Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Super oncomfortabele vliegtuigstoel en dan ook nog eens landen op de Polderbaan. Janken.
xPareltje schreef:Dat een van mijn cavia's rond 23.30 is overledenWat mis ik haar enorm..
M_D_H schreef:xPareltje schreef:Dat een van mijn cavia's rond 23.30 is overledenWat mis ik haar enorm..
Sterkte![]()
Ik heb hele levendige dromen en vannacht droomde ik dat mijn man in eens een fitguy werd, we van elkaar vervreemde, we elkaar steeds minder zagen, en dat hij uiteindelijk iemand genaamd lucy leuk begon te vinden...
En nu zit dat zo in mijn hoofd geprint dat ik gewoon niet meer kan slapen, in pure paniek ben, intens verdrietig ben en net zijn vriendenlijst op facebook heb bekeken...
Om een fiets droom jongens, het was maar een droom, waarom krijg ik mijzelf niet rustig nu en ben ik zo intens verdrietig dat het voelt als of het allemaal echt is?
poes schreef:Haha, o, ik had een keer een doorstart vanuit de UK (die vluchten gaan 9/10 keer naar de Polderbaan) omdat het te hard stormde, maar toen mochten we gelukkig naar een baan dichter bij de terminal.Mkango schreef:Super oncomfortabele vliegtuigstoel en dan ook nog eens landen op de Polderbaan. Janken.
O jaaaaaa altijd feest! 15 min taxiën lekker!! Dan nog de auto halen en ja dan nog fijn naar België rijden hoezee haha.
Altijd hetzelfde gezever haha. Of die keer dat we in stevige wind 5 keer probeerden te landen en de pilote zei: ja jongens ik probeer het nog 1 keer en anders vliegen we naar Brussel.
Zette ze hem verdorie toch de zesde keer niet aan de grond zeker! In de polder!
luuntje schreef:Captain zou het echt bont van dieren zijn?
Dat zou toch echt eens verboden moeten worden.
M_D_H schreef:xPareltje schreef:Dat een van mijn cavia's rond 23.30 is overledenWat mis ik haar enorm..
Sterkte![]()
Ik heb hele levendige dromen en vannacht droomde ik dat mijn man in eens een fitguy werd, we van elkaar vervreemde, we elkaar steeds minder zagen, en dat hij uiteindelijk iemand genaamd lucy leuk begon te vinden...
En nu zit dat zo in mijn hoofd geprint dat ik gewoon niet meer kan slapen, in pure paniek ben, intens verdrietig ben en net zijn vriendenlijst op facebook heb bekeken...
Om een fiets droom jongens, het was maar een droom, waarom krijg ik mijzelf niet rustig nu en ben ik zo intens verdrietig dat het voelt als of het allemaal echt is?