[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 01:21

flooooo schreef:
MarlindeRooz schreef:
Heel knap hoor Lor1 _O_
Is het voor jou geen optie om een wat ouder kind af en toe een weekend te hebben? Dat is iets wat ik ook heel graag zou willen.

Stichting buurtgezinnen regelt dit, dan kun je een kind uit de buurt een middag/dag/weekend meenemen die het thuis niet heel makkelijk heeft. Leeftijd gaat in overleg.

Kruip weer gauw onder mn steen.

Ik ben tegenwoordig nogal op mijn rust gesteld. :o
Dat terzijde heb ik ongeveer 4,5 jaar gemiddeld 2 dagen per week voor mijn oudste neefje (inmiddels 13 jaar oud) gezorgd, ik heb mijn portie kind wel weer gehad. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 06:59

Ik vind het leven ook leuker naarmate ik ouder word. Vond het tot mijn 25e echt een beetje méh. Studeren enzo bah. :')
Pas nadat ik een [***] kreeg, en een partner en we samen zijn gaan wonen ben ik het leuk gaan vinden. (Ben nu 29)

Ik herken ook wel wat Urbanus zegt, heb ineens een fulltime vast contract bij de [***], een hypotheek, een eigen paard, verloofd.. Maar ik voel me nog helemaal niet zo "volwassen". :')

Heb bij alles nog steeds het idee dat ik me overal "doorheen bluf" en maar wat doe. :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 08:49

Oh ja. Dat er doorheen bluffen is 100% herkenbaar. Ik doe maar gewoon wat en tot nu toe pakt het niet verkeerd uit, maar of ik echt weet wat ik doe? Nee.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 08:57

Af en toe hoor ik in de flat een kind gillen.
En het is geen spelen. T is echt een schreeuw om aandacht. T is meestal(zo klinkt het) 1 toon, met af en toe een uitschieter omhoog maar soms hoor ik echt 'maaamaaaaa!' erdoorheen.
T klinkt echt als een overstuur kind. En ik heb medelijden met t kind want het klinkt niet alsof er getroost wordt want soms duurt het echt lang tot het stopt.
Maar mijn hemel wat is dit een irritant geluid zeg!
En ik hoor het niet hard, maar net hard genoeg dat je het wel iedere keer hoort..

fleurtjeuh

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:22

Ok, ik dacht dat het na 20 minuten klaar was.
We zitten inmiddels op een half uur.. %)
T klinkt alsof het kind opgesloten zit in 1 kamer ofzo. Krijg er een naar gevoel van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:37

Ga aan de deurbel staan, bel aan en vraag via de intercom of ze er ductape overheen willen kleven? Of watten in proppen? Of laten ophouden met gillen in ieder geval. Moet je wel zorgen dat er geen camera zit, kan je lekker anoniem je gal spuwen :P

Zo herkenbaar dit topic. Ben bijna 38, woon samen, goeie vaste job (en sinds begin deze maand weer fulltime :$ ), leuke partner en alsnog voel ik me met regelmaat een puber die net om het hoekje komt piepen in het "zelfstandige grote mensen leven".

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:38

Ik weet niet waar t kind zit.
Maar mijn hemel, we tikken inmiddels bijna de 50 minuten aan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:41

Kan je het niet lokaliseren door in de gang te luisteren en op het geluid af te gaan

Edit: is het wel een kind? En geen geluid van een stuk speelgoed wat erop lijkt, of een krolse kat ofzo? Toen ik nog op de boerenbuiten woonde zou je soms zweren dat een kind lag te janken, waren het 2 katten die mot hadden :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-02-22 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:42

Vriend ligt in de woonkamer, dus kan de deur nu niet uit..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:44

Nee t geluid van een krolse kat ken ik.
En hier hoor ik soms echt 'maaamaaaaaa' doorheen en uitschieters naar boven, je weet wel, dat hoge uithalen wat kinderen doen als ze overstuur zijn

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:47

Misschien buiten gesloten?

Wij hadden laatst een jankerd in de tuin, ik Marlinde nog een opname gestuurd van 'Jezus, hoor mijn asociale buren, hun kind staat voor straf in de tuin'. Bleek dat z'n moeder aan het stofzuigen was boven en de tuindeur was in het slot gevallen dus hij stond buiten te vernikkelen. Oeps.

Hoezo kun je de deur niet uit als je vriend in woonkamer ligt? Waarom ligt hij in de woonkamer? Zoveel vragen...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:48

Misschien een dram kind die moeders ook beu was. Je mag je kamer uit tot je je kan gedragen?

Ik heb ooit ergens paard gereden waar dat kind ook echt zo'n zin doordrijver was. Maar die had verkeerde ouders getroffen. Die parkeerde kind dan op stal.
(jeuh)
En dan na een paar minuten kwam moeder vragen kun je nu weer gedragen. Jaa zei het kind dan.
Maar binnen een minuut was ze weer op stal gebonjourd. Geen idee wat ze dan binnen uitspookte. Maar zal vast wel irritant zijn geweest.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:50

Ik zit met onze hoogdrachtige poes in de slaapkamer. Vriend heeft eerste helft van de nacht bij haar gezeten terwijl ik sliep, nu andersom.
We hebben een 2 kamer appartementen, dus de voordeur zit in de woonkamer.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:51

DuoPenotti schreef:
Misschien een dram kind die moeders ook beu was. Je mag je kamer uit tot je je kan gedragen?

Ik heb ooit ergens paard gereden waar dat kind ook echt zo'n zin doordrijver was. Maar die had verkeerde ouders getroffen. Die parkeerde kind dan op stal.
(jeuh)
En dan na een paar minuten kwam moeder vragen kun je nu weer gedragen. Jaa zei het kind dan.
Maar binnen een minuut was ze weer op stal gebonjourd. Geen idee wat ze dan binnen uitspookte. Maar zal vast wel irritant zijn geweest.

Dit gebeurd ook midden in de nacht. Vriend en ik zijn nogal nachtmensen en laatst was dit dus rond half 2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:53

Mannen slapen door een kanon heen of draaien zich om en slapen weer door toch?

Is er geen flatapp? :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:54

Mijn vriend helaas niet..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:56

We hebben het uur gehaald..
-O-

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:57

fleurtjeuh schreef:
Mijn vriend helaas niet..

Maar dan is hij misschien ook wakker gewoden van het gehuil van het kind? Dan kun je ook wel even die kamer door.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:58

Nee daar is het dan weer te zacht voor.
Je hoort het beter in de slaapkamer.
Daarom denk ik ook dat het uit de rij naast ons komt en ik heb geen toegang tot die trapopgang

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 10:30

fleurtjeuh schreef:
-O-

Dit is oprecht reden genoeg om 112 te bellen. Een kind wat mogelijk in gevaar is, namelijk. Als je belt en dit doorgeeft komen ze direct.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 10:30

fleurtjeuh schreef:
-O-

Dit is oprecht reden genoeg om 112 te bellen. Een kind wat mogelijk in gevaar is, namelijk, of dat nou onbewust of door mishandeling komt. Als je belt en dit doorgeeft komen ze direct.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 10:31

Urbanus schreef:
Misschien buiten gesloten?

Wij hadden laatst een jankerd in de tuin, ik Marlinde nog een opname gestuurd van 'Jezus, hoor mijn asociale buren, hun kind staat voor straf in de tuin'. Bleek dat z'n moeder aan het stofzuigen was boven en de tuindeur was in het slot gevallen dus hij stond buiten te vernikkelen. Oeps.

Hoezo kun je de deur niet uit als je vriend in woonkamer ligt? Waarom ligt hij in de woonkamer? Zoveel vragen...

_O- Dit onderdeel heb ik gemist, maar wat hilarisch. Dat is een goed verhaal voor later. Wij hebben ook zo'n verhaal van vroeger. :=

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 10:38

Het kan ook zijn dat de moeder onwel is geraakt dus inderdaad kan melden goed zijn

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 10:40

Ja maar uit ervaring heb ik geleerd dat je beter niet bij de buren kan aanbellen. Heel sneu en zielig maar je wil niet bedreigd worden in je eigen huis.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 10:42

Goed punt.
T is nu net rustig, maar als het weer begint zal ik eens kijken wat ik kan doen.
Ik weet alleen niet goed waar het vandaan komt