Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 01:48

Dat is minder tof man, zeker als het niet vanuit jouw komt. Sterkte!

Ergens geloof ik in dé ware, maar ook weer in het 'feit' dat er meerdere(n) dé ware kunnen zijn, wat de definitie van dé ware wat lastig maakt.

Uit interesse: wat verstaan jullie onder een open relatie?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 07:03

Een relatie waarin je niet monogaam hoeft te zijn. Misschien heb je meerdere relaties tegelijk of is het alleen het lichamelijke aspect.

Wij hebben geen open relatie maar met iemand anders zoenen vinden we dan niet per se onder vreemdgaan vallen. Ik heb het dan over zoenen op een feestje of een festival ofzo.

Ik vind het idee van een sidehoe wel leuk, maar tegelijkertijd zou ik daar niet respectvol mee om kunnen gaan. 't Blijft een sidehoe.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 07:22

Oh dat is wel heel zuur janderegelaa. Sterkte de komende tijd.

BaileyMix: ja dat viel mij ook al op! De vijver lijkt gegroeid ofzo. Allemaal knapperds erbij.

Alleen vind ik het soms wel lastig filteren of meneren alleen een ONS willen of wat serieuzer zijn.
Als je dat dan verkeerd inschat, dan krijg je van die openingszinnen als "Slik je?"
Eh... -O-

Ailill: voor mij is een open relatie, een relatie waarin je ervoor kiest bij elkaar te blijven, je thuisbasis bij een iemand te hebben, maar dat je wel buiten de deur mag spelen en daar dan ook over praat met je partner.
Ik zou daar zelf niet mee om kunnen gaan trouwens, daarvoor ben ik niet zelfverzekerd genoeg denk ik :=
Dus present... hoe leuk je ook bent... ik zou je ook naar links swipen dan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 07:34

Nu kun je wel weer in vrijheid over je secret map praten op bokt. Dat dan weer wel, Mark.

Denk dat ik mijn man zou afschieten als hij me probeert te censureren :=

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 07:38

Oh nee Markt, dat vind ik niet leuk om te lezen. Misschien kom je wel een hele leuke dame tegen tijdens de bruiloft. Ik gun je echt een leuke dame die ook helemaal voor jou gaat!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 07:55

.
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 27-09-23 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 08:03

Meen je niet ;)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 08:51

Ailill schreef:
Dat is minder tof man, zeker als het niet vanuit jouw komt. Sterkte!

Ergens geloof ik in dé ware, maar ook weer in het 'feit' dat er meerdere(n) dé ware kunnen zijn, wat de definitie van dé ware wat lastig maakt.

Een relatie (primair) waarbij je beiden ook een vriend(in) of alleen seks ernaast hebt. Naar alle partners ben je hier open en duidelijk over, maar wat niet betekent dat je details moet gaan delen.

Zelf ben ik dan wel echt een prater en weten twee van mijn sekspartners veel/alles wat ik doe met een ander. 1 sekspartner hoeft dit niet te weten maar als ie wat vraagt geef ik antwoord. Maar ik heb dan geen (primaire) relatie.

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 10:34

Ailill schreef:

Daar vindt iedereen inderdaad weer iets anders van. Voor mij betekent het eigenlijk niet meer dan het erkennen van aangeboren individuele vrijheden en de geruststelling dat we geen consequenties verbinden aan het benutten van die vrijheden. Wij kennen kortom geen beperkingen in onze contacten met anderen. Met openheid, eerlijkheid en respect heeft het voor mij niet zoveel te maken, in die zin dat ik vind dat geen enkele relatie daar zonder kan.

In de praktijk hebben we een gedeelde agenda. Dat is praktisch en daarmee is ook altijd duidelijk wie waar is en met wie. Verder houden we elkaar op de hoogte van ontwikkelingen, waarbij de thuisblijvende/vragende partij sturend is. Wij zijn allebei niet jaloers en gunnen het elkaar heel erg om af en toe even lekker het huis uit te zijn en iets leuks te doen. Er moet al zoveel in het leven, helemaal als je kleine kinderen hebt. Waar het zou kunnen gaan wringen is als bepaalde contacten zo frequent of intensief worden dat ze ons gezinsleven gaan belemmeren, maar daar hebben we het dan wel over.

Wat ik veel tegenkom is dat mensen afspreken dat ze wel seks mogen hebben met anderen, maar geen gevoelens mogen krijgen (waarvan ik betwijfel of dat realistisch is, het zou voor mij niet werken in elk geval) of dat beide partners vetorecht hebben over met wíe er afgesproken wordt (wat ik in geen enkele relatie zou accepteren).

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 10:40

present schreef:
Ailill schreef:

Daar vindt iedereen inderdaad weer iets anders van. Voor mij betekent het eigenlijk niet meer dan het erkennen van aangeboren individuele vrijheden en de geruststelling dat we geen consequenties verbinden aan het benutten van die vrijheden. Wij kennen kortom geen beperkingen in onze contacten met anderen. Met openheid, eerlijkheid en respect heeft het voor mij niet zoveel te maken, in die zin dat ik vind dat geen enkele relatie daar zonder kan.

In de praktijk hebben we een gedeelde agenda. Dat is praktisch en daarmee is ook altijd duidelijk wie waar is en met wie. Verder houden we elkaar op de hoogte van ontwikkelingen, waarbij de thuisblijvende/vragende partij sturend is. Wij zijn allebei niet jaloers en gunnen het elkaar heel erg om af en toe even lekker het huis uit te zijn en iets leuks te doen. Er moet al zoveel in het leven, helemaal als je kleine kinderen hebt. Waar het zou kunnen gaan wringen is als bepaalde contacten zo frequent of intensief worden dat ze ons gezinsleven gaan belemmeren, maar daar hebben we het dan wel over.

Wat ik veel tegenkom is dat mensen afspreken dat ze wel seks mogen hebben met anderen, maar geen gevoelens mogen krijgen (waarvan ik betwijfel of dat realistisch is, het zou voor mij niet werken in elk geval) of dat beide partners vetorecht hebben over met wíe er afgesproken wordt (wat ik in geen enkele relatie zou accepteren).

Ik vraag me altijd af wie dan de partij is die in beginsel aanstuurt op een open relatie. En fact is dat je als vrouw veeeeel makkelijker een date scoort dan een man (zie ook mijn filmpje een stukje terug). En dat is ook wel een beetje waar de schoen op een gegeven moment gaat wringen denk ik. Ik snap ook niet goed dat als je een liefdesrelatie met iemand hebt, je je s.eks met wederzijdse instemming in je eentje buiten de deur wilt zoeken. Als er dan toch een bepaalde behoefte is dan zou ik dat samen doen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 10:45

Mensen ik heb nog niet ontbeten, ik wil gewoon tinderverhalen lezen. :=

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 10:59

Ik vind het best een interessant onderwerp. En de tinderverhalen komen vanzelf wel als ze er zijn.

Na jullie positieve verhalen heb ik bumble weer eens aangeslingerd :')

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 11:00

capopjekop schreef:
Ik vind het best een interessant onderwerp. En de tinderverhalen komen vanzelf wel als ze er zijn.

Ook een tijd opgezeten. Veel matches, maar de dames moeten beginnen op Bumble en dat is eigenlijk zelden…

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 11:05

capopjekop schreef:

Douwe Bob zat ook op Bumble <<)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 11:15

Niet zo m'n type. Plus vooralsnog heb ik geen kinderwens :')

Dat wij moeten beginnen vind ik ergens ook wel irritant. Maar van de andere kant op tinder begin ik nooit een gesprek

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 11:21

janderegelaa schreef:
Jester_ schreef:
Wat ku.t voor je mark! But time will be better, maar nu wel even zuur ja

Tuurlijk, time heals everything maar deze gaat wel even duren ben ik bang. Ken je het gevoel dat je alles wat je normaal leuk vindt, nu niets meer aan is? Draai een beetje op de auto-pilot nu.

jeetje Mark, Ik had je zo graag iemand gegund.
Je verdiend het :(:)
Je bent al niet iemand die heel snel echt voor iemand valt.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 12:08

Ja dat zijn wel de klote dingen van de liefde. Vooral als de beslissing bij de ander ligt. Sterkte. En hopelijk is het verdriet al wat afgezwakt tegen de tijd dat je die bruiloft hebt.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 12:10

.
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 27-09-23 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 12:18

Ik herken het gevoel dat je omschrijft wel met hoe ik me voelde na de break met m'n ex. Het liefste lag ik de hele tijd in bed me ellendig te voelen. Nergens zin in en niet het gevoel hebben ooit nog zin in dingen te gaan krijgen. Alles op de automatische piloot doen.

Maar gelukkig is dat tijdelijk. Door juist toch dingen te ondernemen met vrienden en familie en erover te praten werd het minder en kreeg ik weer zin om mensen te leren kennen en dingen te doen. De eerste keer weer geluk voelen vond ik toen wel een speciaal moment. Dat was echt even een besefmomentje.

Heel groot cliché maar het heeft toch de tijd nodig.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 12:24

.
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 27-09-23 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 12:39

Rot voor je! Kan best lang duren kan ik uit ervaring zeggen. Maar ligt misschien ook aan hoelang je samen bent geweest.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 12:46

Suzanne F. schreef:
Rot voor je! Kan best lang duren kan ik uit ervaring zeggen. Maar ligt misschien ook aan hoelang je samen bent geweest.

Het was eigenlijk heel kort maar zo mega intens voor ons beiden dat het nog een beetje naschokt in mijn lijf. De beslissing was ook heel snel gemaakt terwijl hij eigenlijk de andere kant uit leek te vallen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 12:51

Hoop je dat ze nog meeleest hier?

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 12:55

Klinkt alsof je eigenlijk nog niet zo goed weet wat je is overkomen. Logisch dat je daardoor van slag bent. Ik zou me denk ik nog niet te veel bezig houden met later, maar eerst eens beginnen met accepteren dat wat je nu voelt heel normaal is.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:03

.
Laatst bijgewerkt door janderegelaa op 27-09-23 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt