Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 02:36

Dat ik net bij m'n date uit bed ben gestapt terwijl ze lekker door snurkt en ik nu nog een paar kilometer van de binnenstad naar de buitenwijk waar ik woon mag lopen en kennelijk niets beters te doen heb dan een beetje te bokken. Ik wil gewoon in m'n eigen bed liggen en wou dat ik een taxi had besteld. Lopen zuigt. :(

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 04:49

Zand tussen mijn tenen |o
Laatst bij een meertje geweest om de honden te laten zwemmen en toen dus op sokken het water in gegaan... Zit een zandstrandje aan.

Sokken thuis uitgespoeld en gewassen....
En nu heb ik ze een uurtje aan, ben op het werk en kan dus niet meer sokken wisselen en ik heb zand tussen mijn tenen....

Nooooooooooooooooo ik haat zand

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 06:12

Dat ik mijn wekker echt optijd had gezet, maar mezelf alsnog weet te verslapen en nu super moet haasten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 06:20

Ik slaap ergens anders en sliep 2 uur ofzo, nu wakker kan ook echt nooit uitslapen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 06:51

Dat een vrachtwagen serieus zo hard met zijn deur gooide dat mijn bed ervan trilde en ik slaap op de 2de verdieping }:0

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 07:09

Ineke2 schreef:
Dat een vrachtwagen serieus zo hard met zijn deur gooide dat mijn bed ervan trilde en ik slaap op de 2de verdieping }:0

De chauffeur deed dat denk ik :Y)

Was het een Mercedes actros? Die deuren sluiten wel vaker alleen met een rotklap dicht

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 07:16

Dat ik een nachtmerrie had die weer zo vaag was. Waarom verzint mijn hoofd die rare dingen?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 08:44

Dat ik wakker ben geworden met een gezwollen oog echt nog nooit gehad leuk weer

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 08:46

Zebrastreep schreef:

Vorig jaar ook gehad, bleek de processie rups te zijn.
Ik heb slechte ogen en kon mijn lenzen niet meer indoen. Wat een drama was dat

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 08:58

LaPluche schreef:
Zebrastreep schreef:

Vorig jaar ook gehad, bleek de processie rups te zijn.
Ik heb slechte ogen en kon mijn lenzen niet meer indoen. Wat een drama was dat

Het zit meer boven het ooglid een beste zwelling ik denk allergische reactie op de mascara of dat ik ben gestoken vannacht moet wel zeggen dat het iets beter wordt nu ik uit bed ben. Ik hen al 1 keer bij dat oog een hele beste blauwe plek gehad dus dan is dit nog te doen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 09:08

Dat ik dacht een watje ben hoor val ik bijna flauw door een dik ook doe even normaal heb de bank nog kunnen halen

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:08

Woningbouw die vandaag bij mij komt om geluidsoverlast te beluisteren...

zijn de buren natuurlijk voor het eerst in maanden eens stil

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:12

Wauw, normaal kan ik het heel goed vinden met mijn stiefmoeder maar nu valt mijn bek echt open. Ze wilde graag een trampoline in de tuin, dus ik mijn vader voor Vaderdag een trampoline gegeven (het zijn vooral mijn kinderen die erop gaan springen) krijg ik bericht dat het niet de goede is en dat ze een andere wil. Ik zou nog eens wat cadeau doen zeg. Bah

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-20 11:30

Dat mijn vader mijn LinkedIn bekeken heeft. Ga gewoon weg ofzo, heb je al jaren niet meer gezien en dat wil ik ook niet.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:40

xPabloBokt schreef:
Dat mijn vader mijn LinkedIn bekeken heeft. Ga gewoon weg ofzo, heb je al jaren niet meer gezien en dat wil ik ook niet.

Je kan, indien je dat zou willen, ook mensen blokkeren op Linkedin.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-20 11:59

Amandavd schreef:
xPabloBokt schreef:

Je kan, indien je dat zou willen, ook mensen blokkeren op Linkedin.

Heb ik idd ook meteen gedaan. Had hem laatst al geblokkeerd op Facebook, zal hij wel in de gaten hebben gehad ofzo dat hij ineens op mijn LinkedIn ging kijken.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:16

Rawr schreef:
Dat ik net bij m'n date uit bed ben gestapt terwijl ze lekker door snurkt en ik nu nog een paar kilometer van de binnenstad naar de buitenwijk waar ik woon mag lopen en kennelijk niets beters te doen heb dan een beetje te bokken. Ik wil gewoon in m'n eigen bed liggen en wou dat ik een taxi had besteld. Lopen zuigt. :(

:(:) Dit had ik gister dus. Mocht zonder slaap drie kwartier terugfietsen. Ben nu nog steeds moe

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:39

Dat ik de film Bruno kijk en me een beetje afvraag waarom ik dit kijk. :=

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:55

Dat er een collega in mijn buurt staat welke de hele dag al gruwelijk extreem overdreven aanwezig is _-:(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:59

Dat een gemeente hier in de buurt belasting vraagt over de winst die een kringloop maakt. Niet zomaar een kringloop, maar een kringloop die onwijs goede spullen apart houd voor mensen die uit hun woning gezet zijn of andere crisis situaties en daklozen en de rest verkoopt. Daarnaast hebben ze ook nog een eethuis, waar daklozen iedere avond een warme maaltijd kunnen komen eten en andere mensen die geen geld hebben voor een fatsoenlijke maaltijd.
En ze moesten echt veel belasting betalen. Mijn broek zakte er bijna van af...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:03

Ik ging net naar de supermarkt en toen wilde ik buiten mijn fiets van het slot halen. zat er opeens dikkkke vogelschijt op mijn arm. Kon ik alles er af poetsen. :r

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:05

Loeky01 schreef:
Dat een gemeente hier in de buurt belasting vraagt over de winst die een kringloop maakt. Niet zomaar een kringloop, maar een kringloop die onwijs goede spullen apart houd voor mensen die uit hun woning gezet zijn of andere crisis situaties en daklozen en de rest verkoopt. Daarnaast hebben ze ook nog een eethuis, waar daklozen iedere avond een warme maaltijd kunnen komen eten en andere mensen die geen geld hebben voor een fatsoenlijke maaltijd.
En ze moesten echt veel belasting betalen. Mijn broek zakte er bijna van af...

Waarom zou er géén belasting over de winst betaald moeten worden? Het is alleen wel vreemd dat een gemeente die int.
Weet je zeker dat dit verhaal klopt?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:47

Stomme ziggo medewerker... ik wil gewoon mijn verhuizing door geven. Je hoeft niet te vragen waar ik met mijn telefoon abonnement Zit en ook niet wat het kost. Rot gewoon op je hebt 1 taak en dat is mij helpen met mijn vraag. Niet mij dingen aan smeren...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-20 14:01

Dat ik zwaar brak ben van twee mixdrankjes en een cocktail van gisteravond. Ik ben 23, geen 50 :')

Maarja, ik drink ook bijna nooit op een radlertje na dus ik ben ook niks gewend. :+

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 14:17

Lau schreef:
Stomme ziggo medewerker... ik wil gewoon mijn verhuizing door geven. Je hoeft niet te vragen waar ik met mijn telefoon abonnement Zit en ook niet wat het kost. Rot gewoon op je hebt 1 taak en dat is mij helpen met mijn vraag. Niet mij dingen aan smeren...

Het zal je misschien verbazen, maar waarschijnlijk is het wél de taak van die medewerker om jou dingen aan te smeren. Het is alleen niet wat jíj aan die persoon vraagt.