Lief dat je het vraagt, nog steeds veel pijn, reumatoloog kon niks vinden, iig niet op Ehlers Danlos gebied (gelukkig/'helaas'), en het zou dan wel stress zijn. Ja stress, dat is het antwoord op alle somatische klachten die ik heb volgens de artseb
moedeloos word ik er van. Ik geloof best dat het een rol speelt maar ik heb naar mijn idee té veel somatische klachten voor mijn leeftijd om het op stress te gooien, ik noem maar wat: niet meer kunnen plassen sinds 4 jaar (zelf moeten katheteriseren), obstipatie tot 4 weken als ik geeen laxantia gebruik (langer heb ik het niet laten komen), (momenteel) nog geen 1,5 km meer kunnen lopen en altijd zoveel pijn, spierzwakte/stijfheid, altijd blauwe plekken, alle wondjes infecteren, altijd verhoging/koorts (maar cpr=laag), ik word altijd kotsmisselijk en duizelig wakker worden, rustbloeddruk van 80/40, rusthartslag van 50 bpm en sta ik op dan schiet ie naar de 170, etc etc etc.Ik loop bij de KNO (ik kwam voor iets anders maar ze ontdekten een cyste gevuld met hersenvocht in mijn neuskeelholte, 2 september heb ik daar een mri voor), bij de cardioloog alle mogelijke onderzoeken gehad (had een aangeboren hartafwijking waar ze pas op m'n 26e achterkwamen, waar ik aan geopereerd moest worden), de MDL sta ik op de wachtlijst van 6 maanden, de uroloog kan niks voor me doen, de gynaecoloog... en van iedereen hoor ik: je klachten komen door stress.. En ja ik heb heel veel stress maar ik wil gewoon niet geloven dat dit alles daardoor veroorzaakt wordt
Sorry voor het lange verhaal
Het zit me dwarser dan ik doorhad