1. Eten ging goed vandaag, niet te weinig maar ook geen eetbui gehad! 2. De was gedaan, gekookt en afgewassen 3. Er staan veel bloemetjes en bomen met bloesem op mijn wandelroute.
1: dag 2 van interessante online bijeenkomst 2: beetje binnen, beetje buiten aan de slag 3: broedeieren gehaald voor de broedse kip, hopelijk over 3 weken kuikentjes
1. Alle mest is uitgereden over de weide. 2. Heerlijk en gezellig wezen eten bij de oom en tante van vriend. 3. Een pittige vraag gekregen waar ik over na moet denken. Kan positief uit pakken. Nu emotioneel vlak even uit proberen te schakelen.
VanHuisUit
Geplaatst: 24-04-21 21:52
wat schattig kuikentjes straks.
1. 8 km gewandeld met vriendlief 2. zoon heeft eindelijk bijna ... zijn project af van school 3. erg gelachen om / met mijn zus
VanHuisUit
Geplaatst: 25-04-21 18:07
Hier ben ik weer
1. lekker gewerkt met fijne collega's 2. het is me weer gelukt flink te sparen deze maand waardoor mijn nieuwe keuken in zicht komt (qua financien, moet nog bestellen etc dus met beetje pech wordt het pas eind van het jaar dat ik in nieuwe keuken kan komen maar goed ) 3. en een waar ik me enorm op kan verheugen..... morgen en overmorgen... VRIJe dagen zonder verplichtingen
SplashIsLief
Geplaatst: 25-04-21 19:40
Vrijdag 1. Onverwachts op de verjaardagsvisite was even leuk 2. Gepensioneerde taartenbakker in het dorp ontdekt met heerlijke taarten 3. Het is lekker weekend
Zondag 1. Heerlijk op gestaan met een klein lief meisje 2. Heerlijke ochtend gehad met vriendje, beste vriendin en haar gezin 3. Samen ook een heerlijke relaxte middag gehad
Prairy
Geplaatst: 25-04-21 20:02
1: paardje gehobbeld, eindelijk weer 2: goed gesprek met vriendin over geld gehad 3: dag 3 van hele interessante permacultuur summit
1. Een uur gewandeld. 2. Leuk koopje via ebay gedaan en was 10 min afstand om op te halen! 3. Groot onderhoud aan mijn aquarium gedaan, veel tijd maar wel leuk
1. De kinderwagen is er en rijdt heerlijk 2. De meubels voor de kinderkamer zijn er en kunnen we morgen lekker in elkaar zetten 3. Weer beter in mijn energie en en een fijne werkdag gehad
1. Leuk koopje via marktplaats gescoord. 2. De dag ging snel voorbij, positief bezig geweest. 3. Avondeten was erg lekker, koken geslaagd!
Prairy
Geplaatst: 26-04-21 23:13
1: tgtgo box gehaald bij de Bijenkorf en als extra allemaal leuke bloemen zaadjes gekregen 2: geluisterd naar mijn lichaam en een rustdag genomen 3: huizen lijst beetje opgeschoond
VanHuisUit
Geplaatst: 26-04-21 23:40
1. huis weer enigszins hondenharen vrij gemaakt 2. een afvoer van een kraan gerepareerd 3. weer stukje geborduurd
1. Eindelijk een abonnement genomen op de digitale krant (wat ik al een jaar loop te roepen dat ik dat ga doen ) 2. De Oranje Tompoucen liggen al in de koelkast 3. Prachtig weer en dus prima buitenritje kunnen maken
Prairy
Geplaatst: 27-04-21 18:49
1: gezellig samen gewerkt aan de schuilstal afwerking 2: examen BE ingeplant 3: heerlijk weer buiten