Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elmiran schreef:Rookmelder zit in de hal voor de meterkast. Er zit inderdaad een glasplaat op het tv meubel.
Ik heb 2 dagen niks meer van mijn vriend gehoord voor zover ik hem zo kan noemen.
Het laatste wat ik stuurde was wow is dit liefde?. Je laat mij letterlijk in de kou staan met een gebroken hartje erbij.
Daarna niks meer gehoord. Terwijl ik hem ondertussen wel mijn fiets bijna 2 maanden leen omdat de zijne stuk is.
Moestuin schreef:Wauw… Zelfs mijn man en ik sturen regelmatig door de dag: Denk aan jou, zie jou graag, hou van jou, knapperden ga zo maar door. En wij zijn verdorie getrouwd en wonen samen
Het is wel duidelijk dat jij geen prioriteit bent in zijn leven ts. Kies nu eens even voor jou zelf.
Needje schreef:Als je niet samenwoont spreek je elkaar toch wel elke dag even?
Je denkt (mag ik hopen) toch aan die ander?!
Vind dat zo ongeïnteresseerd staan als je gewoon niets laat horen. (tenzij het niet kan)
Suzanne F. schreef:Fitzroy schreef:Ik zou niet alleen de fiets halen maar ook nog een tikkie sturen voor de investeringen die jij in zijn huis hebt gedaan.
Die betaalt hij toch niet terug. Gaat echt om veel geld, de cv ketel onder andere. Die was al 1300 euro dacht ik.