Black Friday 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yadano78

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 22:51

CupCakes_ schreef:
Yadano78 schreef:
Voor degenen die nog een Nintendo switch zoeken, bij Amazon Frankrijk ongeveer 300€ incl verzending, beter gaat t niet worden denk ik..

Dat was niet goed voor mijn portemonee _O-

:D voor de mijne ook niet hoor

Granoek

Re: Black Friday 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 23:08

Ennn daar is de gevreesde mail van hypostore: nieuwe leverdatum 15 januari

*huilt*

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 23:24

.
Laatst bijgewerkt door janna op 01-09-24 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-20 23:44

Ja of zet er dan niet dat het 2-10 werkdagen duurt :+

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 00:08

Bol.com werd spontaan vandaag geleverd, Hypostore wordt morgen geleverd *\o/* en nog een andere bestelling.
Dan nog een pakje en ben ik compleet.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 00:56

janna schreef:
Dan heb je nog geluk... Mijn 10 werkdagen eindigen half februari . Ik snap niet dat ze niet iets kleiner inkopen. Zo krijg je toch veel ontevreden klanten en annuleringen als je maar 4x per jaar bestelt?

Heb ik vorig jaar ook idd gehad met een horseware deken. Gelukkig had ik er nog 1 en was die maar reserve, maar wanneer je €150,- uit geeft aan iets wil je dat ook gewoon tastbaar hebben. Heel jammer idd, maar voor mij konden ze toen ook verder niks doen.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 01:42

Heb je wel recht om je bestelling te annuleren als het zo lang gaat duren?
Asking for a friend ;) :')

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 05:10

janna schreef:
Dan heb je nog geluk... Mijn 10 werkdagen eindigen half februari . Ik snap niet dat ze niet iets kleiner inkopen. Zo krijg je toch veel ontevreden klanten en annuleringen als je maar 4x per jaar bestelt?

Daarom heb ik mijn bestelling bij hypostore geannuleerd... Had best snel verzend bevestiging... 21 februari 2021.... Ja doei.

Je hebt volgens mij sws recht op je aankoop te annuleren binnen 14 dagen en ook terugsturen zonder reden.

Zag die dag toen gelukkig mijn product goedkoper en in een betere maat elders. Dus daar besteld. Maar die moeten ook het product bestellen en die mailen 2 weken levertijd.

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 08:24

Ashleytjuhh schreef:
nicole_floor schreef:
Ik heb net een verzendbevestiging van hypostore gekregen.

hier nog steeds niks :n vind dat best bagger eerlijk gezegd

Hypostore is bij mij ook bagger.
Donderdag (26-11) 2 dekens besteld waarbij 1 werkdag levertijd stond. Zaterdag contact opgenomen zou zeer waarschijnlijk maandag verzonden worden. Maandag nog geen bevestiging, dus dinsdag weer contact waarop er gezegd werd dat het dinsdagmiddag verzonden werd. Gisteren middag weer contact opgenomen, blijkt één van de dekens niet meer op voorraad te zijn.... levertijd onbekend....

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 08:57

Ik baal ook van hypostore. Expres gelet op directe beschikbaarheid van een artikel omdat het een cadeau is... Is die levering ook uitgesteld..

Zit je dan op die verjaardag. :roll:

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 09:03

Gisteren na mijn bericht dat het bagger is, kreeg ik een pb van hypostore of ik mijn order nummer wilde doorgeven dan konden ze het na kijken. netjes terug gestuurd en wel gelezen maar weer geen antwoord.

Libertylove dat had ik ook. Had gebeld en nee zou de dag erna opgestuurd worden.

Het is jammer van de slechte reclame voor ze zo

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 09:45

En wat ik besteld heb wil ik ook gewoon niet annuleren want ik ben echt niet iemand om 240€ te betalen aan een hoofdstel, scheelde me nu 70€ met de korting en die ga ik ergens anders niet meer krijgen. Plus dat ik al dik 2 maanden zocht naar exact zo’n hoofdstel in xfull dus voor mij zit er niks op als wachten ben ik bang

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 09:50

Ik wacht ook nog op Hypostore. Volgens de e-mail versturen ze het over een paar weken. Alle andere bestellingen zijn binnen.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 09:51

Hypostore is echt wel een goede winkel/webshop, maar met de dekens en dan vooral horseware voor black friday is t elk jaar weer een drama. Jammer dat ze daardoor juist slechte reclame krijgen want de rest van t jaar krijg je echt wel goede service.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 10:11

Hypostore was bij mij de zaterdag al in huis!!! Echt super snel!!

Ik had bij horse flex besteld, dat pakket is vrijdags aangemeld bij postNL maar blijft daar hangen. Ik ben er bang voor....

Had ook happy socks besteld. Op voorraad en direct leverbaar. Heb nog geen bericht dat ze zijn verzonden. Beetje jammer...

En bij dochorsr een week voor blackfriday bedeeld. Levertijd 2-5 dagen. Ook geen bericht dat er wat is verzonden. Het is idd druk, maar het is wel jammer dat die levertijd gelijk zoveel langer wordt.

Bij agradi is het altijd super fijn dat je dat zelf kan controleren op de website. Weet je een beetje hoe het met je bestelling staat.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 10:23

Ik had Hypostore ook de volgende dag binnen. Heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad. Maar helaas toch terug gedaan, omdat ik eerst even moet zorgen dat ik een goed zadel heb. En dan komen de dekjes wel weer :+

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 10:33

Ik ben tot zover ook nog tevreden over de hypostore. Ik hoop ook wel dat het de 11e verzonden wordt en de leverdatum niet verder wordt uitgesteld. Zit een kadootje bij, dus hopelijk wel voor kerst binnen haha.

enjoy86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 10:43

ik had donderdag de Whis gekocht (met korting) en deze werd op vrijdag al geleverd _/-\o_

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 10:46

Ik ben ook heel blij geweest met de tip van Maddelin!!

Zaterdag 2 vestjes en een halster besteld voor €40 totaal en vandaag binnen. Echt een mega deal en super service!

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 11:04

Ik heb nu het omgekeerde.

Levering vanuit de webshop was 5 december
Vanochtend een mail dat ze morgen langs komen.
En nu een mail dat ze vanavond tussen 17.30 en 19.30 voor de deur staan.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 11:07

Van mijn bestelling maken ze een deel levering. Ben ik wel blij mee :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 11:40

Granoek schreef:
Ennn daar is de gevreesde mail van hypostore: nieuwe leverdatum 15 januari

*huilt*

haha had ik met mijn sporen ook... uiteindelijk kwamen ze zelfs nog 14 dagen ná de "nieuwe" afleverdatum :')

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:10

Ashleytjuhh schreef:
Gisteren na mijn bericht dat het bagger is, kreeg ik een pb van hypostore of ik mijn order nummer wilde doorgeven dan konden ze het na kijken. netjes terug gestuurd en wel gelezen maar weer geen antwoord.

Libertylove dat had ik ook. Had gebeld en nee zou de dag erna opgestuurd worden.

Het is jammer van de slechte reclame voor ze zo

Ligt misschien aan mij, maar moet alles à la minute ? Ze hebben jou zelf een pb gestuurd en kijken he5 na. Wacht in ieder geval vandaag even af voordat je alles meteen als slecht bestempelt.

Maar goed, mijn mening. Ik bestel iets en zie het wel verschijnen. Wacht nu ook op dekjes, vorige bestelling was er echt heel snel.

Ook iets met giga drukte bij de post, pakketjes zijn gisteren niet eens afgehaald bij sommige winkels, las ik.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:14

Bij hypostore us er ook niks afgehaald gisteren. Ik ben ook van mening dat als er haast bij is, je het beter niet in deze tijd kan bestellen, maar het gewoon in de winkel kan kopen. Ze gaven bij mij aan dat het echt gigantisch druk is geweest en ze reageren alsnog binnen de 48 uur. En ze zijn inderdaad afhankelijk vd post die het ook allemaal niet kan hendelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 12:16

Het is jammer dat Maddelin voor mij alsnog een aardig eind rijden is, anders ging ik er zelf heen als ik wat nieuws nodig had. Ik heb haar man al een paar keer gehad als jury, ook een zeer fijn persoon waar je ontzettend veel aan kan en mag vragen. Service zit daar wel goed :D

Hypostore ook al paar keer besteld buiten BF om en ook altijd nette service gehad. Onlangs ook iets dat wat langer kon duren maar telkens goed op de hoogte gehouden en had het alsnog best snel binnen.

Happy socks: vorig jaar de adventkalender besteld. Bij ontvangst bleek er 1 dag 2x in te zitten en dus ook eentje te ontbreken. Na mailcontact mocht ik 2 extra paar uitzoeken op hun kosten én ik kreeg alsnog het correcte vakje (met inhoud!) opgestuurd. Na bevestiging van hun kant via e-mail dat het verzonden zou worden heb ik er ook niks meer van gehoord, bleef op "aangemeld bij verzender" staan. Na een week wou ik weer contact opnemen, maar bij thuiskomst viel mijn oog plots op een klein, opvallend gekleurd pakje aan de deur bij onze buren (woning is niet bewoond). Aan de verpakking te zien lag dat daar al even... Was het pakje van Happy Socks! Blijkbaar heeft de bezorgdienst gewoon de status nooit geüpdate en heeft de bezorger er niet beter op gevonden dan het pakketje dus aan een random voordeur af te droppen, zonder zelfs maar een briefje achter te laten.
Happy Socks heeft een hele goeie klantenservice, zeker mailen als je vragen hebt.