Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:43

Zat een filmpje te kijken: paard dressuurmatig niet voor elkaar en dan bitloos willen gaan springen; ruiter hangt het hele filmpje met armen en bovenlichaam aan het dier te sjorren.. Waarom zou je dit willen? En dan het meest kritisch zijn op het paard. Jammer. -O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 13:30

Projectpartner die niet op is komen dagen. Via andere mensen te horen krijgen dat hij problemen had met de dataset waar ik halverwege vorige week nog naar gevraagd heb en aan een ander heeft gevraagd om het uit te leggen. Afgelopen zondag heb ik hem met een onvoldoende (5) beoordeeld. 14 jan hebben we een presentatie en assessment over dit project en mijn hoop is een beetje vervlogen aangezien we ook nog geen presentatie en poster hebben.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 13:34

Dat ik weer naar school moet vandaag :\

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 13:35

Ik weet niet in welke verhuisdoos mijn map met papieren is. Ik heb al in de dozen gekeken waarin ik dacht dat hij zat

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 13:44

DHL

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 14:35

casperzazoe schreef:
Lestrange01 schreef:
Ik wil het vliegtuig uitttttt |o

Hoe is de rest van je reis geweest? Toch nog leuk gehad? :)

Ik weet het niet... Het was... overweldigend en heel confronterend voor mijn autisme. Nu ik terug ben voel me heel vreemd en.. tja ik weet het niet.

Ik ga de reis in ieder geval nooit meer vergeten.

Pandora2 schreef:
Lestrange01 schreef:
Ik wil het vliegtuig uitttttt |o

Ik zou wel blijven zitten tot de vogel op de grond staat.
Better safe then sorry :=

Hij stond al op de grond maar we moesten een half uur wachten want de gate was nog bezet :') en dan duurt dat half uurtje (na elf uur vliegen) zooooo lang

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 14:43

Collega's die mijn pakketjes openen.

Ik laat altijd alles op mijn werk bezorgen en ontvang ze dus meestal ook zelf maar nu ben ik een dag vrij en appt een collega dat ze 'per ongeluk' mijn pakketje heeft geopend omdat ze dacht dat het voor de zaak was. Dit is nu de tweede keer in een maand tijd... zo moeilijk is het niet om even te kijken welke naam er op de doos staat. En er komen zo'n 5-10 pakketjes per week voor collega's binnen dus het is ook niet zo dat dit een uitzondering is. :roll:

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 14:59

Dat ik niet kan zeggen of ik wel of niet genoeg heb gedaan voor het tentamen. Wil hem ook gewoon achter de rug hebben, wie verzint het nu weer om 5 uur. Lekker met eten en zit er heel de dag al tegen aan te hikken. Wat moet ik nog herhalen? Alles eigenlijk, maar word er alleen maar paniekerig van :')

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 15:05

sureido schreef:
Dat ik niet kan zeggen of ik wel of niet genoeg heb gedaan voor het tentamen. Wil hem ook gewoon achter de rug hebben, wie verzint het nu weer om 5 uur. Lekker met eten en zit er heel de dag al tegen aan te hikken. Wat moet ik nog herhalen? Alles eigenlijk, maar word er alleen maar paniekerig van :')

Ik zou het aan de kant leggen en nog even een paar uurtjes ontspannen (voor zover mogelijk) om op te laden. Mijn ervaring is dat je die laatste uren echt niets meer opneemt en alleen maar zenuwachtiger wordt, en om dan op het moment suprême geen energie meer hebben. Op tijd eten, banaan mee voor als je trek krijgt en straks knallen. Je kunt het! Succes!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 15:14

Bedankt, ik hoop het :D, heb het eventjes inderdaad aan de kant gegooid en ben nu even tv aan het kijken. Maar dit voelt zo fout :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 15:58

Adelaide71 schreef:
Zat een filmpje te kijken: paard dressuurmatig niet voor elkaar en dan bitloos willen gaan springen; ruiter hangt het hele filmpje met armen en bovenlichaam aan het dier te sjorren.. Waarom zou je dit willen? En dan het meest kritisch zijn op het paard. Jammer. -O-

Vrij normale gang van zaken in andere landen, helaas (weet niet waar het filmpje zich afspeelt, maar ik vind het hier in de UK tenenkrommend). Hoe vaak je hier wel geen advertenties ziet met “jumps x cm easily, needs work on the flat”, en dan zie je foto’s of filmpjes van een paard dat inderdaad springt, maar hoe is een tweede... (en dan hangt er vaak ook nog een pelham in, want waar de rem en het stuur zijn, tja...).

Whale schreef:
Gini schreef:
Whale, heb je er al over gepraat met je leidinggevende/collega's/HR?

Ga het tegen mn leidinggevende zeggen wanneer hij er is. Dat sommige bedrijven in de vacature het iets mooier maken dan het daadwerkelijk is, ok, maar dit is gewoon liegen -O-

Wat vervelend dat het zo tegenvalt. :\

Ik erger me aan het feit dat ik maar 5 uur geslapen heb vannacht, nu doodmoe ben, maar niet kan slapen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 16:03

Beetje dat idee inderdaad Mkango. Maar dan gewoon hier in NL. Ik denk dan: misschien eerst de basis voor elkaar hebben voordat je gaat springen. Vond de ruiter erg matig. Dat is niet erg, maar ik denk dan: wees eerlijk tegenover jezelf en daarmee tegenover het paard.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 16:38

Het adobe pakket. Ik wilde een functie gebruiken, werkte dit niet want dan werden mijn lijnen veranderd en dat wilde ik niet. Heb ik me rot gegoogeled naar een oplossing, niks te vinden. Pak ik 1 knopje, en het is gefixt. Waaaaaarrooooom staat dit niet gewoon op Google? -O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 17:03

En ze gooien me weer gewoon random neer op een zaterdag avond. Echt ga toch een eind fietsen. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 17:46

Pijn in mijn lijf en nek. Teveel gedaan met bomen uitgraven en naar de moestuin brengen.

En moestuin te klein. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 18:57

Collega’s die lopen te janken dat ze geen volledige drafsessies willen doen met de jonge paarden, want dan zijn we later klaar en kunnen zij minder lang op hun telefoon zitten. Dezelfde collega’s lopen te janken dat de jonge paarden te druk zijn en teveel energie hebben. En er werd mij gisteren met klem door de assistent trainer geïnstrueerd zes rondes te draven tenzij hij of de trainer anders beslissen, maar ik krijg nu van iedereen allemaal gezeur dat “mensen echt heel geïrriteerd beginnen te raken omdat je niet stopt als ze ‘ho’ zeggen”... ehm, sinds wanneer zijn zij (assistent) trainer? :roll: Kan echt niet wachten om al die lowlifers in racing achter me te laten. :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 19:11

Filmpje die ik via de app kreeg van oa mijzelf :x

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 19:23

Rebecca schreef:
Filmpje die ik via de app kreeg van oa mijzelf :x

Lol herkenbaar _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 19:54

Wij gingen dit jaar niet naar een vakantiepark. Wij gingen op hotel, lekker luxe. Kamer voor ons en de honden en een kamer voor de dochter. Elke ochtend ontbijtbuffet, opgedekte bedden etc. Oostenrijk ofzo.

Nope, wij gaan dit jaar naar een Landal vakantiepark in Nederland, want dat is toch de makkelijkste optie met een kind en 2 honden :')

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 19:58

Wij gaan daar de laatste jaren altijd naartoe, niets mis mee.
Hotel zou een grotere ergenis zijn met 2 kinderen en hond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 20:16

Daarom weer een vakantiepark, maar wij gaan eigenlijk liever op half pension :) Bieden die vakantieparken ook wel maar voor een belachelijk dure prijs :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 21:33

Ik erger me aan het feit dat ik me soms zo enorm eenzaam kan voelen. Vandaag is ook zo’n dag.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 21:36

Dat ik de 24/7 pijn in mijn lijf toch weer behoorlijk zat aan het worden ben. Van mij mag het voorjaar worden, maar in ieder geval met minder vocht in de lucht wat met mijn luchtwegen ook geen pretje is. _-:( _-:( _-:(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 22:03

Vuurwerk. {:)-:( {:)-:( {:)-:(

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 22:12

Het feit dat ik niet weet of ik er goed aan heb gedaan om te stoppen met mijn verzorg (soort van eigen) paard, vanwege erge vermoeidheid... :n