Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 12:59

DuoPenotti schreef:
Shenavallie schreef:
Als je met alcohol achter het stuur stapt, dan ben je inderdaad bij voorbaat al dom bezig. Dat vind ik geen biecht, hoor! :D

Nou bedoelde meer dat ik dan opbiecht dat ik daar niet wakker van lig dat hij dan tegen die boom heeft geparkeerd met deze gevolgen.
Mijn goede persoon zou dat dan natuurlijk nog steeds verschrikkelijk moeten vinden.

In dat geval delen we die biecht. :o

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:02

Sky_As schreef:
per ongeluk is anders, maar express...
en dat ga je echt wel zien aan iemands reactie of het express of per ongeluk was (en vaak zie je het ook echt wel aan de manier van rijden, zoals bij sturen om maar te raken, gas bij geven, en ook vervolgens de reactie daarna)

Iemand die het expres doet, die zal ook wel anders reageren als je ze aanspreekt, iemand die het per ongeluk deed, zou op zijn minst zijn/haar excuses aanbieden toch?

Maar goed, ik mag hopen, dat de meeste dierenliefhebbers hier gewoon hun best zouden doen om een aanrijding te voorkomen, mits ze hiermee zichzelf, en andere weggebruikers niet in gevaar brengen.

Biecht: ik heb meer met dieren dan met mensen

Kan wel een teken van dierenliefde zijn trouwens.
Als je weet dat je er niet onderuit komt om het dier te raken, kan je hem maar beter zo hard mogelijk raken dat het diertje in ieder geval op slag dood is, zodat het niet nog onnodig lijd.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:03

Ik gil/schreeuw altijd als zo’n beest zie en denk ga weg ga weg ga weg |(

Urbanus

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-22 13:03

Ahhh ik houd niet van dieren per se maar ik vind dit wel pittig hoor...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:04

Animal schreef:
Mijn vader is trouwens verder wel een hele lieve man met een hart voor dieren. Hij heeft alleen een immense hekel aan katten. Misschien komt dat wel doordat hij zelf duivenhouder is en andermans katten ondertussen wel voor tientallen sterfgevallen onder zijn dieren gezorgd hebben :(

Maargoed, of je nu bewust doorrijdt als er een kat op de weg zit, of een eend, of een duif, een meeuw, een rat, een kraai.. Of dat je opzettelijk over kikkers of slakken heen gaat fietsen.. Het zijn allemaal dieren en ik vind het allemaal even goed niet ok om bewust door te rijden.
Heb dit ook vooral gedeeld omdat het als het om duiven gaat er om gelachen en over gegrapt wordt, maar lachen wanneer er een kat aangereden wordt is echt not done op Bokt vermoed ik.. :o

En ik heb inderdaad ook een hekel aan iedereen die met alcohol op achter het stuur stapt. Kan daar echt enorm kwaad om worden en hier zijn wel vriendschappen op stuk gelopen. Mocht ik er ooit achterkomen dat mijn vriend met alcohol op achter het stuur stapt, is dat voldoende voor mij om de relatie te verbreken. Hij heeft er gelukkig net zo'n hekel aan als ik :)

Gelukkig denk jij er anders over! Ik voel me al slecht als ik per ongeluk op een in het gras verstopte slak stap. Arm ding... Kan ook echt stilstaan en een blaadje of takje zoeken om een rups sneller te laten oversteken. Bang dat een ander het diertje anders per ongeluk vertrapt.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:09

M_D_H schreef:
Sky_As schreef:
per ongeluk is anders, maar express...
en dat ga je echt wel zien aan iemands reactie of het express of per ongeluk was (en vaak zie je het ook echt wel aan de manier van rijden, zoals bij sturen om maar te raken, gas bij geven, en ook vervolgens de reactie daarna)

Iemand die het expres doet, die zal ook wel anders reageren als je ze aanspreekt, iemand die het per ongeluk deed, zou op zijn minst zijn/haar excuses aanbieden toch?

Maar goed, ik mag hopen, dat de meeste dierenliefhebbers hier gewoon hun best zouden doen om een aanrijding te voorkomen, mits ze hiermee zichzelf, en andere weggebruikers niet in gevaar brengen.

Biecht: ik heb meer met dieren dan met mensen

Kan wel een teken van dierenliefde zijn trouwens.
Als je weet dat je er niet onderuit komt om het dier te raken, kan je hem maar beter zo hard mogelijk raken dat het diertje in ieder geval op slag dood is, zodat het niet nog onnodig lijd.

ik denk niet dat dit een discussie is en dat we er hetzelfde over denken. alles valt of staat met de reactie van de bestuurder. Als die met een zelfvoldane glimlach zijn auto, of bleek van de schrik, zegt al heel veel.
Het is de gedachte die er achter zit die het in mijn ogen ziekelijk maakt of niet.
Net zoals bewust op slakken gaan staan stampen, of er per ongeluk 1 kapottrappen onderweg naar de voordeur in het donker, daar zit ook een wezenlijk verschil in..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:21

thirteenn schreef:
Ik gil/schreeuw altijd als zo’n beest zie en denk ga weg ga weg ga weg |(

Ik buk altijd in mijn auto als er een vogel voorlangs vliegt. :')

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:26

M_D_H schreef:
Nou, ik vind het heel heftig om door te rijden als er een dier op de weg zit en ik probeer het nooit te doen...
Maar ik heb dus wel 2 keer bijna een ongeluk gehad omdat ik afremde of uit week voor een overstekende kat.
En dan komen we aan bij mijn biecht, liever die kat, dan ik :o

Sorry, voor de katteneigenaar, maar het is ook wel een beetje het risico waar je voor kiest als je je kat buiten laat :o

En het is niet dat ik dan lachend in de auto zou zitten oid, nee, ik heb daar echt wel moeite mee, maar als ik niet kan remmen of kan uitwijken, of ik heb niet de tijd om daar naar te kijken, dan rij ik door :o

Maar volgens mij is dat ook heel normaal..

Ik heb wel eens een kat met de brommer aangereden, die was nog niet dood. Ik raakte volledig in paniek want hij ging dit echt niet overleven (je zag dr bandenspoor erin).

Ik durfte alleen hem echt niet dood te rijden. Dus ik heb als een baby om 3 uur snachts bij mensen aangebeld om te vragen of iemand de kat kende en om mij te helpen :')

Achteraf heel veel spijt van gehad, want het beestje heeft zo onnodig geleden. Dit is al 12 jaar geleden maar herriner ik me iedere seconde nog van, zo erg vond en vind ik het :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:27

Het is wel zo rij je met een behoorlijke vaart is het soms beter om een dier helaas aan te rijden dan uit te wijken maar goed het is een reflex daar doe je niks aan natuurlijk.

Vriendin van mij en daar de vriend van heeft zijn auto compleet Total loss gereden door het ontwijken van een kat. Hij had hem ook beter aan kunnen rijden achter afgezien maar uit reactie vloog hij een aantal keer over de kop. Gelukkig zonder erge kleerscheuren ervan gekomen.

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:33

Tuurlijk kan het gebeuren dat je per ongeluk een dier aanrijd. Of geen mogelijk had om te ontwijken. Maar dat is totaal iets anders dan dat ik hier in sommige berichten lees dat mensen het leuk vinden en expres dieren aanrijden.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:34

Daar is het wel een biecht voor

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:36

gewoonmarie schreef:
Tuurlijk kan het gebeuren dat je per ongeluk een dier aanrijd. Of geen mogelijk had om te ontwijken. Maar dat is totaal iets anders dan dat ik hier in sommige berichten lees dat mensen het leuk vinden en expres dieren aanrijden.

Dit dus. Dat is totaal andere koek. -O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:37

Ik vind duiven aanrijden ook niet grappig. Ik heb er ook een bloedhekel aan als mensen of kinderen voor de lol achter duiven of andere beesten aan gaan rennen. Laat die beesten toch met rust. Ik spreek die mensen dan ook aan als ik het zie.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:39

fleurtjeuh schreef:
Daar is het wel een biecht voor

dan biecht ik bij deze op, dat mensen die EXPRES dieren doodrijden, van mij tegen een betonnen muur mogen parkeren met 120 km/u

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:40

Nou zeg, dan moet die arme muur het telkens ontgelden -O-

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:41

:Y) dat vond ik een betere optie dan de eerder genoemde boom
Ik heb dan meer "medelijden" met een boom dan met een betonnen muur, ben ik nu raar? :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:43

Ja, heel raar. Stenen hebben ook gevoel en een ziel :j

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:46

Dat we niet kunnen meten dat steen een gevoel heeft, betekend niet dat ze het niet hebben

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-22 13:46

Kan iemand niet weer even een smeuïge seks biecht doen ofzo?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:50

fleurtjeuh schreef:
Dat we niet kunnen meten dat steen een gevoel heeft, betekend niet dat ze het niet hebben
I rest my beautycase.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:50

Urbanus schreef:

Ik zit op mijn werk maar er is niets te doen dus ik ben m/m smut aan het schrijven.

Zo :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 13:51

Urbanus schreef:

Sorry mijn meeste seksbiechten zijn wel geweest en voor de anderen wordt ik liever niet veroordeeld :P

Als iemand anoniem iets wil sturen naar mij dan post ik die met alle liefde

@foaly
Nice :D

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 14:04

Yes we hebben een anonieme biecht!

Anoniem:ik ben dus gevingerd in het bed van mijn beste vriend waar hij dus ook in de kamer zat

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 14:05

Laatst zag ik 2 meiden (basisschool?) met hun vader lopen. Die meiden liepen voor me en deden een beetje apart naar 2 katten, die echt een stuk verder liepen (Naja 5 meter). Maakt 1 van hen ineens een schop beweging? Ze haalde echt uit. Toen heb ik uit reflex echt wel wat ervan gezegd, dat ze heel gauw die katten met rust moest laten en zeker niet schoppen, was zij nou belazerd!

Die vader keek ff en toen liepen ze gauw door. Maakt verder niet uit of het mijn katten waren of niet, maar zo ineens een dier willen schoppen? Heel apart..

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 14:10

Biecht of karma?

-dit weekend is mijn weekend dus had wel zin in wat seksdates. Helaas zei mijn cyclus dat ik ongesteld moest worden. Dus ineens bedacht ik me dat ik de pil nog heb liggen, dus zou het kunnen uitstellen: dit moest Eigelijk 2 weken van te voren maar 2/3 dagen kon ook 3 pillen per dag.

Nu heb ik dat verkeerd opgeslagen én zou ik de dag erna ongesteld moeten worden: ik nam dus gisteravond 3 pillen tegelijk en vanmorgen 3 tegelijk. Om daarna pas te lezen dat dit over de dag verdeeld had moeten worden.

Lekker misselijk nu, en uiteraard net ongesteld geworden :')