Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Leuk zeg! Wat was alles geel zeg. Heb je alle muren ook geverfd?
senna21 schreef:Wat veel werk in korte tijd gedaan. Chapeau! Een heerlijk huisje. Hopelijk kun je hier iets tot rust komen en verder met plannen maken.
Is er nog kans op dat je wat langer hier kunt blijven wonen? Soms worden bouwplannen uitgesteld.
Konstantine schreef:Wat een tegenslag zeg, Zebrastreep. Je zou van minder uit het veld geslagen raken. Ik hoop dat dingen alsnog op hun pootjes landen en je je beide paarden kunt behouden.
Ik vind je huis echt heel leuk, mooi ruim en licht ook! Het was wel erg geel inderdaad, je hebt wer van je verfwerk
Ik vind je tv-meubel onwijs gaaf, is die ook van Ikea?
Zebrastreep schreef:senna21 schreef:Wat veel werk in korte tijd gedaan. Chapeau! Een heerlijk huisje. Hopelijk kun je hier iets tot rust komen en verder met plannen maken.
Is er nog kans op dat je wat langer hier kunt blijven wonen? Soms worden bouwplannen uitgesteld.
Ik denk dat je een andere bokker bedoeld , mijn huurhuis is voor onbepaalde tijd. Weet ook even niet meer welke bokker het was
Zebrastreep schreef:senna21 schreef:Wat veel werk in korte tijd gedaan. Chapeau! Een heerlijk huisje. Hopelijk kun je hier iets tot rust komen en verder met plannen maken.
Ik denk dat je een andere bokker bedoeld , mijn huurhuis is voor onbepaalde tijd. Weet ook even niet meer welke bokker het was