Ben je in orde, niks gebroken?

Update gluurbuur
Deze keer was ik met mijn huis en tuin dus de sjaak, telkens weer dat mens boven de schutting en maar gluren en ik was het zat. Omdat ik niet zo assertief ben, ben ik eerst hints gaan geven: alle gordijnen even goed open doen, ramen open, zelf een paar keer goed door haar blikveld lopen enzo. Hielp niks, bleef gluren. Toen ben ik in de keuken bij de keukendeur gaan rommelen, deur van het slot, openen, geluid maken, nog STEEDS 0 reactie.
Toen was ik het zat en ben ik er op af gelopen

met het idee om haar aan te spreken op haar gedrag, maar haar gebrek aan reactie maakte dat ik compleet dicht sloeg. Er was geen zenuwachtig geschuifel, ze deed niet terug naar beneden klimmen, er kwam geen blik van oh oliebol ik ben betrapt op gluren... nope, gewoon een lege blik, en ze bleef ook gewoon staan gluren

Net een hert die stil blijft staan en naar je koplampen blijft kijken... Ik sloeg helemaal dicht en toen ben ik maar op een meter afstand ofzo maar een beetje onkruid gaan wieden, met haar als toeschouwer schuin boven mij. Na een paar minuten vond ze die situatie zelf gelukkig ook te awkward en toen is ze opgetieft.