Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:01

Whale schreef:
Volgens mij is dat niet heel erg 'unpopular' :+

Nee? -O-

Niobe

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:04

Klassieke muziek is in veel gevallen gewoon metal voor er elektrische gitaren waren.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:04

Adelaide71 schreef:
Whale schreef:
Volgens mij is dat niet heel erg 'unpopular' :+

Nee? -O-

Bij trump misschien :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:06

Keej deze dan: - echte dressuurprikkers zijn z e i k e r d s.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:16

Adelaide71 schreef:

Absoluut waar :D

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:17

Adelaide71 schreef:

Waar, maar niet echt unpopular

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:19

Nou dan geef ik het voor nu ff op...

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:01

Ik vind het hedendaagse feminisme echt walgelijk en niks meer met gelijkheid te maken hebben in de westerse wereld.

We moet iets nieuws komen genaamd equality ofzo, want mannen worden ook zwaar gediscrimineerd en daar zijn ook nog steeds veels te veel taboes over.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:07

Ik doe ook weer een poging, en dit is iets wat ik ook echt hardop roep op stal. Vooral als er weer eentje als een wezenloze rondloopt :')

KWPN-ers/rijpaarden zijn echt de domste en meeste onnozele paarden van alle rassen.
Bij het fokken op prestatie is geen rekening gehouden met intelligentie.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:23

verootjoo schreef:
elnienjo schreef:

Kinderen op de wereld zetten is ook slecht maar daar laat ook niemand zich van weerhouden vanwege het klimaat.

Ten eerste zijn die mensen er wel. En ten tweede is het ook niet best voor de maatschappij als iedereen accuut stopt et kinderen maken.
Vliegen is sowieso niet erg nuttig voor de meeste mensen. Wat heb je eraan om naar de andere kant van de wereld te vliegen voor een paar weken.
Kinderen zijn geen hobby, vliegen voor de meeste mensen wel.

Ja, zijn die mensen er echt, die alleen maar vanwege het klimaat niet aan kinderen willen...?
Ik vermoed dat dat wel meevalt en dat de kinderwens überhaupt niet zo groot is en het gewoon een soort excuus is. Dat ik zelf ook graag (erbij) gebruik waarom we geen tweede willen :P

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:27

Ja, daar verdenk ik ze ook van. Maar dat schijnt ook weer een unpopulair opinion te zijn :))

Kinderwens is een bizar iets, eigenlijk niet te negeren :o

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:28

Cinnepin schreef:
Ik vind katten vieze beesten, pissen in de kattenbak en met diezelfde poten lopen ze over je aanrecht en tafel. Ook vind ik kattenbakken enorm stinken. Of ze schijten andermans tuinen vol.

Mensen met opgespoten lippen vind ik vaak op van die opblaaspoppen lijken met zo'n open mond.

Ik vind kinderen ( behalve mijn neefje en nichtje ) niet leuk....zit je ergens te wachten beginnen ze aandacht van je te trekken, en die moeders vinden dat dood normaal en gaan er vanuit dat iedereen dat leuk vindt. En ik kan al helemaal niet tegen het gekrijs.

Helemaal met je eens, ik herken heel goed dat geen zin hebben dat er van je verwacht wordt dat je het leuk vindt om andermans kroost te gaan entertainen.

MAAR. Sinds ik zelf zo'n kleine heb ken ik ook de andere kant van het verhaal en dat is dat je ALTIJD commentaar krijgt := Dan zeg ik tegen die kleine van joh zachtjes, of laat die meneer / mevrouw maar met rust....en dan word je terecht gewezen door allerhande mensen dat ze het leuk vinden en je dat kind gewoon lekker kind moet laten zijn, dat je er van moet genieten, enz. enz. en als je dat tientallen keren hebt gehad dan vraag je je ook af waarom je dat kind nou eigenlijk nog gaat zitten temperen...want voor jezelf heeft het sowieso weinig voordelen :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:32

verootjoo schreef:
Ja, daar verdenk ik ze ook van. Maar dat schijnt ook weer een unpopulair opinion te zijn :))

Kinderwens is een bizar iets, eigenlijk niet te negeren :o

Daarom :j

Je kan wel zeer zwaarwegende persoonlijke redenen hebben waarom je tot de conclusie komt dat het beter is om niet te doen. Of een rijtje redenen bij elkaar die de doorslag geven om voor "toch maar niet" te kiezen.

Ik kan bijna niet geloven dat wanneer àlles in iemand schreeuwt dat er NU kinderen moeten komen.
Er een leuke vent is die alles in zich heeft om een fijne pappa te worden. Genoeg tijd, geld, ruimte, hulptroepen, enz. enz. dat gewoon alles klopt. En dat ze dan zeggen: ja maar het klimaat, NEE we gaan dit niet doen!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:38

fransje23 schreef:
Ik doe ook weer een poging, en dit is iets wat ik ook echt hardop roep op stal. Vooral als er weer eentje als een wezenloze rondloopt :')

KWPN-ers/rijpaarden zijn echt de domste en meeste onnozele paarden van alle rassen.

Die van mij weet anders heel erg goed dat het gras groener kan zijn bij de buren en als dat daadwerkelijk zo is, dan is over schrikdraad springen een prima optie om bij dat gras te komen. Je krijgt geen schok, je maakt niets stuk, en je loopt niet weg (springt gewoon weer terug nadat buikje vol is).
Mijn ruin deed het anders: de poortgrepen die wij vastpakken om geen schok te krijgen kan hij ook met z'n mond pakken. Dus hij zorgde er voor dat de hele kudde op straat liep. :+

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:46

Fransje _/-\o_
Dat zeg ik ook altijd :D

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:54

fransje23 schreef:

Nou, onze Cas is keislim hoor! Kan zelfs vrijheidsdressuur.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:56

pmarena schreef:
Ja, zijn die mensen er echt, die alleen maar vanwege het klimaat niet aan kinderen willen...?
Ik vermoed dat dat wel meevalt en dat de kinderwens überhaupt niet zo groot is en het gewoon een soort excuus is. Dat ik zelf ook graag (erbij) gebruik waarom we geen tweede willen :P

Dit dus he.
Ik wil zelf ook (voorlopig) geen kinderen, dat is voornamelijk omdat ik kinderen na een tijdje niet meer zo leuk vind. Ben op het moment überhaupt te jong, maar ook te egoïstisch voor kinderen. Vind mezelf nu veel belangrijker.

En ik denk dat het klimaat bij de meeste kinderlozen niet de hoofdreden is dat ze geen kinderen hebben, vaak is dat gewoon dat ze kinderen totaal niet leuk vinden en er niet mee om kunnen gaan. Vind dat het ook hier op Bokt wel heel vaak te pas en te onpas het hele 'voortplanting VS klimaat' argument wordt gegooid. Misschien kunnen we beter kijken wat wij als levende wezens nu kunnen doen voor het klimaat en de aarde ipv constant onszelf in een 'goed hoekje' te plaatsen omdat we onszelf niet voortplanten.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 19:59

Zoiets als zeggen dat je geen dikke SUV wilt ipv milieu (maar stiekum gewoon eigenlijk geen geld hebt anders kwam er meteen een SUV, dikke trailer en 2 paarden) <<)

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:00

Shaggy09 schreef:
En ik denk dat het klimaat bij de meeste kinderlozen niet de hoofdreden is dat ze geen kinderen hebben, vaak is dat gewoon dat ze kinderen totaal niet leuk vinden en er niet mee om kunnen gaan. Vind dat het ook hier op Bokt wel heel vaak te pas en te onpas het hele 'voortplanting VS klimaat' argument wordt gegooid. Misschien kunnen we beter kijken wat wij als levende wezens nu kunnen doen voor het klimaat en de aarde ipv constant onszelf in een 'goed hoekje' te plaatsen omdat we onszelf niet voortplanten.

Klopt hoor, ik heb nooit iets met kinderen gehad en was al bewust kindvrij voordat het klimaat uberhaupt een issue werd. Maar het is wel 'n lekker argument om er in te gooien als iemand mij van vlees eten en vliegreizen 'beschuldigt'. Dan heb ik mijn bijdrage op deze manier wel geleverd. :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:05

Ik eet zelf ook soms vlees en ik vlieg 1 tot 2 keer per jaar. Maar ik vond die reactie van jou wel heel schokkend. Dat klonk voor mij gewoon als een dikke middelvinger naar de aarde en iedereen in de toekomst. Kan echt niet.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:06

Ik werd schijtziek van de #Metoo.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:12

Giolli schreef:
Ik werd schijtziek van de #Metoo.

Me too

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:36

Je kan je kind beter een bewust en uitgebalanceerd veganistisch dieet geven dan wat 9/10 ouders voorschotelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:52

fransje23 schreef:

Helemaal waar!

En die dressuur WPN-ers lijken tegenwoordig meer op giraffen dan op paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 21:19

Cubone schreef:
Ik vind het hedendaagse feminisme echt walgelijk en niks meer met gelijkheid te maken hebben in de westerse wereld.

We moet iets nieuws komen genaamd equality ofzo, want mannen worden ook zwaar gediscrimineerd en daar zijn ook nog steeds veels te veel taboes over.

Ja dit. Ik vind het eigenlijk gewoon een enge tijd om nu man te zijn.