Klein verzoekje. De puur is een flop (tenzij er geen melk bij allergenen zit. Dan heeft vriendlief geluk) Maar ben niet zo'n fan van caramel zeezout... snap die rage niet..
Caramel zeezout is de beste uitvinding, maar dan wel de enige echte Tony!
dieseltje09
Geplaatst: 12-09-19 16:24
miccamaaike schreef:
Zoete popcorn, dat is pas een flop
Caramel zeezout is de beste uitvinding, maar dan wel de enige echte Tony!
Ja inderdaad, zoete popcorn
Ook ik ga juist wel met de caramel zeezout gekte mee Heerlijk! Tony's is zeker goed, maar moet zeggen die van de Lidl(nieuw sinds deze week in 't schap) is ook wel echt lekker!
ik ben weer terug na 2 dagen overleven in een tentje met 4 graden inmiddels heb ik dus ook genoeg warme sokken etc. , want die had ik flink ingeslagen hiervoor
nog een nieuwe top: leuke school spulletjes ( notitieboekjes, pennen, potloden, grappige gummen etc. ) ik mag namelijk deze week starten aan een nieuwe opleiding waar ik vorige week pas gesprek voor heb gehad
Jakkes zoute popcorn, die hoort gewoon zoet te zijn. Caramel zeezout is voor mij wel een top (net als witte chocolade, pure chocolade, melk chocolade, chocolade met sinaasappel, butterscotch, rozijnen, noten etc). Zei er iemand chocolade?
Ik drink geen koffie, wel alle smaken thee, zit graag onder een dekentje met de (geur)kaarsjes aan. Glitters, unicorns, hoe gekker hoe beter.
Een flop is witte bonen in tomatensaus dat vind ik echt smerig!