Problemen met de buren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Problemen met de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 14:26

Met de tuinslang kan je nog schijnheilig zeggen dat je aan het sproeien was. Met de hogedrukreiniger is dat moeilijker uit te leggen. _O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 14:44

Ayasha schreef:
Nee, daar zou ik ook de humor niet van kunnen in zien. Als politie niets doet zou ik hier niet uit sluiten dat de tuinslang er op zou gaan. :x

Niet de tuinslang maar gelijk de hogedrukreiniger :Y)

Wat een zielig gedrag zeg.

Edit: oh iemand was me voor _O-

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 14:59

Ayasha schreef:
Met de tuinslang kan je nog schijnheilig zeggen dat je aan het sproeien was. Met de hogedrukreiniger is dat moeilijker uit te leggen. _O-

Schutting reinigen O:) :j

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 15:08

Even afgeleid ...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 16:08

Keet schreef:
Ayasha schreef:

Schutting reinigen O:) :j

Dat kan wel idd!! _O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 16:29

Pfffff wat een kleuter.
Echt heel knap TS dat je zo rustig blijft en goed gedrag belonen is een goed idee.

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 16:30

Maar maar maar,jullie weten toch wel dat een hogedrukspuit het beste werkt,als je hem aansluit op een vat rioolwater....
Niet dat ik persé iemand op ideeën wil brengen :+

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 16:32

We wilden gister de gevel schoonspuiten net op de plek waar hun raam open stond, maar we hebben ons ingehouden.
Hij verkoopt een bepaald product, we wilden een aanbiedingsbordje plaatsen, maar we hebben ons weer ingehouden. Dat hij steeds mensen aan de deur krijgt 'hallo we komen voor dit en dit'.

Gister sloeg echt helemaal nergens op, was echt te bizar voor woorden.

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 21:54

Was iig blij dat de ramen van de auto’s dicht waren!
Puur even dat willen pesten, kinderachtige vent 8)7

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 22:18

Ik krijg een beetje het gevoel dat deze mensen gewoon niks anders om handen hebben in hun leven..
Triest.. Zware medelijden me ze.. :n Netjes voor hoe lang jullie het uithouden. Echt respect. :j

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 23:32

Goh ik lees dit topic nu pas een beetje door maar blijkbaar zijn wij thuis niet de enige met 'vervelende' buren.

Mijn buurman is ook een geval apart. Het begon dat hij een keer voor de deur stond en tegen mijn zusje van 17 begon dat wij 1 meter tuin van hem hadden. Mijn zusje had toen ook gezegd dat ze daar geen verstand van heeft en hij maar moet terugkomen als mijn ouders thuis zijn. Later ging het om 5 meter tuin en dan weer om 3 meter en dan weer om 0,50 cm nou ja je begrijpt het wel. Mijn moeder is die avond langs geweest en toen begon hij te schreeuwen , schelden en te dreigen. Mijn moeder is absoluut niet bang dus die heeft hem even op zijn plek gezet. Hij zegt bij elk gesprek dat hij veel geld heeft en alles kan maken hoe hij het wil. Aantal week later heeft hij mijn vader ook nog belachelijk staan maken. Mijn ouders hebben het nog geprobeerd om op te lossen met een gesprek tussen hem en zijn vrouw. Maar uiteraard kan die man niet normaal communiceren.

Goed zo gaan we in Drenthe niet met elkaar om en daar maak je je ook zeker niet geliefd om.

Meneer heeft daarna zeker 6 maanden niks meer gezegd dus we dachten probleem opgelost. Totdat we een paar maanden geleden een brief van zijn rechtsbijstand verzekering kregen dat hij een zaak wou starten met kadaster meting. Hij wou ook dat mijn ouders gingen mee betalen aan de meting. Nee op gezegd en dat accepteerde hij ook.

Maandje geleden is kadaster geweest en wat was dat een feestje zeg. Meneer deed opeens poeslief en was aan het slijmen bij de man die de meting kwam doen. Natuurlijk luisterden we stiekem wel even mee. Meneer kwam met de opmerking dat wij de schutting steeds een stukje opzij zetten. Ja hoor daar hebben wij ook echt tijd voor. Hij zit werkloos thuis maar wij werken allemaal 5 dagen in de week. Stiekem wou ik dat ik het een keer echt kon doen. Meneer van kadaster zag je gewoon dat hij helemaal klaar was met de buurman. Uiteindelijk blijkt het zo te zijn wij hebben een stukje van hem en hij van ons. Opgelost zou je zeggen toch? Maar goed we wachten nog op de uiteindelijke uitslag. Waarschijnlijk is het verjaard. Zijn doel is hij wil graag een schutting plaatsen en dat mag daar heeft hij alle recht toe. Maar zijn doel is om ons mee te laten betalen en onze schutting weg te laten halen. Mijn moeder heeft gezegd prima maar dan zet je je schutting er maar tegenaan op je eigen grond.

Vandaag kwam hij weer naar mijn moeder toe ( ik heb al meerdere malen gezegd GEEN gesprek mee beginnen). En nu was dan 8 vierkante meter van hem grapjas wat het is. En weer opschep verhalen hoeveel geld hij wel niet heeft en altijd alles kreeg wat hij wou en dat de schutting die hij wilt plaatsen wel 4000 euro kost en dat hij heel veel geld heeft. Complete verzinsels om zogenaamd heel hoog over te komen. Hij was ook goed in wiskunde. En ja elke keer zijn het weer andere dingen waar hij wel niet fantastisch in is. Gevalletje beste stuurlui staan aan wal want uiteraard heeft meneer geen baan en hebben er al verschillende bedrijf busjes gestaan maar nee dat ligt niet aan hem.

Buiten de schutting om zijn het mensen die ook overlast veroorzaken. Hij is nogal een klusfanaat prima iedere zijn hobby maar voor elk klusje heeft hij een apparaat. En ja dit gaat soms ook door tot s'avonds laat.

uiteraard is meneer scheidsbenauwd hij heeft wel eens verteld dat hij overvallen is en een klap heeft gehad ( legt een hoop uit) dit verklaard ook het schreeuwen en opscheppen omdat hij weet dat hij ontzettend kwetsbaar is. Zo zijn er ook al meerdere malen inbrekers gespot sinds hij hier woont maar heb ik ze nog nooit gezien. En dan woon ik al 10 jaar in dit huis en al 22 jaar in deze wijk.

En dan nog de manier waarop hij met zijn gezin omgaat is gewoon walgelijk. Juist schreeuwen en laten zien wie de baas is.

Ik kan die vent niet meer horen of zien walgelijk geval is het gewoon. Ik zeg niks meer tegen hem wat mij betreft is zijn niv daar veelte laag voor om normaal te kunnen communiceren.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 12:34

@Zebrastreep: Dat is misschien wel iets voor de Rijdende Rechter.Omdat het eigendomswoningen zijn.Een paar dagen geleden was er een dergelijk geval,ook van een gestoorde buurman die steeds vervelend deed.Die kreeg opdracht te stoppen met zijn geklier.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 12:39

En jij denkt dat een dergelijk type dan maar gewoon stopt?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 12:47

Ik heb het wel voorgesteld aan mij ouders :') mijn buurman is wel het perfecte type voor dat programma maar stoppen met klieren doet hij toch niet.

Ik vond het wel een mooie kans voor mijn moeder om Victor te ontmoeten :') maar ene kant worden mensen ook flink te kakken gezet in dat programma.

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-20 12:58

Hou er ook rekening mee dat alle partijen daaraan moeten meewerken. Daarom was het bij ons nooit een optie.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 13:00

Nee die bal gehakt weet wel dat hij fout zit.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 13:24

Pfoe, respect dat je dit volhoudt _/-\o_

Wij hebben na 2 jaar met verschrikkelijke buren uiteindelijk ons huis verkocht -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 13:44

ProudJustify schreef:

Wij hebben na 2 jaar met verschrikkelijke buren uiteindelijk ons huis verkocht -O-

Mijn moeder gaat zeker niet weg daarom. Hij woont hier pas net bijna 2 jaar en maakt zich in de buurt niet echt geliefd op de manier waarop hij zich gedraagd.

Wel heel poedersuiker dat je daarom je huis verkocht hebt...

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:01

Zebrastreep schreef:
ProudJustify schreef:

Mijn moeder gaat zeker niet weg daarom. Hij woont hier pas net bijna 2 jaar en maakt zich in de buurt niet echt geliefd op de manier waarop hij zich gedraagd.

Wel heel poedersuiker dat je daarom je huis verkocht hebt...

Ik denk dat ze TS bedoelt... :Y)

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:08

Klopt, ik bedoelde TS :D

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:34

Voor de (stille) volgers van TS haar soap is het wellicht handiger als Zebrastreep even zelf een topic opent B-)

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-20 11:21

Het lijkt er nu op dat de uitspraak na 26/08 zal komen. Deze word dat per post verstuurd. Spannend! :):)

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 11:26

Het aftellen kan beginnen!! Eindelijk een uitspraak in zicht.
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 11:35

Ik ben benieuwd, als je de uitspraak hebt dan zullen ze binnen een redelijke termijn moeten opleveren. Maar als ze dat niet doen, wat dan? Deurwaarder, ontruiming?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 11:38

Bijna *\o/*