Polarize schreef:
xSagan, heb jij van JBL dan on-ear ipv over-ear? Want mijn JBL zit wel ruim over mijn oren heen, had er met een net gezette helix piercing geen last van zegmaar.

Grootste probleem bij mijn JBL is ook de kapotte schanier en het feit dat de padding in het kopstuk zo uitgedragen is dat het na een tijdje echt niet meer comfortabel is bovenop mijn hoofd :+

Ik heb hem on ear inderdaad en die gaat echt pijn doen na een poos.xD

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 11:05

Mijn ex die gewoon nooit de kinderen op tijd terug kan brengen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 12:18

Meliaforever schreef:

kijk hierdoor op de satellietbeelden van BR en zie dat ik heel blij moet zijn, voor zo lang het duurt

Afbeelding

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 12:20

DuoPenotti schreef:
Meliaforever schreef:

kijk hierdoor op de satellietbeelden van BR en zie dat ik heel blij moet zijn, voor zo lang het duurt

[ Afbeelding ]

Oeh mooie foto <3

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 12:31

Waar zit jij? Ik heb echt de neiging in de auto te stappen en een pokke eind te rijden voor een paar straaltjes zon. Mooie foto!

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 12:35

Nederweert- Limburg.

Afbeelding

ik ben bang dat het hier straks ook weer voorbij is.
Maar nu wel fijn!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 12:58

Mazzelaar, hier helaas alleen maar grijs en ik heb nergens zin in.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 13:06

Nee dat grijs is onderhand wel genoeg.
Hoop voor jullie ook nog zon en dan eens wat langer dan even.
Maar de 14 daagse voorspelling word je ook niet gelukkig van

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 13:11

Hier doet de zon aardig zijn best om door te komen :))
Over ruim een week zitten we in Benidorm *\%/*

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 13:17

Dat de vakantie voorbij is :+

Zo n leuke en geweldige week gehad, zou nog wel een week willen blijven.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 13:24

Ik zou vandaag afspreken met een vriend van mij.
Alleen hij heeft zich vergist met de datum en dacht dat het morgen was.

Ik als borderliner heb hier gewoon vet veel moeite mee.

Sinds begin november heb ik met niemand ander afgesproken dan degene die ik date.
Ik had me er ook zo op verheugd. -O-
Ik mag niet boos zijn, want het is een oprechte fout maar het doet me echt heel veel pijn.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 13:29

Hier in zuid Friesland komen ook een paar zonnestraaltjes door!

Ik ben zo rusteloos door dat grijze weer, alles is nat en droogt ook niet op. Ik kan niet met de paarden bezig omdat we geen bak hebben en het is buiten zo nat dat het gewoon niet verantwoord is om te gaan rijden. We hebben het laatst geprobeerd en zelfs op de stukken die normaal vrij droog blijven zakten de paarden weg in de modder

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 13:37

Mijn concentratie is ver te zoeken, maar ik wil mijn essay toch echt vandaag afhebben. Iemand nog wat over? :o

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 13:59

Dat ik iets te koop heb staan op marktplaats dat voor mij 180,- heeft gekost, alleen mensen er dus maar 100 euro voor willen geven omdat als je het artikel opzoekt je er 1 van 120 krijgt nieuw, maar dat is dus niet het ding wat ik verkoop want die is kleiner |o