Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Zei daar iemand marsepein?!
Die 'broodjes' marsepein met chocola eromheen
Ik ben gisteren naar het stoffenspektakel in Zwolle geweest, zo tof! Een overdaad aan keuze en ik ben dus blij dat ik mezelf niet failliet heb gekocht.
Neonlight schreef:Dan ook maar mijn huisdier, naam is Kiko.
[ [url=m/sgvvvV.jpg]Afbeelding[/url] ]
CastaMickey schreef:Jolien87 schreef:Zei daar iemand marsepein?!
Ik ben gisteren naar het stoffenspektakel in Zwolle geweest, zo tof! Een overdaad aan keuze en ik ben dus blij dat ik mezelf niet failliet heb gekocht.
Hee wat leuk, misschien heb ik je gezienHeb je nog leuke stoffen gekocht? Ik heb even staan kwijlen bij een stof die 89,95 per meter bleek te zijn maar heb uiteindelijk 10m gekocht van een stof van 3 euro pm
idinn schreef:Aah Ludwig is cool
marleen_88 schreef:Wat een leuke huisdieren allemaal.![]()
Zelfs Ludwig vind ik aandoenlijk mooi.
En Dombo?Deed hij zijn naam eer aan?
CastaMickey schreef:Jolien87 schreef:Zei daar iemand marsepein?!
Hee wat leuk, misschien heb ik je gezienHeb je nog leuke stoffen gekocht? Ik heb even staan kwijlen bij een stof die 89,95 per meter bleek te zijn maar heb uiteindelijk 10m gekocht van een stof van 3 euro pm
EedihcrO schreef:Was het wat ja? Ik ben heel benieuwd. Ik ga zondag naar die in Eindhoven.
En stof van 90 euro. Ik geloof meteen dat die heel mooi was, maar dat geef ik nog niet uit aan een kledingstuk, laat staan aan een meter stof.