Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau07
Moderator

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 11:43

28 muggenbulten in 1 nacht opgelopen. Mijn voeten zijn zo opgezwollen dat ik loop als een pinguïn. ^)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 11:44

Ugh, UWV. Ik krijg melding dat ik een bericht heb. Ik kijken, staan er taken klaar. Maar die wil hij niet inladen. Net met degene aan de telefoon de meest voor de hand liggende dingen geprobeerd, niks opgeleverd. Nu in de wacht bij de helpdesk bij hun.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 11:51

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet is toegestaan in dit topic om over andere gebruikers of topic’s te praten.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 14-07-21 08:24, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Bespreken andere topic’s/gebruikers

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 11:52

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het in dit topic niet is toegestaan om andere gebruikers/topics te bespreken.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 14-07-21 08:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bespreken Bokt

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 11:55

Ik kijk nooit op de hoofdpagina dus zie geen uitgelicht. Goede om eens te doen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 12:14

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het in dit topic niet is toegestaan om andere gebruikers/topics te bespreken.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 14-07-21 08:28, in het totaal 2 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 12:14

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet is toegestaan in dit topic om andere gebruikers/topics te bespreken.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 14-07-21 08:30, in het totaal 1 keer bewerkt

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 12:19

Dat de DHL vrachtwagen als een volslagen idiote coureur hier door de straat crosst.
Het is hier verdorie 30km zone, onoverzichtelijk kruispunt, veel fiets verkeer en smal. Doe ff normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 12:23

Dat ik zo vreselijk kan stressen als ik doordeweeks nog iets moet doen 's avonds. :\ Ik weet dat er geen reden is om te stressen en toch bouw ik dan zoveel spanning op dat ik bijna zit te hyperventileren.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 12:32

Dat mijn voorgevoel zeg dat ik morgen weer bij de dierenarts langs kan gaan met kitten. Gelukkig niet verder afgevallen en eet ook wel weer. Maar iets zeg mij een bepaald voorgevoel. -O- :=

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 12:52

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet is toegestaan om andere gebruikers of topics te bespreken in dit topic.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 14-07-21 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 13:08

Motivatie om te leren is echt laag vandaag, maar het moet ;(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 13:10

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet is toegestaan om andere gebruikers en topics te bespreken in dit topic.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 14-07-21 08:34, in het totaal 1 keer bewerkt

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 13:33

Dat ik vandaag een levering krijg van dpd, maar nog steeds niet bekend is hoelaat ze ongeveer komen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 13:36

Wilde net een middagdutje doen, klapt de buurvrouw de basmuziek open. -O-

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 13:59

Alle dode dieren die ik de laatste dagen langs de (snel)wegen heb zien liggen :( Heel veel vogels, en zelfs een vosje... Ik wilde altijd al eens een vos van dichtbij zien, maar niet op deze manier.

En wat ik denk ik het allerergst vond: afgelopen zaterdag reed ik op de A1 en wilde een moedereend met haar kuikentjes de snelweg oversteken |( Ik kon ze ontwijken (ze liepen van de vluchtstrook de rechterbaan op, op weg naar de middenberm denk ik) en de motor en auto's achter mij ook, gelukkig was het niet zo druk. Maar ik kon wel janken joh. Ik hoop echt dat moeder en haar kuikens zijn omgekeerd terug de berm in en dat ze het hebben overleefd.

Op zo'n moment wil ik zooo graag stoppen om de eend terug het gras in te jagen, maar ik reed dus op de snelweg en bij een knooppunt en stoppen was natuurlijk echt geen optie.

Godzijdank heb ik zelf nog nooit een dier aangereden en hoop dat dit ook nooit gebeurt. Wat zou ik me dan slecht voelen zeg. Als kind zei ik altijd: 'Ik hoef nooit een auto, ik neem wel een paard en wagen.' Niet echt haalbaar natuurlijk om daarmee overal heen te gaan, maar echt, ik zou het bijna overwegen :') :\

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 14:01

Ik heb vaker vogels tegen m’n auto gehad helaas, ook geen mogelijkheid van uitwijken, elke keer weer pijnlijk.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 14:14

Citaat:
Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet is toegestaan in dit topic om andere gebruikers of topics te bespreken.

Oprechte vraag: doen jullie dan standaard niets na werk? Ik heb eigenlijk altijd wel dingen staan: paarden, lopen, dierenoppas, met vrienden. Het is eerder uitzondering dat ik een avondje ‘niets’ heb. Meestal ben ik tussen 20 en 22:30 klaar/thuis en kan ik eten, douchen en wat lezen.
Of gaat het om specialere zaken?
Laatst bijgewerkt door Giolli op 14-07-21 08:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote aangepast

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 14:20

Rennie89 schreef:
Ik heb vaker vogels tegen m’n auto gehad helaas, ook geen mogelijkheid van uitwijken, elke keer weer pijnlijk.

Ja het lijkt me zo naar... En ontwijken kan inderdaad haast niet op de meeste wegen. Ik neem het mensen ook niet kwalijk, ik ga er vanuit dat (bijna) niemand zoiets expres zou doen. Maar sneu vind ik het wel :(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 14:23

@poes

Ik denk dat ze meer doelen op werk gerelateerde werkzaamheden , dat wil ik in de avond ook niet meer doen. Nu heb ik van mijn collega's wel geleerd thuis is thuis en met mijn werk is dat ook mogelijk om dat te kunnen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 15:07

Danielleeee_ schreef:
Alle dode dieren die ik de laatste dagen langs de (snel)wegen heb zien liggen :( Heel veel vogels, en zelfs een vosje... Ik wilde altijd al eens een vos van dichtbij zien, maar niet op deze manier.

En wat ik denk ik het allerergst vond: afgelopen zaterdag reed ik op de A1 en wilde een moedereend met haar kuikentjes de snelweg oversteken |( Ik kon ze ontwijken (ze liepen van de vluchtstrook de rechterbaan op, op weg naar de middenberm denk ik) en de motor en auto's achter mij ook, gelukkig was het niet zo druk. Maar ik kon wel janken joh. Ik hoop echt dat moeder en haar kuikens zijn omgekeerd terug de berm in en dat ze het hebben overleefd.

Op zo'n moment wil ik zooo graag stoppen om de eend terug het gras in te jagen, maar ik reed dus op de snelweg en bij een knooppunt en stoppen was natuurlijk echt geen optie.

Godzijdank heb ik zelf nog nooit een dier aangereden en hoop dat dit ook nooit gebeurt. Wat zou ik me dan slecht voelen zeg. Als kind zei ik altijd: 'Ik hoef nooit een auto, ik neem wel een paard en wagen.' Niet echt haalbaar natuurlijk om daarmee overal heen te gaan, maar echt, ik zou het bijna overwegen :') :

Dooie dieren, heel eerlijk dagelijkse kost. Is het zielig? Geen idee. Houd de populaties wel wat netjes.

Ik kom echt van alles tegen. Steenmarters vossen dassen hazen konijnen en alles wild. En ja er gaat wel es wat dood. So be it

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 15:08

Danielleeee_ schreef:
Rennie89 schreef:

Ja het lijkt me zo naar... En ontwijken kan inderdaad haast niet op de meeste wegen. Ik neem het mensen ook niet kwalijk, ik ga er vanuit dat (bijna) niemand zoiets expres zou doen. Maar sneu vind ik het wel :(

1 x een meerkoet die recht op m’n auto afvloog in een tunnel, 1 x een meeuw die gewoon niet weg liep (reed stapvoets in binnenstad) en 1 x een duif die vol op m’n auto vloog en vast nog wel vaker helaas. Altijd vervelend

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 15:11

Marije_1997 schreef:
Danielleeee_ schreef:

Godzijdank heb ik zelf nog nooit een dier aangereden en hoop dat dit ook nooit gebeurt. Wat zou ik me dan slecht voelen zeg. Als kind zei ik altijd: 'Ik hoef nooit een auto, ik neem wel een paard en wagen.' Niet echt haalbaar natuurlijk om daarmee overal heen te gaan, maar echt, ik zou het bijna overwegen :') :

Dooie dieren, heel eerlijk dagelijkse kost. Is het zielig? Geen idee. Houd de populaties wel wat netjes.

Ik kom echt van alles tegen. Steenmarters vossen dassen hazen konijnen en alles wild. En ja er gaat wel es wat dood. So be it

Dit houdt de populatie helemaal niet in stand....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 15:13

lifeofmarit schreef:
Marije_1997 schreef:

Dit houdt de populatie helemaal niet in stand....

Niet in stand, wel in evenwicht.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 15:51

Zou eigenlijk vanavond met een vriendin gaan uiteten. Gaat dat ineens niet meer door, was t enige ‘leuke’ deze week. Dus maar weer thuis zitten en vanaf morgen tot zondag werken, wat een leven, jippie.