Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
_Karlijn schreef:sterregoud schreef:Karlijn, heb je al getest op Lyme ?
Nope, hoe pak ik dat aan? Ik weet dat in Nederland de testen niet zo betrouwbaar zijn itt Duitsland, maar ik spreek geen Duits
fotolijstje schreef:Ohh Karlijn, wat naar voor je en ik wens je veel beterschap en sterkte! Dat ze maar snel mogen vinden wat het wel is.
Ik wil niet zeggen dat het echt door stress komt maar veel van je klachten lijken op eventueel PTSS .
Word je mentaal al geholpen?
Vooral in deze periode lijkt het me goed om iemand te hebben waar je al je zorgen etc kwijt kan.
Myfairytale schreef:Ik vind het al ongelooflijk knap dat je überhaupt nog stage loopt en zelfs 3 dagen. Je mag daar trots op zijn!
Natuurlijk begrijp ik dat mijn woorden je niet zullen helpen, maar ik probeer voor mezelf het dan in blokken te verdelen.
Bijvoorbeeld 2x ochtend en 2x middag, dus 4 blokken voordat je weer vrij bent. Zo kun je afstrepen en hopelijk vooruit kijken naar dat je weer vrij bent.
Wens je veel sterkte en kracht toe!
BarbaraNova schreef:Ik kom ook even binnen vallen, woon al drie jaar nog steeds in 1 huis met mijn ex samen, huurwoningen zijn echt zo moeilijk te krijgen, dit zijn echt wel erg zware jaren voor me, mijn geduld wordt dagelijks behoorlijk op de proef gesteld. Ben er zo vreselijk klaar mee, maar kan niet zomaar ergens heen want we hebben ook een dochter van 11 jaar...krijg geen urgentie want ja, je hebt een dak boven je hoofd...sta echt soms op instorten....
wyoming schreef:BarbaraNova schreef:Ik kom ook even binnen vallen, woon al drie jaar nog steeds in 1 huis met mijn ex samen, huurwoningen zijn echt zo moeilijk te krijgen, dit zijn echt wel erg zware jaren voor me, mijn geduld wordt dagelijks behoorlijk op de proef gesteld. Ben er zo vreselijk klaar mee, maar kan niet zomaar ergens heen want we hebben ook een dochter van 11 jaar...krijg geen urgentie want ja, je hebt een dak boven je hoofd...sta echt soms op instorten....
Al 3 jaar, wat verschrikkelijk. Zelf heb ik maar 8 maanden met mijn ex nog moeten samenwonen en daarna nog 7 maanden het huis moeten delen via birdnesten maar was zo blij toen ik mijn eigen huisje kreeg. (Ik kreeg gelukkig wel urgentie) Het is echt slopend, ik leef met je mee. En hopelijk vind je toch snel iets voor jezelf.
Swifter schreef:Ik ben in een pretpark met mijn dochter. Ik zat in een attractie met een gewichtslimiet. Ik zat onder deze limiet, maar niet veel. Ik ga eerlijk zijn. Ben ik er vanaf gestuurd omdat mijn bovenbenen te dik zijn en de attractie een foutmelding gaf. Ik ben op een streng dieet, al meerdere kilo’s er van, maar dit komt even erg rauw binnen. Eindelijk terug in die gewichtslimiet en toch…
Swifter schreef:Ik ben in een pretpark met mijn dochter. Ik zat in een attractie met een gewichtslimiet. Ik zat onder deze limiet, maar niet veel. Ik ga eerlijk zijn. Ben ik er vanaf gestuurd omdat mijn bovenbenen te dik zijn en de attractie een foutmelding gaf. Ik ben op een streng dieet, al meerdere kilo’s er van, maar dit komt even erg rauw binnen. Eindelijk terug in die gewichtslimiet en toch…