Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sky_As
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 12:57

_evelien_ schreef:
77online shop heeft die ook goede kwaliteit kleding?
Ziet er wel heel mooi uit.

Geen idee, we gaan het mee maken. Maar op de foto ziet het er wel oké uit en voor die prijzen kun je geen topkwaliteit verwachten dus mijn. Verwachting ligt dan ook niet heel hoog.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 13:00

Welke stylist had je sky_as? Jammer zoveel donkere dingen inderdaad. Ben ook wel benieuwd naar die 77onlineshop.

Sky_As
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 13:01

Tieneke schreef:
Sky_As, heel vreemd dat je een bijna volledig zwarte box hebt gekregen... Het is niet alsof dat in je preview naar voren komt. Echt bizar en heel erg saai van die stylist! In je eigen bestelling zit al heel wat meer kleur!

Moet ik wel toegeven dat ik aangegeven heb niet te lichte kleuren te willen ivm dat ik voor mijn werk naar de paarden ga en niet met vlekken op mijn werk kan komen maar dan nog zijn er genoeg andere kleuren tussen wit en zwart. Ook aangegeven dat ik wel van jurken en jumpsuits houdt. Toch 4 items gehouden maar van mij had het spannender gemogen.

Sky_As
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 13:02

Rena100 schreef:
Welke stylist had je sky_as? Jammer zoveel donkere dingen inderdaad. Ben ook wel benieuwd naar die 77onlineshop.

Romy. Ik zal van de week wel even laten weten hoe de andere kleding is....

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 13:03

@Sky_as: heel benieuwd naar je mening over Seventyseven. Vind dat ze erg leuke items hebben.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 13:04

Wat jammer dat zoveel dingen zo slecht passen.. wordt er dan zo slecht naar de opgegeven maten en lichaamsbouw gekeken? Juist een stylist zou daar extra goed naar moeten kijken. Zonde hoor!

77onlineshop heb ik ook wel eens geprobeerd, met heel wisselend succes. Soms zijn de maten echt bizar afwijkend, soms is de stof heel slecht maar soms zitten er ook wel leuke dingen bij.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 13:27

Sky_As schreef:
Rena100 schreef:

Romy. Ik zal van de week wel even laten weten hoe de andere kleding is....

Ja ik had ook Romy, en bij mij was het ook heel basic en veel zwart en donker. Is blijkbaar haar stijl een beetje.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 13:31

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn box is binnen gekomen.
De pantalons hou ik allebei, zitten echt heerlijk.
Roze blouse met rok vind ik verrassend leuk en hou ik.
De body zat niet mooi en voel ik me niet fijn in.
Lichtgroene blouse had ik me op verheugd maar was niks. Te kort, je ziet mijn buik, en zit raar voor voren.
Blazer was leuk maar vind 90 euro te veel.
Broekpak/jumpsuite zat echt niet. Liplezen en trekt tussen mijn billen. Echt niet flatteus.

77 shop heb ik wel vaker besteld. Kwaliteit is mwah en pasvorm niet altijd oké. Valt vaak klein. Maar soms heb je geluk en zit er wat leuks bij.

Yontheke

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 14:09

Om de pasvorm redenen bestel ik normaalook nooit kleding online. Ik vind het zelf al moeilijk inschatten wat er gaat passen en wat niet en soms is het ook gewoon proberen dus ik snap wel dat de styliste dit ook niet zomaar kan inschatten.

@ Denise_storm, ik vind het 2de jurkje je ontzettend leuk staan.

@ Hanafabuki, jouw box ziet er me ook wel leuk uit. Heb je misschien een linkje van de gebloemde rok?

@ Nymeria, die Tommy long sleede is prachtig!

Ik zie net bij mijn bestellingen dat de pumps van Steve Madden die normaal in mijn box zaten uitverkocht zijn. Ik hoop maar dat dit komt omdat ze in mijn box zitten, anders pfff. Die schoenen had ik echt als tip gegeven dat ik die geweldig vond.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 14:19

Marjan, die ruitjesbroek is leuk zeg!

Nadat de box bij mij toch een beetje tegenviel en het laatste leuke item niet meer zou komen omdat die uitverkocht was zelf maar aan de slag gegaan op basis van mijn eigen 'styles die je mooi vindt'.

Heb ook heel bewust gekeken naar dingen die ik normaal niet zo snel zou kopen, maar nu wel voor het uit proberen.
En ook via de 'items die hier op lijken' van Zalando.

Schot in de roos! Gisteren een pakketje binnen gekregen met twee spijkerbroeken, een short, drie shirts en een jurkje en op één broek na vind ik alles écht heel leuk en het is niet wat ik normaal zou kiezen!
Dus ondanks dat de personal shopper voor mij een flop was, heeft dit topic mijn kledingkast wel goed gedaan :D.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 14:54

Marjan erg leuke box. Roze blouse met rok echt hartstikke mooi;)

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 16:32

Box ook eindelijk binnen!
Jammergenoeg viel het me best tegen met passen.

Afbeelding
Rokje, leek mij vanaf de foto leuker dan de andere maar bleek toch wat minder fijn te zitten en deed wat goedkoop aan. Shirtje twijfel ik nog over.

Afbeelding
De andere rok, die vind ik dus wél heel leuk! Shirt twijfel.

Afbeelding
Overslag jurk. het touwtje knoop je onder je oksel vast waardoor er een rare vorm in trekt. Ook veel te groot (ik trek em samen op m'n rug op de foto)

Afbeelding
Panterprint shirt: veel te groot, anders had ik em denk ik wel gehouden.
Broekje van mezelf

Afbeelding
Off shoulder top; sowieso niet mijn ding. Vriend vond em opzich wel leuk, ik heb t idee dat mn bovenlijf er zo lang in lijkt.

Afbeelding
Kant/rood shirt. Positief verbaasd maar vind het stofje niet lekker zitten en veel te kreuk gevoelig voor mij :+

Afbeelding
Jasje: model is leuk, voelt goedkoop aan en kleur is echt niet mijn ding.

Afbeelding
Deze was ik enorm benieuwd naar. Bandjes kunnen er ook af. Zit heerlijk, past goed. Maar vind het een beetje te netjes ofzo? De split is wel helemaal tot boven dus kan niet zomaar even bukken ofzo :')

Ik had gevraagd om wat speelse, kleurrijke items waar ik ook in zou kunnen werken (Momenteel door corona werkeloos, maar normaal in een kleding zaak) en ik denk dat ze dat toch goed heeft gedaan. Alleen toch niet 'mij'.
Ik twijfel nog even of ik de items die ik leuk vind, ook echt ga dragen en dus wil houden.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:09

Mijn nabestelling is gister ook aangekomen! De 2 Levi's broeken die ik kreeg waren te lang dus die wou ik graag wat korter hebben. Helaas hadden ze 1 broek niet meer dus had ze er een ander in gedaan. Die was heel licht van kleur. Was niet mij ding, dus die gaat weer terug. Verder ook de Vanz een maatje kleiner gekregen en daar ben ik zoooo blij mee! Moet ze wel nog even inlopen maar dat komt vast goed.
Volgende maand ga ik een nieuwe box bestellen met zomerkleren. Moet nog wel even bedenken of ik dezelfde styliste hou of een andere ga kiezen.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:20

Hier is de box ook binnen, morgen alles even passen!

Komen leuke dingen voorbij, spijtig dat voor sommige de maten niet kloppen. Vind 't passen van mijn box nu precies ook spannend worden of alles gaat passen!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:23

Nou, mijn box is binnen en gepast!
Dit is wat ik kreeg
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eerst de jumpsuit maar gepast
Was even moeilijk aandoen, maar paste opzich wel
Afbeelding
Afbeelding
Maar t stofje was niet fijn en erg statisch
Afbeelding
Geruite broek zat lekker, twijfel erg of ik die niet zal houden..
Blousje is niks voor mij

Afbeelding
Afbeelding
Het zwarte shirt\blousje zat wel ok.

Afbeelding
De flared zwarte broek past erg goed, de blauwe blouse is niks voor mij
Afbeelding
Met het zwarte shirt en een eigen riem erbij
Afbeelding
En ik had ook nog een zwart omslagvest dat prima paste maar wel kriebelde
Afbeelding

Ik twijfel over de geruite broek en de zwarte wijde broek.
De zwarte is meer mijn ding, goede kwaliteit maar daar betaal je ook voor (120 euro) en is van Levi's
De geruite broek zit erg lekker, maar ik heb niet echt iets om erbij aan te doen en ook niet echt geschikte schoenen voor eronder en die is 60 euro ongeveer..
Dus ik twijfel nogal..

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:01

Mijn box is ook binnen! Dit is wat ik uiteindelijk heb ontvangen.
Afbeelding

Ik vind sommige dingen wel leuk, maar niet de prijs waard of leuk genoeg. Andere dingen vond ik niets of pasten niet. Helaas alles terugsturen dus! Leuk om geprobeerd te hebben, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar. Mijn styliste was trouwens Sibel.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:38

Dit is wat ik binnenkort krijg

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dan kom ik de zomer wel weer door :o

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 19:40

fleurtjeuh, die geruite broek staat je leuk!! Leuk met een fel gekleurd shirt erop, of gewoon een zwart blousje/shirt/trui. En qua schoenen eronder, simpele zwarte sneakers kan altijd, of een wat stoerder laarsje. wijde broek vind ik persoonlijk minder, maar kan anders zijn met een ander shirt erop.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 23:12

@denise die jumpsuit staat je geweldig

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 04:31

_evelien_, super mooie spullen die je krijgt! Heb je los besteld bij Zalando, of komt er een volledige box?

Ik kreeg begin van de middag mijn preview, lekker snel! Vooraf al een paar berichtjes over en weer gestuurd met de styliste en ik ben echt positief verrast! Ik krijg op geen enkele manier een volledig overzicht op mijn telefoon voor elkaar, dus jullie zullen het met foto’s van ieder artikel afzonderlijk moeten doen.

Afbeelding

Qua stijl vind ik het shirt leuk, ben alleen niet zo heel erg fan van Berlijn als stad :+ . Mag alsnog komen.

Afbeelding
Fijn! Bevalt me en kan ik goed in mijn garderobe gebruiken.

Afbeelding
Deze mag zeker ook komen, vind ik leuk!

Afbeelding
Ook leuk, ben benieuwd hoe hij staat.

Afbeelding
Heb al iets wat vrijwel hetzelfde is, deze ga ik dus afwijzen.

Afbeelding
Het enige item uit de preview dat ik niet mooi vind, een beetje ouwelijk.

Afbeelding
Mooie trui en helemaal mijn stijl, mag komen!

Afbeelding
Ik had gevraagd om sneakers die makkelijk te combineren waren maar toch iets hadden qua kleur of stijl. Deze zijn wel wat aan de prijs maar ik vind ze erg gaaf! Denk dat ik ze wel laat komen en als ze goed zitten mogen ze blijven.

Afbeelding
Met 115 Euro echt een beetje te duur voor jeans, ook al vind ik het een mooie broek. Daar ga ik dus een andere voor vragen.

Afbeelding
Ik had aangegeven altijd moeite te hebben om een jumpsuit te vinden dat bij mijn lengte en figuur zou staan, ben heel benieuwd naar deze! Vind hem zo van de foto leuk, vooral het wikkel detail. Misschien geeft dat net het zetje waardoor een jumpsuit eindelijk eens leuk staat.

Al met al ben ik echt blij, had ik na de gemengde reacties hier niet per se verwacht. De styliste heeft goed naar mijn wensen geluisterd qua kleuren en stijl en echt maatwerk geleverd. Ik ben klein en veel van de artikelen komen uit een Petite lijn, de spijkerbroek heeft ze in mijn lengtemaat weten te vinden (ben ik nog nooit zomaar tegengekomen, ik maak ze altijd korter). Er zitten veel items tussen waar ik zelf niet automatisch naar gegrepen zou hebben, maar die ik toch heel leuk vind. Ook een duidelijke onderbouwing waarom ze niet voor meerdere outfits is gegaan, maar voor een duidelijk kleurschema en items die vrijwel allemaal onderling goed met elkaar te combineren zijn. Qua prijs zijn alleen de jeans en de schoenen aan de dure kant, de rest in het goedkope en middensegment. Leuke ervaring tot nu toe, ik ben benieuwd naar de uiteindelijke box!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 05:59

Vind jouw box echt heel leuk prulletje! Mooie frisse kleuren en heel afwisselend.de schoenen zijn ook gaaf, heb je daar een linkje van? Jumpsuit is ook erg leuk, maar vind dat mezelf toch nooit zo mooi staan.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 08:24

Prulletje dit is een aanvulling op mijn eerste box. Daar zat een rok in die me tegen viel.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 10:05

Heb jij alles al gepast astridalida?

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 10:43

Oeh, prulletje heb je een linkje van het witte shirt en de jumpsuit? Gave box!

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 11:52

Hier de box uitgepakt en alles gepast! Maten waren allemaal prima, ook de lengtes.

Dit was de preview

Afbeelding

Heb de groene broek van G star, de body en de jeansjas van Tommy gehouden. Zaten allemaal heerlijk!

Afbeelding

Afbeelding

De leren jas niet gehouden, was te duur voor "erbij".

Afbeelding

De faux leren broek ook n'a lang twijfelen teruggestuurd, was leuk en paste mooi...maar zo warm en zweterig...spijtig!

Afbeelding

De jeansrok was te groot en het model stond me niet.
Schoenen waren wel leuk, maar heb geen kledij welke ik daarmee kon combineren, dus terug.
Groene top was heel warm voor de zomer en geen fijn stofje.
Blouse was te flets qua kleur en oversized, teruggestuurd.

Al bij al vond ik het een leuke ervaring, heb een leuke outfit gescoord! Voor de winter bestel ik opnieuw een box!