CupCakes_ schreef:Yadano78 schreef:Voor degenen die nog een Nintendo switch zoeken, bij Amazon Frankrijk ongeveer 300€ incl verzending, beter gaat t niet worden denk ik..
Dat was niet goed voor mijn portemonee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janna schreef:Dan heb je nog geluk... Mijn 10 werkdagen eindigen half februari . Ik snap niet dat ze niet iets kleiner inkopen. Zo krijg je toch veel ontevreden klanten en annuleringen als je maar 4x per jaar bestelt?
janna schreef:Dan heb je nog geluk... Mijn 10 werkdagen eindigen half februari . Ik snap niet dat ze niet iets kleiner inkopen. Zo krijg je toch veel ontevreden klanten en annuleringen als je maar 4x per jaar bestelt?
Ashleytjuhh schreef:nicole_floor schreef:Ik heb net een verzendbevestiging van hypostore gekregen.
hier nog steeds niksvind dat best bagger eerlijk gezegd
Ashleytjuhh schreef:Gisteren na mijn bericht dat het bagger is, kreeg ik een pb van hypostore of ik mijn order nummer wilde doorgeven dan konden ze het na kijken. netjes terug gestuurd en wel gelezen maar weer geen antwoord.
Libertylove dat had ik ook. Had gebeld en nee zou de dag erna opgestuurd worden.
Het is jammer van de slechte reclame voor ze zo