Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Hoe ik het ook draai of keer. Ik ben altijd ‘stuk’.
Citaat:Volgens haar zijn de spiraal en implanon veiliger dan sterilisatie bij de vrouw.
Luxorvalkje schreef:Mijn ouders zijn gescheiden op mijn verjaardag![]()
On topic:
Vandaag bij de gynaecoloog geweest. Volgens haar zijn de spiraal en implanon veiliger dan sterilisatie bij de vrouw. Mirena heb ik gehad, geen succes.
Ook het argument over hormonen in mijn lijf ging volgens haar niet op. Door implanon zou ik minder natuurlijke hormonen uitplassen.
Moest er maar eens goed over denken, en kreeg implanon folder mee.
Luxorvalkje schreef:Mijn ouders zijn gescheiden op mijn verjaardag![]()
On topic:
Vandaag bij de gynaecoloog geweest. Volgens haar zijn de spiraal en implanon veiliger dan sterilisatie bij de vrouw. Mirena heb ik gehad, geen succes.
Ook het argument over hormonen in mijn lijf ging volgens haar niet op. Door implanon zou ik minder natuurlijke hormonen uitplassen.
Prairy schreef:Luxorvalkje schreef:Mijn ouders zijn gescheiden op mijn verjaardag![]()
On topic:
Zou eens vragen om een second opinion, als jij vind dat een sterilisatie voor jou the way to go is, dan moet je daarvoor gaan en je niet af laten schepen.
Achterlijke dokters, maar goed die discussie hebben we hier al vaker gehad![]()
![]()
En net als bij lor zou ik het echt een godswonderramp vinden als ik ineens zwanger zou zijn, dat zou betekenen dat mijn volledig weggehaalde eileiders weer aangegroeid zijn. Brrr moet er niet aan denken!
Sizzle schreef:Dat is geen vergelijk want met een implantaat is het ook niet de bedoeling dat je zwanger wordt.
Neemt niet weg dat ik het gewoon een zwaktebod vind van de arts om iemand die vastberaden is zo op deze manier af te wimpelen.