Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik heb liever dat de seks mooi beschreven wordt, dan dat ze eroverheen l*llen. Zo van: "Ze gingen lekker knuffelen in bed" einde hoofdstuk, en het volgende hoofdstuk begint een dag later
Marjo schreef:Enemies to lovers kan best een leuke trope zijn, maar wel een beetje realistisch. Smut/ erotiek etc is voor mij overigens geen enkel probleem. Ik heb liever dat de seks mooi beschreven wordt, dan dat ze eroverheen l*llen. Zo van: "Ze gingen lekker knuffelen in bed" einde hoofdstuk, en het volgende hoofdstuk begint een dag later
Zeg geen A als je vervolgens geen B zegt
Reden te meer ook waarom ik Adult prefereer over YA. Kaatastrof schreef:Marjo schreef:Enemies to lovers kan best een leuke trope zijn, maar wel een beetje realistisch. Smut/ erotiek etc is voor mij overigens geen enkel probleem. Ik heb liever dat de seks mooi beschreven wordt, dan dat ze eroverheen l*llen. Zo van: "Ze gingen lekker knuffelen in bed" einde hoofdstuk, en het volgende hoofdstuk begint een dag later
Dit exact dus![]()
Zeg geen A als je vervolgens geen B zegt
Reden te meer ook waarom ik Adult prefereer over YA.
uhm, dus het antwoord op je vraag is, vrees ik, beide
)

maat 37 
Nee maar in alle gekheid wil ik best een aantal dingen op het wenslijstje zetten als een soort van leidraad, maar ik vind het ook helemaal leuk om verrast te worden.
(gaat mijn lootje geen last van hebben hoor
) Koukleumend herstellend op de bank/bed gaan lekkere koppen thee er zeker in maar extra warme sokken zijn dan ook zeker welkom. Maar ook ik houd van verrassingen!