Als je in een financiele nood geraakt bent dan is het wat anders, maar bewust

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Kinderen worden voor minder uit huis geplaatst.
Adelaide71 schreef:ikke schreef:
Kinderen worden voor minder uit huis geplaatst.
Amerikanen sporen niet. Jammer dat dat steeds weer bevestigd wordt.
En dat is mijn UO: Amerikanen zijn een raar volk met een rare mentaliteit.
BaileyMix schreef:
BaileyMix schreef:Haha nou niet helemaal een UO dus, thanks voor de bijstandKleine Enoch (dan haten je ouders je echt) slaapt inderdaad op de vloer, net als Josiah op de vloer met het hoofd in het douche/poepgordijn.
Edit; Oh, en het lijkt mij inderdaad ook al volwassene met één iemand anders al de hel. Laat staan als puber met je 5 broertjes/zusjes en je ouders wippend 40 cm naast je.
BaileyMix schreef:Haha nou niet helemaal een UO dus, thanks voor de bijstandKleine Enoch (dan haten je ouders je echt) slaapt inderdaad op de vloer, net als Josiah op de vloer met het hoofd in het douche/poepgordijn.
Edit; Oh, en het lijkt mij inderdaad ook al volwassene met één iemand anders al de hel. Laat staan als puber met je 5 broertjes/zusjes en je ouders wippend 40 cm naast je.
Suzanne F. schreef:Waarom blijven die mensen dan ook maar kinderen maken? Die kinderen kiezen er niet voor om in zo’n gezin gezet te worden.
Fly_high schreef:Ja maar in de VS moet je er stuk verder in gaan wil CPS kinderen uit huis plaatsen.
We hebben een tijdje om 16 meter met zijn vieren gewoond toen ik nog een kind was, paar vriendinnen hadden ook geen echte slaapkamer ofzo maar een slaapfauteuil in de keuken oid. Maar vergeleken met quiverfull van life was het allemaal heel luxe
Suzanne F. schreef:Waarom blijven die mensen dan ook maar kinderen maken? Die kinderen kiezen er niet voor om in zo’n gezin gezet te worden.
Fly_high schreef:Ja maar in de VS moet je er stuk verder in gaan wil CPS kinderen uit huis plaatsen.
We hebben een tijdje om 16 meter met zijn vieren gewoond toen ik nog een kind was, paar vriendinnen hadden ook geen echte slaapkamer ofzo maar een slaapfauteuil in de keuken oid. Maar vergeleken met quiverfull van life was het allemaal heel luxe
Fly_high schreef:Ik heb trouwens niet neergezet om zielig te doen ofzo, vond het allemaal echt hartstikke prima toen en die vriendinnen zonder eigen bed waren juist heel stoer op basisschoolkinderen zijn dom
![]()
Maar dat neemt niet weg dat tig kinderen in een busje proppen want VRIJHEID is privileged bullshit waar ik niet achter sta. Het is een ding om met noodoplossingen te komen als je gezin in geldnood zit en een heel ander ding om je kinderen bewust in een extreem nadelige situatie te laten opgroeien puur omdat het goed is voor je ego en je instagram volgers