Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 12:24

Aan de buurkat. Waarom ze zo shaggo doet, en niet gewoon gezellig met die van mij speelt. Ze is net 5 minuten langs gekomen, en mijne wilt zo graag spelen. Maar ze is na 5 minuten alweer de tuin uitgegaan (mijne kan dat niet). Ik twijfel of ik een maatje voor hem moet aanschaffen, want hij lijkt het ecjr geweldig te vinden als zij langs komt...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 13:22

Velletje vinger tussen een knip. Linkerhand doof gevoel en rechterarm doet steeds meer pijn met wakker worden (vingers werken dan ook niet).

Hoest rotzooi op, dikke ogen en loop me rot te niezen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 13:24

MyWishMax schreef:
Maar toch apart dat het dit jaar zo extreem is? Hebben we nog nooit gehad. Maar eerlijk gezegd, voorgaande jaren heb ik ze ook niet op het terrein gezien. Dit jaar ook maar een paar maar ze richten wel enorm veel schade aan.

Zal kijken of ik ze zo nog zie

Ja vind ik ook hoor, over het algemeen zijn ze in ieder geval richting elkaar onderling redelijk sociaal, maar dat zijn ze bij jou zo te lezen ook niet. Jammer wel, ook dat ze schade maken en de zwaluwen niet met rust laten.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 14:50

Dat ik net weer eens bonje had met mijn moeder, zij wil perse rijden naar de kliniek. Maar ik krijg het zo op mijn zenuwen van haar, ik wil dat serieus gewoon niet. Ik ga veel liever alleen.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 15:20

IJsje in een kartonnen bekertje met houten lepel :r Kan er niet aan wennen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 15:38

Aan fiets toerisme, en dan voornamelijk de terror oudjes

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 16:41

MWM wij hadden vorig jaar heel veel van die beesten zitten, maar dit jaar blijven ze tot nu toe weg. Hopelijk hebben jullie er volgend jaar ook minder last van.

Ik wilde net schrijven dat de ergernis kraamfeest was geweken, omdat mijn autosleutels waren opgesloten in het huis van mijn ouders, maar mijn moeder is al onderweg om ze te bevrijden. Dus ik kleed me nog maar een keertje om :+

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 16:42

De drukte bij Decathlon, heel bizar.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 16:44

Snoraly schreef:
De drukte bij Decathlon, heel bizar.

Was net even bij die in Apeldoorn. Niet te doen!!! :=

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 18:53

Mijn ergernis van vandaag is dat ik tijdens het bezorgen door een hond gebeten ben. -O- Ik heb hier al meerdere keren bezorgd en ik vind de mensen super tof overkomen (hebben ook paarden, dus misschien een Bokker? :+ ), maar dit vond ik dus niet zo heel tof. :o

Ik kon er ook niet echt wat aan doen, want de hond kwam met een man mee naar buiten en (als ik de reactie zo interpreteer) blijkbaar reageert de hond dus fel naar vreemden. Nu heb ik dus een bijtwond in m'n knieholte en in m'n dij. :')

Ik dacht altijd dat door honden gebeten worden een soort bezorger cliche was, maar het is dus toch realiteit. :+

Maar anyhow, ik vind het vooral poedersuiker dat ik (1 in plaats van een lekker avondje op de bank dus een tetanusprik moet halen (2 ik nu dus vanwege dit incident niet meer zo relaxed om kan gaan met honden van klanten. Ik vind huisdieren juist het leukste aan m'n bijbaantje. -O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 19:10

Wat zei de man ervan, omdat je schrijft dat de hond met de man mee naar buiten kwam?
En ik snap zowel punt 1 als punt 2, hoor! Sterkte met de prik...

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 19:38

Oh, die vond het ook vervelend. Hij had gewoon niet door dat er iemand op het erf was. Ik liep ook 30 minuten voor op de planning, dus dat helpt dan niet mee, haha.

Maar ik vind het nog steeds leuke klanten. :D Er staat alleen nu wel een aantekening bij dat mijn collega's even moeten opletten op het grijze hondje. :o

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 20:51

Super leuk bed van MP gevist (lampen zijn idd een goeie tip thx bokkers paar pagina's terug), maar was te enthousiast in mijn eentje aan het in elkaar zetten en nu een dikke kras op m'n nieuwe PVC vloer :(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 21:19

Vanmiddag met mijn zus en een nichtje over de Alzheimer van mijn moeder gepraat en dat ik het 3 jaar na haar dood nog veel moeite mee had en het was weer janken natuurlijk,Nu besloten om morgen de huisarts te bellen voor een gesprek,want dit werkt niet voor mij,het gepieker over mijn moeder.Ik moet het een plekje geven,mijn moeder heeft nu rust en het is goed,maar dat is heel moeilijk.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 21:28

Britta31 schreef:
Vanmiddag met mijn zus en een nichtje over de Alzheimer van mijn moeder gepraat en dat ik het 3 jaar na haar dood nog veel moeite mee had en het was weer janken natuurlijk,Nu besloten om morgen de huisarts te bellen voor een gesprek,want dit werkt niet voor mij,het gepieker over mijn moeder.Ik moet het een plekje geven,mijn moeder heeft nu rust en het is goed,maar dat is heel moeilijk.

Sterkte.
Ik denk dat het een goede stap is om naar de huisarts te gaan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 22:09

Sterkte Britta, het is ook een heel nare aandoening die ze had en ik kan mij voorstellen dat dat veel impact heeft. Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 22:13

Sterkte Britta :(:)

Hiraeth, hè bah! Herkenbaar ook dat je daardoor terughoudender wordt naar andere honden. Ik ben een hele tijd geleden gebeten door de hond van de mensen waar mijn paard destijds in training stond. Een maand lang drie keer per week over de vloer geweest en ineens pakte die me. Ik ben al geen fan van honden die ik niet van pup af aan ken...

Ik ben een beetje meh. Zit niet helemaal lekker in mijn vel. Van de week ook al twee keer migraine gehad en blijf steeds stekende hoofdpijn krijgen. Verder gerommel met werk en thuiswerken, verschillende activiteiten waar ik rekening mee moet houden. Onhandig allemaal.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 23:31

Ik heb weer stress, dus ik wil niet naar bed
Want als ik naar bed ga, is het sneller morgen
En morgen moet ik werken en daar krijg ik stress van
Dus wat doen we dan? Uitstellen om naar bed te gaan zodat ik morgen extra moe en alsnog gestresst kan gaan werken, plus een beetje extra stress door de vermoeidheid

Waarom ben ik zo ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 23:38

Dat sommige mensen van die paniekzaaiers zijn, uiteindelijk was er niks aan de hand :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-24 23:41

De wisselstoring tussen meppel en steenwijk die al de hele dag duurt..een vriendin van mij die in wageningen woont komt morgen langs en we gaan samen naar een tentoonstelling in Leeuwarden, maar die storing wordt maar niet opgelost, waardoor ik alleen maar heel hard kan hopen dat het morgen wel klaar is, want al zonder vertragingen doet ze er 3 uur over om naar leeuwarden te komen met het OV

Edit: en met ik dat zeg komt de melding dat de storing opgelost is *\o/*

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 00:00

Hiraeth schreef:
Oh, die vond het ook vervelend. Hij had gewoon niet door dat er iemand op het erf was. Ik liep ook 30 minuten voor op de planning, dus dat helpt dan niet mee, haha.

Maar ik vind het nog steeds leuke klanten. :D Er staat alleen nu wel een aantekening bij dat mijn collega's even moeten opletten op het grijze hondje. :o

Hoe groot was dat hondje ongeveer?
Ik ben eens gebeten door een grote hond, het heeft meer impact dan je denkt. Ben wel hondenfan, heb zelf 3 (klein/middelgroot) honden.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 00:49

Ja dat kan ik beamen.
Ik ben met kerst door onze eigen hond in mijn gezicht gebeten.

Was mijn eigen schuld hoor.
Maar goed, ik ben wel veel voorzichtiger

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 03:09

Ik lig al 3u lang te draaien. Ogen branden van moeheid, maar slapen? Ho maar.
Telefoon maar weer wegleggen... Heb morgen gelukkig niks op de planning

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 06:09

Ik heb zo geen zin in vandaag. Het is me veel te druk en her eerste vrije tijd moment voor mezelf is donderdagavond.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 07:28

Ik heb zo geen zin in deze ochtend.. ik ben moe en wil gwn een dagje niks.