Whale schreef:Volgens mij is dat niet heel erg 'unpopular'
Nee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:elnienjo schreef:
Kinderen op de wereld zetten is ook slecht maar daar laat ook niemand zich van weerhouden vanwege het klimaat.
Ten eerste zijn die mensen er wel. En ten tweede is het ook niet best voor de maatschappij als iedereen accuut stopt et kinderen maken.
Vliegen is sowieso niet erg nuttig voor de meeste mensen. Wat heb je eraan om naar de andere kant van de wereld te vliegen voor een paar weken.
Kinderen zijn geen hobby, vliegen voor de meeste mensen wel.
Cinnepin schreef:Ik vind katten vieze beesten, pissen in de kattenbak en met diezelfde poten lopen ze over je aanrecht en tafel. Ook vind ik kattenbakken enorm stinken. Of ze schijten andermans tuinen vol.
Mensen met opgespoten lippen vind ik vaak op van die opblaaspoppen lijken met zo'n open mond.
Ik vind kinderen ( behalve mijn neefje en nichtje ) niet leuk....zit je ergens te wachten beginnen ze aandacht van je te trekken, en die moeders vinden dat dood normaal en gaan er vanuit dat iedereen dat leuk vindt. En ik kan al helemaal niet tegen het gekrijs.
verootjoo schreef:Ja, daar verdenk ik ze ook van. Maar dat schijnt ook weer een unpopulair opinion te zijn
Kinderwens is een bizar iets, eigenlijk niet te negeren
fransje23 schreef:Ik doe ook weer een poging, en dit is iets wat ik ook echt hardop roep op stal. Vooral als er weer eentje als een wezenloze rondloopt![]()
KWPN-ers/rijpaarden zijn echt de domste en meeste onnozele paarden van alle rassen.
Bij het fokken op prestatie is geen rekening gehouden met intelligentie.
fransje23 schreef:Ik doe ook weer een poging, en dit is iets wat ik ook echt hardop roep op stal. Vooral als er weer eentje als een wezenloze rondloopt![]()
KWPN-ers/rijpaarden zijn echt de domste en meeste onnozele paarden van alle rassen.
pmarena schreef:Ja, zijn die mensen er echt, die alleen maar vanwege het klimaat niet aan kinderen willen...?
Ik vermoed dat dat wel meevalt en dat de kinderwens überhaupt niet zo groot is en het gewoon een soort excuus is. Dat ik zelf ook graag (erbij) gebruik waarom we geen tweede willen
Shaggy09 schreef:En ik denk dat het klimaat bij de meeste kinderlozen niet de hoofdreden is dat ze geen kinderen hebben, vaak is dat gewoon dat ze kinderen totaal niet leuk vinden en er niet mee om kunnen gaan. Vind dat het ook hier op Bokt wel heel vaak te pas en te onpas het hele 'voortplanting VS klimaat' argument wordt gegooid. Misschien kunnen we beter kijken wat wij als levende wezens nu kunnen doen voor het klimaat en de aarde ipv constant onszelf in een 'goed hoekje' te plaatsen omdat we onszelf niet voortplanten.
Cubone schreef:Ik vind het hedendaagse feminisme echt walgelijk en niks meer met gelijkheid te maken hebben in de westerse wereld.
We moet iets nieuws komen genaamd equality ofzo, want mannen worden ook zwaar gediscrimineerd en daar zijn ook nog steeds veels te veel taboes over.