_Lorette_ schreef:Bedankt allemaal!
Het is gelukt en we hebben het overleefd. Ben kapot en zwaar overprikkeld, maar het was een prachtige dag.![]()
Verslagje volgt later! Geen idee wanneer het ons gaat lukken om wat slaap te pakken. Morgen nog een drukke dag met spullen ophalen of terugbrengen en daarna op huwelijksreis.
Gefeliciteerd

Ja die huwelijksreis, daar baal ik nog steeds van dat we dat niet hebben kunnen doen.
Dat kan je nooit meer over doen helaas

Niet een heel charmant moment. Het was voor mij een verrassing welk pak René aan had, helemaal vanwege de last minute switch naar een pak uit de winkel, omdat zijn bestelde pak nooit is gekomen... Gelukkig was hij heel knap. 
Het is in elk geval gelukt om elkaar het jawoord te geven! 

Helemaal kapot kwamen we thuis. En deden vervolgens geen oog dicht! Nog geen minuut geslapen. Zo konden we de dag wel mooi nabespreken.
), maar was nog niet verkocht. Ik heb ook een split aan 1 kant dus je zal de schoenen ook wel echt zien. Zeker met mijn maat 41
. Naar volgend jaar verplaatsen is gezien de wens voor gezinsuitbreiding misschien te laat
. Jurk zou ik graag tweedehands via een zaak doen, dus veel levertijd heb ik niet, wel wat ruimte om hem te vermaken misschien
. Fijn dat jullie al zo ver zijn en ook nog op de mooiste locatie
.