Flying_Angel schreef:Ik vroeg me meer af of dat ‘mag’? Want zij betaalt de verzendkosten voor dpd en ik verstuur het via post.
Je kan het wel in een enveloppe doen maar je moet het wel met Dpd versturen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bootsiebob schreef:Wat vinden jullie van de betaaldrempel? Na een x-aantal kopen en verkopen vragen ze je om een kopie van een identiteitsbewijs. Je mag geloof ik wel je BSN afdekken, maar toch vind ik het fraudegevoelig...
Flying_Angel schreef:Vroeg het me gewoon af haha, post leek me sneller. En haar adres zie ik gewoon op het label staan. Uiteraard in overleg, maar ik zal het nu gewoon bij dpd brengen. Mijn eerste aankoop was dan ook niet goed denk ik, dat kreeg ik ook gewoon via brievenbus met handgeschreven adressering.
Bootsiebob schreef:Wat vinden jullie van de betaaldrempel? Na een x-aantal kopen en verkopen vragen ze je om een kopie van een identiteitsbewijs. Je mag geloof ik wel je BSN afdekken, maar toch vind ik het fraudegevoelig...
FleurVP schreef:Flying_Angel schreef:Vroeg het me gewoon af haha, post leek me sneller. En haar adres zie ik gewoon op het label staan. Uiteraard in overleg, maar ik zal het nu gewoon bij dpd brengen. Mijn eerste aankoop was dan ook niet goed denk ik, dat kreeg ik ook gewoon via brievenbus met handgeschreven adressering.
Het is ook handiger, sneller en goedkoper maar helaas biedt Vinted die optie niet. Ik vermoed vanwege gebrek aan trackingmogelijkheden.
Je zou het wel kunnen overleggen/ voorstellen, en dan annuleren en het buiten Vinted om zo regelen met bv. een betaalverzoek. Via marktplaats of Facebook doe ik het vaak zo en dan kosten 1-3 babykleertjes vaak maar 2 euro verzenden en ligt het binnen 2 dagen op de mat.
Flying_Angel schreef:Ik vroeg me meer af of dat ‘mag’? Want zij betaalt de verzendkosten voor dpd en ik verstuur het via post.
Lotus83 schreef:Bootsiebob schreef:Wat vinden jullie van de betaaldrempel? Na een x-aantal kopen en verkopen vragen ze je om een kopie van een identiteitsbewijs. Je mag geloof ik wel je BSN afdekken, maar toch vind ik het fraudegevoelig...
Vanaf hoeveel is dat dan?
Ik heb dat nog niet gehad en ik heb echt al best behoorlijk verkocht en gekocht