Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 11:32

fotolijstje schreef:
Mijn moeder die wat vindt van dat ik mijn kamer op slot doen als ik er zelf niet in zit.
Heb haar uitgelegd dat ik het moet doen anders steelt mijn zus mijn dingen. "Dan doe je die dingen achter slot en grendel" ja dat doe ik dus ook letterlijk.. maar dan is het niet goed :?

Je hebt recht op privacy hoor :(:)

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 11:39

Ineke2 schreef:
Rose123 schreef:
Dat een collega vrijdag op vakantie is gegaan en een bult aan ellende blind over de schutting mijn kant op heeft gekieperd. Dit zijn lang lopende dingen die ze prima had kunnen oplossen voor die tijd...

Ben zo blij dat ik deze ellende niet meer heb. Hooguit bij iemand die ontslag heeft genomen of ontslagen is of bij langdurige ziekte komt dat wel eens voor.

Die collega zou dat nog wel horen van mij wanneer ze terug is van vakantie overigens.

Helaas schijnt ze dit dus vaker te doen, altijd bij de nieuwe mensen van het team.
Heb het al wel met mijn directe leidinggevende (en dus ook die van haar) besproken maar dit was meer omdat ik uit sommige vragen niet uit kwam. Ik ben amper 3 maanden binnen dit bedrijf dus er is veel nieuw...

Hij gaf alleen aan dat ze het vaker doet en that's it..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-23 11:40

Ik moet noodgedwongen aan het ICT eiland zitten op kantoor omdat het HR eilandje al vol zit omdat we straks een meeting met verplichte fysieke aanwezigheid hebben. Een van die collega's zit echt continu te lachen en haar lach geeft mij moordneigingen.

Het is echt maandag :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 11:50

Rose123 schreef:
Helaas schijnt ze dit dus vaker te doen, altijd bij de nieuwe mensen van het team.
Heb het al wel met mijn directe leidinggevende (en dus ook die van haar) besproken maar dit was meer omdat ik uit sommige vragen niet uit kwam. Ik ben amper 3 maanden binnen dit bedrijf dus er is veel nieuw...

Hij gaf alleen aan dat ze het vaker doet en that's it..

Hebben jullie team overleg? Daar zou ik dit aankaarten als je leidinggevende er niks mee doet en je het niet direct alleen tegen haar durft te zeggen. Wat een slappe z*k zeg die leidinggevende. ( sorry door ervaring word ik hier plaatsvervangend boos van )
De laatste keer dat dit mij gebeurde heb ik dit zelf opgelost met de persoon in kwestie, want ook daar was de leidinggevende duidelijk niet van plan er iets mee te doen.
Na ons gesprekje heeft die persoon het wel uit haar hoofd gelaten om dit bij mij nog eens te doen.

Mandarijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 12:17

Ik heb bij een webshop een mystery box besteld die een bepaalde waarde moet zijn, nu zie ik in de post app dat het een mini pakketje is. Ik ben nu heel benieuwd wat ze er dan in hebben gedaan, maar ik erger me dus aan mijn brein die nu denkt "dit kan niet kloppen" en "zometeen word ik opgelicht". Terwijl ik vanuit m'n eerdere baan in de logistiek weet dat die apparaten vaak zat verkeerde afmetingen scannen en daarnaast, ik ook niet weet wat erin zit (duh). Dus ergernis aan mijn brein vandaag. :')

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 12:30

"u bent de eerst wachtende, dank u voor uw geduld" nu 10 min ben ik nier meer zo geduldig hoor

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 13:47

Ik ben ongesteld en ik word er altijd zo beroerd van -O-
Nu maar naar huis gaan omdat ik niet meer tegen de pijn kan

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 14:32

Die rot verkopers aan de deur die je dan willen laten overstappen. Ik zeg nog netjes direct oh ja wij hebben geen interesse , vraagt hij waarom en begint gewoon met zijn verhaal.

Nogmaals gezegd geen interesse en de deur dicht gedaan.

Die begrijpen ook echt geen nee :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 15:15

Mijn oom die blijft volhouden dat hij niks mankeert net bloeddruk gemeten 188/166 en gaat allemaal goed. In de tussentijd weigert hij medicatie.

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 15:25

Prikpil is net even verkeerd gezet en ik voel hem nu heel erg zitten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-23 15:41

Nog lang geen tijd om naar huis te gaan maar totaal geen concentratie meer.

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 16:11

xPabloBokt schreef:

Ik herken dit zooooo erg :knuffel:

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 16:12

kampioen2be schreef:
Prikpil is net even verkeerd gezet en ik voel hem nu heel erg zitten

Goed blijven bewegen :) Dan is ie ook zo weg (het gevoel).
Ik mag hem binnenkort ook weer halen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-23 16:21

xrobbiee schreef:
xPabloBokt schreef:

Ik herken dit zooooo erg :knuffel:

Ja, ik ga zo ook maar vertrekken. Moet toch op tijd weg want vanavond rijden. En dan moet ik om 19.00 alweer van huis vertrekken en de reistijd is 45 minuten. Wil ook nog hier vlak bij kantoor langs de Epplejeck want ik ga écht niet het bos in zonder dat ik mijn paard eerst van top tot teen in vliegenspray heb gemarineerd. Ze heeft er anders zo veel last van -O-

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 16:25

xPabloBokt schreef:
Ja, ik ga zo ook maar vertrekken. Moet toch op tijd weg want vanavond rijden. En dan moet ik om 19.00 alweer van huis vertrekken en de reistijd is 45 minuten. Wil ook nog hier vlak bij kantoor langs de Epplejeck want ik ga écht niet het bos in zonder dat ik mijn paard eerst van top tot teen in vliegenspray heb gemarineerd. Ze heeft er anders zo veel last van -O-

Ohhh ook die begrijp ik helemaal. Ik heb ondertussen ook alle dekens bekeken op epplejeck, maar helaas is 1) mijn paard een vakkundige sloper van vliegendekens en 2) ze staat voor het eerst in de grote groep dit jaar, was spannend want ze heeft het niet zo op andere paarden. Maar nu kreeg ik vanmorgen een foto dat ze voor het eerst stond te kriebelen met een kuddegenootje en dat wil ik haar ook niet afpakken door een deken op te doen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-23 18:40

Ja mijn paard is manegepaard. De dame bij Epplejeck vond het ook heel lief van me dat ik speciaal voor een manegepaard vliegenspray kwam halen. Maar ik vind dat ik dat haar verschuldigd ben, omdat ze toch elke week (ik rij altijd op haar) voor mij werkt. Dan vind ik het minste wat ik kan doen wel dat ik haar goed verzorg en ervoor zorg dat ze geen last heeft van de vliegen tijdens een bosrit.

Wat lief dat ze zo stond te kriebelen met een andere :(:) ik heb nu de Keep Off Extra spray meegenomen van G.N., die raadde de medewerkster van de Epplejeck ook aan omdat ze daar zelf heel tevreden mee was. Ze waarschuwde wel dat hij enorm stinkt, maar des te beter werkt het denk ik dan maar :Y)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 18:53

Lief Pablobokt. Kleine moeite groot plezier denk ik voor je paard en kunnen rijden op een paard dat niet onrustig wordt van het vliegende gespuis is erg fijn.

Mijn merrie spuit ik sinds vandaag ook goed in. Die reageert behoorlijk heftig op het gespuis. Gisteren was ik aan het rijden en ik had haar niet ingespoten, want tot nu toe was het nog niet nodig… Ging ze tijdens het losstappen in eens een paar passen heel hard achteruit en bijna zitten… Bleek ze 1 zwart beest op der rug vlakbij haar staart te hebben. Ik kon er niet bij dus weggeveegd met mijn zweepje.
Ze slaakte echt een diepe zucht van opluchting :')
Het is echt een super lief paard. Met opstappen wat niet erg wilde lukken ( door mij welteverstaan ) bleef ze heel geduldig en drukte haar neus tegen mijn arm aan alsof ze mij aanmoedigde. <3
Ik ergerde mij aan mezelf dat het niet lukte. Uiteindelijk maar hulp gevraagd aan een stalgenoot toen die op stal kwam.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 19:26

Marcella schreef:
Mijn oom die blijft volhouden dat hij niks mankeert net bloeddruk gemeten 188/166 en gaat allemaal goed. In de tussentijd weigert hij medicatie.

188/166 :wow: :oo

Hoe is het intussen met hem?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 19:57

Dat ik net bij het na denken ineens weer bewegend beeld voorbij zie komen...en wat was dat ranzig vanmorgen. :r

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 19:59

Siggislief schreef:
Dat ik net bij het na denken ineens weer bewegend beeld voorbij zie komen...en wat was dat ranzig vanmorgen. :r

Hmm ik mis voorkennis denk ik.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 20:17

Urbanus schreef:
Siggislief schreef:

Hmm ik mis voorkennis denk ik.

Ja en denk goed ook.. :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 20:24

Ik heb een bovenbuurman met een dakterras boven mijn woning, welke gescheiden wordt door een dun systeemplafond en hij heeft nu dus bezoek. Zijn trap naar beneden ligt ook echt naast mijn hoofd (slaapkamer) en kraakt en ik wil graaaag slapen maar kan mn oordoppen niet vinden. Probeerde al luisterboek op te zetten, maar hun gepraat gaat er letterlijk doorheen.

Maarja, ik slaap ook gewoon belachelijk vroeg en wil morgen ook weer vroeg op om te sporten. En pas na 22u kan ik er wat van zeggen vind ik..
maar word wel instant chagrijnig nu :+

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 21:09

Ik ben weer mijn eigen ergernis, Henk was wat sloom met rijden vandaag en had eerst niet zo'n grote zin in galop dus mijn hoofd draait meteen door dat hij ongetwijfeld stiekem 1584692 ongeneeslijke ziektes en blessures moet hebben en nog net niet op sterven ligt |o waarom ben ik zo :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 21:18

Vandaag ritje met mijn paard.

Ze had al jolige ogen toen ik haar pakte.

Toen ik opstapte maakte ze een paar vreemde hupsen.
Kon zitten blijven.

Oren naar voren , staart er op en briezen maar.

Geen idee wat die had. Maar ze was blij.
Eerste paar km gestapt. Nouja... Hupsen. Blij zijn.

Ik wilde een rustig ritje. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-23 21:24

Fly_high schreef:
Ik ben weer mijn eigen ergernis, Henk was wat sloom met rijden vandaag en had eerst niet zo'n grote zin in galop dus mijn hoofd draait meteen door dat hij ongetwijfeld stiekem 1584692 ongeneeslijke ziektes en blessures moet hebben en nog net niet op sterven ligt |o waarom ben ik zo :')

ZO herkenbaar. :')