Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:23

Voor in de werkschoenen :P

En jaaaaa wel leuke kleurtjes en foute patronen en ook nog het liefst verschillend _O-

Collega's worden gek :D

marleen_88

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:38

Happy Socks zijn ook regelmatig bij Dekamarkt en Dirk vd Broek in de aanbieding. Dan kosten ze €3,99 per paar!

Ik twijfel over het halen van mn motorrijbewijs... Wat denken jullie??

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:47

Doen!!! Sorry, dan heb je aan mij een verkeerde in dit topic.

Ik heb sinds anderhalve week mijn droommotor in bezit. Echt mijn passie, heerlijk... even een stukje rijden met een muziekje op. Ik ben heel erg dankbaar hiervoor...

Afbeelding

xSCWx

marleen_88 schreef:
Happy Socks zijn ook regelmatig bij Dekamarkt en Dirk vd Broek in de aanbieding. Dan kosten ze €3,99 per paar!

Ik twijfel over het halen van mn motorrijbewijs... Wat denken jullie??

Mijn zwarte humor en duivelshoorntjes komen naar boven bij die laatste vraag dus daar reageer ik best maar even niet op }>
@ista prachtige motor!
Laatst bijgewerkt door xSCWx op 27-05-20 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_88

ista schreef:
Doen!!! Sorry, dan heb je aan mij een verkeerde in dit topic.

Ik heb sinds anderhalve week mijn droommotor in bezit. Echt mijn passie, heerlijk... even een stukje rijden met een muziekje op. Ik ben heel erg dankbaar hiervoor...

[ [url=m/4lj1De.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oooooh wauw!!! <3 <3

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:54

Er zijn goedkopere manieren om van je leven af te komen dan op een motor. Je kan je geld beter aan iets anders besteden. Over het hoofd gezien worden kan ook gedaan worden door het personeel in elke willekeurige supermarkt of kledingwinkel.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 20:55

Haal je motorrijbewijs maar! Zou ik alvast wel een advertentie zetten voor vrijwilligers om je van het asfalt af te schrapen.

Fudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:31

Sheran schreef:
Haal je motorrijbewijs maar! Zou ik alvast wel een advertentie zetten voor vrijwilligers om je van het asfalt af te schrapen.

En vergeet dan niet om je van tevoren als donor te registreren!
* of gaan we nu iets te ver..? :o :(:) *

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 21:34

Nee hoor, we hebben donoren nodig! Verkeersongevallen zijn goed :j

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:44

Hilli schreef:
Er zijn goedkopere manieren om van je leven af te komen dan op een motor. Je kan je geld beter aan iets anders besteden. Over het hoofd gezien worden kan ook gedaan worden door het personeel in elke willekeurige supermarkt of kledingwinkel.

Maar het is op zich dan wel een leuke manier om dood te gaan. Dat is ook wat waard! :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:52

Hahaha wauw, wat een reacties. :')
Blijft een dilemma.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:03

Niet doen, ik heb het al 10 jaar en na het halen van het rijbewijs nooit meer iets mee gedaan. Zonde van het geld en de tijd dus.
Ik had een alles in één pakket maar heb het in één keer gehaald dus zelfs geen extra lessen of examen van de garantie mogen rijden.
Het geld van de cursus kun je beter sparen of ergens anders aan uitgeven, als jouw prioriteiten net als bij mij bij andere dingen in het leven liggen ga je er toch niets mee doen.

Mag wel een opfriscursus als ik ooit besluit om weer te gaan rijden :=

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 22:13

Haha ja zo ging het bij mijn ex ook. Rijbewijs gehaald maar nooit iets mee gedaan. In de winter is het vaak toch te koud/te glad enzo, je kunt moeilijker mensen meenemen, geen spullen vervoeren...

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:32

Maar daarvoor heb je een auto toch?
Ik rij al 16 jaar en ook gewoon in de winter. Tegen kou en regen kun je je kleden. Alleen bij gladheid rij ik niet.

Oké, niet helpend voor dit topic :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:33

Ik moest enkel examen nog afleggen, toen door mijn paard in puin getrapt en nooit afgereden. Mijn diefje verkocht (had een diversion 600) maar pak, helm en schoenen/laarzen kan ik niet wegdoen...
Ik ga het rijbewijs echt nooit meer halen, mijn huidige vriend schopt me gelijk buiten vrees ik.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 22:36

ista schreef:
Maar daarvoor heb je een auto toch?
Ik rij al 16 jaar en ook gewoon in de winter. Tegen kou en regen kun je je kleden. Alleen bij gladheid rij ik niet.

Oké, niet helpend voor dit topic :')

Je gaat toch niet én een auto én een motor nemen?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 23:09

Als je je motor rijbewijs gaat halen, dan moet er ook een motor komen. Die moet ook onderhouden worden, naar de garage en belasting voor betaald worden en er moet brandstof in. Je moet dat ding ook weer ergens kwijt. Die kan natuurlijk niet het hele jaar door dag en nacht ergens op een stoep staan.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 06:47

Jullie hebben allemaal gelijk. Een vriendin van me is een stoere chick, altijd kartwedstrijden gereden, vanaf 16 een schakelbrommer ipv scooter, heeft dus ook vrij snel motor rijbewijs gehaald en een motor gekocht. 10 jaar later; motor weg want ze reed haast nooit.

M'n vrien rijdt motor, heeft ook een motor staan, dus pak en motor hoeven niet aangeschaft te worden. Alleen dus rijbewijs...

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:34

Dus dan ga jij motorrijden terwijl je vriend thuis moet blijven? Of gaat hij achterop?

Het is natuurlijk niet klaar met alleen het rijbewijs, jullie gaan dat niet volhouden zonder tweede motor.

Dus dat rijbewijs is het begin van een stortvloed aan meer kosten. En als je twijfelt, waarom zou je het dan doen? Dan is motorrijden (kennelijk) niet echt je passie en kan je je geld beter besteden en gewoon regelmatig lekker achterop mee gaan!

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 08:29

Iets heel anders maar ik zit al 2 dagen in gevecht met mezelf. Ik heb woensdag mijn paard op mijn voet gekregen en die is nu ingepakt door de fysio met de boodschap: toch proberen wat te lopen zodra het gaat.
Dus ik heb gisteren (met hulp van krukken) voor het eerst terug wat gelopen maar ‘s avonds weer pijn.

Ik wil dus HEEL graag dat stomme verband er af halen maar eigenlijk mag het morgen pas :+
Praat me hiervan af please _O-

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 08:32

Je gaat er niet dood aan als het blijft zitten en het zit er niet voor niets.

Als je zelf gaat rommelen kan je wel jezelf weer langer in de lappenmand zetten waardoor je alsnog langer verband. Hebt.

tjaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 09:30

Ik zou dat verband nog even laten zitten en in de tussentijd lekker op de bank met je pootje omhoog gaan shoppen naar veiligheidsschoenen.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 10:17

Die heb ik al besteld :')
Maar het lijkt net of het verband te strak zit om mee te kunnen lopen en arghh.
Ondertussen heb ik er terug ijs op gelegd en het is wel beter nu dus voorlopig mag het blijven zitten :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 10:22

Steunverband kan heel irritant zijn, maar heeft wel een belangrijke functie. Nog even laten zitten dus en sterkte met je voet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 20:25

Gewoon bedenken dat je blij mag zijn dat je je voet voeld, er zijn mensen die voelen hun voet niet omdat ze er geen 1 meer hebben :+ . Om laten dus!