Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
muppetmayo schreef:Zoek je gewone boeken of ebooks? Vandaag kun je voor 12 maanden een bookchoice abonnement afsluiten voor 19.99. Dan krijg je elke maand 8 boeken welke je kunt downloaden als ebook of luisterboek. Helaas geen keuze in welke boeken je krijgt, dit zijn vaste boeken (vaak van alles wat)
Neonlight schreef:maartje_h schreef:Ergens nog een leuke aanbieding voor boeken? Of kortingscode?
https://www.boekenfestijn.com/actie/black-friday
Verder zelf niets gekocht, paardenspullen heb ik niet nodig en al het andere vind ik de moeite niet waard qua korting.Ik zie gedurende het jaar betere acties.
Vorige week al een neusriem in de pre Black Friday sale bij Horse Boutique, eerder deze week het PS of Sweden Petrol Floret dekje, gister het ES Forest Green dekje en de QHP deken, ik was vandaag kleding shoppen en dat is toch ook wel weer duurder geworden dan gedacht
En ik heb net nog zwarte laarsjes besteld bij Van Haren met 50% korting en een cap bij Kramer.. Nu heb ik een koopverbod
xSelina schreef:Iemand die weet of Lego nog in de aanbieding is ergens? Bij Bol.com had ik t al gezien
dus ben ik 30% ipv 25% mis gelopen... is geen enorm bedrag maar wel jammer, blijf een Hollander. Nu als nog maar bestellen bij hypostore.
Dinsdag al geweest om even te kijken en heel wat besteld met de Earlybird korting. Superservice met de chat, ben daar echt enorm over te spreken, ze denken zo mee! En ja, inderdaad, soms wat langer wachten op de spullen maar dat calculeer ik in.