Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 15:59

Ik ga lopen twijfelen door jullie.. Ik heb bij van Haren de nepversie gekocht voor 35 euro (BF prijs). Als die deze winter meegaan dan hebben ze hun werk gedaan :P
https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m02246619/02246625

Toen ze binnen kwamen dacht mijn vriend dat ik echte Tommy Hilfiger laarzen had gekocht. Hij vindt het nog steeds jammer dat ze voor bij de paarden zijn :')

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 16:40

Ania schreef:
Ik ga lopen twijfelen door jullie.. Ik heb bij van Haren de nepversie gekocht voor 35 euro (BF prijs). Als die deze winter meegaan dan hebben ze hun werk gedaan :P

Toen ze binnen kwamen dacht mijn vriend dat ik echte Tommy Hilfiger laarzen had gekocht. Hij vindt het nog steeds jammer dat ze voor bij de paarden zijn :')

Ik heb ze vorig jaar gekocht, en helaas niet tevreden over. Heb er maar een tientje voor betaald en dat was exact wat ze waard waren ;)

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 16:53

PSvanLot schreef:
Ania schreef:

Ik heb ze vorig jaar gekocht, en helaas niet tevreden over. Heb er maar een tientje voor betaald en dat was exact wat ze waard waren ;)

Oeps -O- :=
Ik vind ze anders best oke zo op het eerste oog.. We gaan het zien, anders horen ze wel van me

PSvanLot

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 16:55

Ik denk dat ze wel top zijn om gewoon een keertje te dragen, maar ik gebruikte ze op stal en omdat het geen leer is was de buitenste laag binnen de kortste keren los en ik kreeg er echt natte voeten omdat de vacht synthetisch was.

Maar... mooi waren ze zeker!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 18:12

Ik kreeg vandaag mijn Uhip jas binnen, hij voelt licht en dun, dus ben benieuwd of die echt zo warm is. Vind m wel heel mooi en hopelijk echt waterdicht.

Heb ook de Ariël pods gekocht vrijdag en een bestelling bij hypostore.. ben benieuwd!

De Ariats zijn er steeds niet in mijn maat, heel jammer ;)

Afbeelding

Afbeelding

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 19:12

MarjanB schreef:
Heb net nog een paar ariats besteld tegen bf korting. Ze hadden ze afgelopen week niet meer dus mezelf op de wachtlijst gezet, dacht zal dan vast met normale prijs zijn. Maar heb de wythburn voor €115 :D

Wacht alleen nog op kleding verder alles al binnen.

Ik had precies hetzelfde met de Ariat Wythburn’s, was blij verrast dat ze toch nog voor 115 beschikbaar kwamen dus gelijk besteld. En ze zijn ook al onderweg. *\o/*

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 19:18

PSvanLot schreef:
Ania schreef:

Ik heb ze jaren geleden in het zwart gekocht en ben er zielsgelukkig mee. Heb zelfs een tweede paar gekocht.

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 19:24

M_Vainqueur schreef:
minouesmee schreef:
Ik kreeg net mail van Kentucky dat ik de dekjes tussen 1 en 15 december kan verwachten.

Hmm... ik was best wel vroeg met bestellen van de Kentucky dekjes maar nog niks gehoord of gezien.
Wel zag ik op de website een banner met dat de black friday actie erg geslaagd was en het daardoor erg druk was en er dus vertraging kon ontstaan bij verzenden. Dus blijf geduldig wachten... (als ze de bestelling annuleren is dat wel beter voor mij portemonnee, want eigenlijk heb ik ze niet nodig)

Same!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 19:35

Hier het zelfde

Heb nu 1 van lemieux binnen die is echt prachtig <3

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 19:44

mijn Agradi bestelling was gister middag al binnen :D
vandaag mijn bestelling van de Welkoop opgehaald.
Dus ik heb alles in huis van mijn BF aankopen :)

o ja en PinkGellac was zaterdag al geleverd. die zijn zo snel *\o/*

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 20:07

Net bericht van Gymshark dat de levering wel tot 14 dagen kan duren :( Ik heb sowieso 3 leveringen ruim na Sinterklaas en daar baal ik stiekem wel van, maar ja afwachten tot BF was dan ook een risico. Heb vandaag nog maar wat kleine Sinterklaas kadootjes erbij gekocht als opvulling :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 20:24

Ik ben wel benieuwd wanneer alles geleverd wordt. Heb me op zich aardig ingehouden maar wel goed ingekocht bij verschillende bedrijven voor (haar)verzorging.

Benieuwd wanneer de resterende pakketjes komen. John Beerens is erg consequent en dezelfde dag besteld is de volgende dag geleverd. Zelfs middenin de drukte.. tien uur besteld de dag erna eind van de middag binnen. Top. :j

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 21:13

MaritB schreef:
Ik kreeg vandaag mijn Uhip jas binnen, hij voelt licht en dun, dus ben benieuwd of die echt zo warm is. Vind m wel heel mooi en hopelijk echt waterdicht.

Heb ook de Ariël pods gekocht vrijdag en een bestelling bij hypostore.. ben benieuwd!

De Ariats zijn er steeds niet in mijn maat, heel jammer ;)

[ [url=m/0B9J54.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6JH3LM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi die Uhip. Is dat die 3-in-1 jas? Ik heb een Ice Jacket van ze. Echt heel blij mee, maar die is dus niet waterdicht. Met sneeuw of klein spatje wel prima hoor.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 21:19

Mijn pink gellac was vorige week woensdagavond laat besteld, vrijdag in huis.
Zaterdagavond bij agradi besteld, lemieux laarzentas pu leather in bruin (heb de poetstas er al van) en een grijze baselayer. Zowaar maandag bericht van verzenden en vandaag binnen.
Horseadds zondag besteld en maandag verzendbericht, worden morgen verwacht.
Bij fotocadeau.nl gisteravond nog besteld met code felinehoi70 met 70% korting, 9 items dus dat duurt denk ik wel even.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 21:48

Ik ben door jullie ook overstag wat Ariats betreft, alhoewel ik een vermoeden heb dat ik niet blij ga worden van die veters

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 21:49

Krijg net mail dat m’n ariats morgen bezorgd worden :') vanmorgen besteld

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 22:00

Ik las op de website van Ariat dat hun magazijn voor Europa in Nederland is gevestigd. Levering kan dus snel.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 22:07

Ja ik had ook al een paar shirtjes besteld en die kwamen gewoon uit Nederland en zeer snel. :D

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 22:11

Mijn bestelling van Divoza is ook binnen. Weet nog niet of ik iets terug ga sturen. Trui die ik besteld heb is erg kort. Laarzen passen gelukkig wel

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 22:20

Mijn HKM Davos laarsjes van Hypostore zijn binnen en ze passen *\o/* Wat zitten ze fijn zeg, en heerlijk warm! Morgen mogen ze naar stal aan :j Ik zou er haast nog een paar bij bestellen als pantoffels voor in huis, zo fijn zitten ze :+ En Stud Muffins kerst editie erbij voor mijn paardje <|- En, ik durf het haast niet te zeggen, maar ik had er wel kruidnootjes bij :+

En mijn rijbroek van Divoza is ook binnen, nu is er nog 1 rijbroek onderweg en dan is alles binnen.

Afbeelding

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 22:56

Ik heb die Davos dus serieus ook voor in huis erbij besteld vorig jaar haha. Zo lekker warm.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 23:16

Dankjullie wel voor de lieve woorden. Heb de spullen kunnen terug brengen. Was toch 300 euro bijna waar ik niks meer mee doe |(

Zijn spullen staan in huis en maar even nadenken wat te doen met zijn staart :knuffel:

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 23:17

manzano schreef:
Ik heb die Davos dus serieus ook voor in huis erbij besteld vorig jaar haha. Zo lekker warm.

Ik denk er wel over na nu _O-

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 23:50

Iloveiswan schreef:
Dankjullie wel voor de lieve woorden. Heb de spullen kunnen terug brengen. Was toch 300 euro bijna waar ik niks meer mee doe |(

Zijn spullen staan in huis en maar even nadenken wat te doen met zijn staart :knuffel:

Vind het echt heel erg voor je, en dan ook zo onverwacht. Heel onwerkelijk. Nogmaals veel sterkte.

Misschien had je een mooi sierraad laten maken van zijn staart als aandenken? Of het ophangen bij een mooie foto van hem

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 08:07

Ik heb van 1 van de paarden die we in hebben laten slapen idd een sierraad laten maken en de rest van de staart heb ik nog. Van de anderen nog niks laten maken. Maar wel gehouden, Samen met de halsters. Ooit komen die bij foto's te hangen.

Maar je hoeft nog niks he? Er zijn heel veel dingen mogelijk en ga gewoon op je gemak kijken waar jij een goed gevoel bij krijgt wanneer je er ook aan toe bent :(:)