Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 16:50

Exitium schreef:
Mja, ben nog tot een uur of zes thuis, dus zie het wel. Wat ik besteld heb zou volgens mij prima in de brievenbus kunnen, dus heel misschien vind ik het daar vanavond wel in anders :')

Dacht ik van mijn pakketje ook, paar zakjes thee past best door de brievenbus. Maar nee, zat toch in een pakketje. Nou had ik niet zulke grote proefzakjes verwacht :') .

Misschien dat hij vandaag nog wel komt. Is GLS überhaupt beetje een goede bezorgdienst? had er nog nooit van gehoord

Exitium

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 16:53

In mijn geval zijn het wat krijtstickers van 4x2 cm :') Ik heb er niet heel vaak mee te maken gehad, laatste keer is alweer een paar jaar terug. Staat me niets noemenswaardigs van bij

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:38

Ik haat het wachten op een pakketje, het liefst heb ik dat het bij de bestelling gelijk, poef, voor mijn neus staat _O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 18:50

Status bij GLS is gewijzigd in afgeleverd, maar heb niemand gezien of gehoord. :+ Ik gok dus inderdaad op de brievenbus :')

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 18:55

Exitium schreef:
Status bij GLS is gewijzigd in afgeleverd, maar heb niemand gezien of gehoord. :+ Ik gok dus inderdaad op de brievenbus :')

Had ik dus met DHL vanmiddag. Maar die komt net binnen alsnog *\o/*

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 21:39

Hier zouden twee pakjes vandaag eindelijk binnen komen. Ik keek er erg naar uit, heb verder echt te weinig hoogtepunten op een dag tegenwoordig :')
Zijn ze verplaatst naar levering donderdag -O- Hopelijk komen ze dan wel echt.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 21:46

thirteenn schreef:
Misschien dat hij vandaag nog wel komt. Is GLS überhaupt beetje een goede bezorgdienst? had er nog nooit van gehoord

Geen idee hoe groot GLS is, ik ken wel een transportfirma die zowel voor GLS als PostNL rijdt, dus zal wel een vergelijkbare werking hebben. Al vond ik een maand geleden een pakketje van GLS voor de staldeur van mijn hengst. Pakketje was geadresseerd aan mijn buurvrouw...

Ik kan mijn geld van mijn nieuwjaarskaartjes terugkrijgen. Opnieuw laten opsturen doe ik niet, kan het weer hetzelfde probleem zijn, en met zoiets gedateerds neem ik het risico niet. Paar daagjes afwachten wil ik wel nog, je weet nooit...

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 22:05

MissAnnemijn schreef:
Exitium schreef:

Had ik dus met DHL vanmiddag. Maar die komt net binnen alsnog *\o/*

Mijne lag inderdaad in de brievenbus. Heeft me nog moeite gekost om het eruit te halen, beetje oversized envelop voor wat ik besteld had :')

Afbeelding

00000000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 22:10

Nooit niet dat ik iets via GLS bestel / verstuur. Rijden in roestbakken vol schade en gaan niet zo fraai om met je pakket weet ik uit ervaring.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 22:19

00000000 schreef:
Nooit niet dat ik iets via GLS bestel / verstuur. Rijden in roestbakken vol schade en gaan niet zo fraai om met je pakket weet ik uit ervaring.

Dan verschilt dat per regio want hier zijn zowel de bussen als bezorgers netjes.
Tuurlijk zit er wel eens een deuk in een bus maar dat is bij PostNL/DHL ook.

Ik verwacht ook een aantal pakketjes, mijn Epplejeck pakket maar op afhalen in de winkel gezet nadat ik vanmorgen verschillende track and trace had waarbij stond dat het sorteerproces was vertraagd.

En nadat ik vanmorgen een rondje depot PostNL heb gedaan heb ik nog wel wat extra geduld. Gekkenhuis :(:)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 22:25

Ik heb het een ereader besteld met hoesje en een thee ei. Alles bij bol.com. de reader komt donderdag, de hoes vrijdag en het ei in de komende 3 dagen :+ en idd @lisitano; ik kijk er ook zo naar uit, verder maak ik niks meer mee :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 22:32

Komen ze ook allemaal bij Bol vandaan? Heb dat vaak als producten van hun partners vandaan komen. Vandaag ook een paar dingen besteld, en degene met de langste levertijd werd als eerste (binnen tien minuten al) verzonden :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:11

Heel raar. Pakket was onderweg met de bezorger vanmorgen ipv gister wat de bedoeling was. Omdat ik vanmiddag niet thuis was heb ik pakket laten afleveren bij een pick up point omdat er planten inzitten zodat ik het morgen vroeg kon ophalen. Morgen vroeg ben ik ook gewoon thuis. Maar het pak zou nog steeds onderweg zijn? Betekend dat dat de planten vannacht nog een ronde in een ijskoude auto zitten of waar is het? Alshierdoor de planten het niet overleven. Wie is er dan verantwoordelijk?
Laatst bijgewerkt door karuna op 05-01-21 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:13

Rennie89 schreef:
Is toch zo onnodig? Ik kreeg zelfs een deurwaarder voor de deur 8)7 heel veel incasso’s etc, boetes ook. Had belastingdienst gebeld of er voor mij gevolgen zijn, wat niet het geval is. Dit is mijn huis, geen idee waar de vorige bewoner nu woont en dat mogen die instanties lekker zelf uitzoeken :+

Dat is apart, want die horen eerst uit te zoeken of de inschrijving wel klopt en de persoon wel op dat adres woont.
Wij krijgen al sinds 2014 diverse rekeningen en brieven van het incassoburo van de vorige bewoner. Maar een deurwaarder zal hier niet aan de deur komen omdat die persoon niet op ons adres ingeschreven staat. Overigens hadden de vorige bewoners zich niet uitgeschreven op dit adres, maar daar hebben wij toen wel voor gezorgd bij de gemeente dat hun niet meer op dit adres stonden.
Nog schandaliger vond ik dat de jeugdzorg een half jaar later kwam controleren hoe het met de kinderen ging, die hadden de administratie duidelijk ook niet op orde.

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:14

Lisitano schreef:
Hier zouden twee pakjes vandaag eindelijk binnen komen. Ik keek er erg naar uit, heb verder echt te weinig hoogtepunten op een dag tegenwoordig :')
Zijn ze verplaatst naar levering donderdag -O- Hopelijk komen ze dan wel echt.

Oh ik ook :(((

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:33

Exitium schreef:
Komen ze ook allemaal bij Bol vandaan? Heb dat vaak als producten van hun partners vandaan komen. Vandaag ook een paar dingen besteld, en degene met de langste levertijd werd als eerste (binnen tien minuten al) verzonden :')

Nee helaas niet. Baal er van maar ergens is het ook wel leuk 3 pakketjes te verwachten :+

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:40

Ik ken het, ik verwacht er vier. :+ Eén van Bol zelf, twee van partners en één van een andere webshop :')

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:52

MarlindeRooz schreef:
Dit is niet waar, heb vandaag nog de regels erbij gepakt. Vanaf 3 hoog (dus hoger dan 3) is een lift in het gebouw verplicht. Wanneer er geen lift is en wel een intercom (was er niet, open complex) dan mogen ze je vragen om beneden te komen. Wil je dat niet dan moeten ze omhoog. Maar deze man deed geen moeite voor ook maar 1 trap. En als je niet wilt traplopen moet je geen pakketten gaan bezorgen.

Waar staat dat?
Ik ken alleen de eis brandweer lift bij vloer hoogte verblijfsgebied hoger dan 20 meter.

Dus erg benieuwd waar je dat hebt opgezocht.

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:50

.
Laatst bijgewerkt door janna op 01-09-24 07:41, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 08:31

Bij mijn dochter en schoonzoon was ook nog iemand ingeschreven, kwamen allemaal boetes en belastingaanslagen binnen.
Schijnt dat ze azen op leegstaande woningen en zich daar inschrijven, hoe ze dat lukt is mij een raadsel maar dat zei de gemeente.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 08:54

Loopt de post ook nog achter?
Ik verwachtte gisteren namelijk een brievenbus pakketje, maar hij stond niet in de PostNL app aangegeven en heb hem nog niet. Volgens bol.com is ie wel bezorgd

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 08:55

Gisteren zijn er geen brievenbuspakketjes geleverd. Vanaf vandaag weer wel.

Het was wel fijn weer een keer op tijd klaar te zijn :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 09:21

Als je een brievenbuspakketje verstuurd, moet deze dan na het inscannen in de brievenbus? Of bij de pakketpost? Want anders kan je hem niet meer volgen toch?

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 09:31

Suzanne F. schreef:
Als je een brievenbuspakketje verstuurd, moet deze dan na het inscannen in de brievenbus? Of bij de pakketpost? Want anders kan je hem niet meer volgen toch?

In de brievenbus :j
Deze worden gesorteerd in het sorteercentrum van de brieven.

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 09:34

Es_ther schreef:
Loopt de post ook nog achter?
Ik verwachtte gisteren namelijk een brievenbus pakketje, maar hij stond niet in de PostNL app aangegeven en heb hem nog niet. Volgens bol.com is ie wel bezorgd

Hé! Dat had ik ook! Hopen dat ze vandaag wel komen :j