Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LaPluche schreef:Zebrastreep schreef:Dat ik wakker ben geworden met een gezwollen oog echt nog nooit gehad leuk weer
Vorig jaar ook gehad, bleek de processie rups te zijn.
Ik heb slechte ogen en kon mijn lenzen niet meer indoen. Wat een drama was dat
Amandavd schreef:xPabloBokt schreef:Dat mijn vader mijn LinkedIn bekeken heeft. Ga gewoon weg ofzo, heb je al jaren niet meer gezien en dat wil ik ook niet.
Je kan, indien je dat zou willen, ook mensen blokkeren op Linkedin.
Rawr schreef:Dat ik net bij m'n date uit bed ben gestapt terwijl ze lekker door snurkt en ik nu nog een paar kilometer van de binnenstad naar de buitenwijk waar ik woon mag lopen en kennelijk niets beters te doen heb dan een beetje te bokken. Ik wil gewoon in m'n eigen bed liggen en wou dat ik een taxi had besteld. Lopen zuigt.
Loeky01 schreef:Dat een gemeente hier in de buurt belasting vraagt over de winst die een kringloop maakt. Niet zomaar een kringloop, maar een kringloop die onwijs goede spullen apart houd voor mensen die uit hun woning gezet zijn of andere crisis situaties en daklozen en de rest verkoopt. Daarnaast hebben ze ook nog een eethuis, waar daklozen iedere avond een warme maaltijd kunnen komen eten en andere mensen die geen geld hebben voor een fatsoenlijke maaltijd.
En ze moesten echt veel belasting betalen. Mijn broek zakte er bijna van af...
Lau schreef:Stomme ziggo medewerker... ik wil gewoon mijn verhuizing door geven. Je hoeft niet te vragen waar ik met mijn telefoon abonnement Zit en ook niet wat het kost. Rot gewoon op je hebt 1 taak en dat is mij helpen met mijn vraag. Niet mij dingen aan smeren...